»»————𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝟐————-««
"𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭-? 𝐘𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐨𝐤.. 𝐬𝐢𝐜𝐤.., 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐲𝐨𝐮! 𝐂𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧."
𝐒𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝, 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐮𝐫𝐩𝐫𝐢𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐲 𝐜𝐨𝐥𝐝, 𝐝𝐞𝐬𝐩𝐢𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐫𝐦 𝐰𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫.., 𝐡𝐞 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐠𝐥𝐚𝐧𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐢𝐧 𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞, 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐚𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐡𝐢𝐦. 𝐀𝐧𝐝 𝐲𝐞𝐭, 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐢𝐬, 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐦.
𝐁𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐞𝐚𝐭. 𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐮𝐬𝐮𝐚𝐥 𝐬𝐞𝐭 𝐮𝐩, 𝐚 𝐤𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐧, 𝐚 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐨𝐫 𝟐, 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐛𝐞𝐝𝐫𝐨𝐨𝐦𝐬, 𝐚 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐝𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐚 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐭 𝐮𝐩 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐫𝐧𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐜𝐢𝐧𝐞, 𝐛𝐚𝐧𝐝𝐚𝐠𝐞𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬. 𝐖𝐡𝐚𝐭𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐣𝐨𝐛 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐬 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞 𝐝𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬, 𝐡𝐮𝐡.
𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐞𝐝 𝐬𝐨 𝐡𝐞'𝐝 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫. 𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐰𝐚𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞, 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐝𝐞𝐚𝐥 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐫𝐢𝐜𝐭.. 𝐒𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐝 𝐚 𝐭𝐨𝐰𝐞𝐥 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐞𝐚.
"𝐓𝐡𝐢𝐬'𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫. 𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐚 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐧𝐠𝐭𝐡, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐰𝐞𝐥 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐞𝐯𝐞𝐫.... 𝐇𝐨𝐰 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐯𝐞? 𝐈𝐭'𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐰𝐚𝐫𝐦 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞, 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐥𝐝. 𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐤𝐢𝐧𝐧𝐲 𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐠𝐞𝐭 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐢𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐢𝐞...-"
𝐇𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫, 𝐬𝐡𝐞 𝐨𝐛𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝. 𝐇𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐰𝐞𝐢𝐫𝐝, 𝐧𝐨𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐨𝐫 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐢𝐜𝐤𝐞𝐫, 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐚𝐫𝐦. 𝐇𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐫𝐦 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫, 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐚 𝐟𝐢𝐞𝐥𝐝 𝐨𝐟 𝐟𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬, 𝐥𝐢𝐥𝐚𝐜𝐬 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐞𝐱𝐚𝐜𝐭. 𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐟𝐫𝐞𝐞𝐳𝐞, 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐯𝐞𝐫.
𝐇𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭, 𝐝𝐨𝐠 𝐟𝐨𝐨𝐝? 𝐒𝐡𝐞 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐢𝐦𝐚𝐥𝐬, 𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐠 𝐛𝐞𝐝 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐝𝐫𝐨𝐨𝐦'𝐬 𝐝𝐨𝐨𝐫.. '𝐊𝐢𝐦𝐢', 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐚𝐦𝐞, 𝐨𝐫 𝐰𝐨𝐫𝐝, 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐭 𝐧𝐨𝐛𝐥𝐞. 𝐇𝐞'𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐢𝐭 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐜𝐨𝐧𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬, 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐢𝐭'𝐝 𝐬𝐮𝐢𝐭 𝐚 𝐝𝐨𝐠 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡, 𝐡𝐚𝐡.
"𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐝𝐨𝐠..-? 𝐄𝐫𝐫- 𝐒𝐨𝐫𝐫𝐲, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦.. 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐠 𝐛𝐞𝐝.. 𝐚𝐧𝐝..-"
𝐒𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞, 𝐠𝐨𝐭 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫.
"𝐊𝐢𝐦𝐢! 𝐂𝐨𝐦𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞, 𝐛𝐨𝐲!"
𝐀 𝐛𝐢𝐠 𝐝𝐨𝐠 𝐫𝐚𝐧 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞, 𝐢𝐭'𝐬 𝐚𝐩𝐩𝐞𝐚𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐲, 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐚𝐛𝐥𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞. 𝐁𝐮𝐭, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐮𝐭𝐞.
YOU ARE READING
★彡[ʜᴇᴀᴅᴄᴀɴᴏɴꜱ ᴀɴᴅ ꜱᴛᴏʀɪᴇꜱ ᴡɪᴛʜ: ɢʏᴜᴛᴀʀᴏ]彡★
Fanfic|!¤*'~''~'*¤!| 𝙂𝙮𝙪𝙩𝙖𝙧𝙤 (妓夫ぎゅう太た郎ろう 𝙂𝙮ū𝙩𝙖𝙧ō?) 𝙬𝙖𝙨 𝙤𝙣𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙧𝙞𝙢𝙖𝙧𝙮 𝙖𝙣𝙩𝙖𝙜𝙤𝙣𝙞𝙨𝙩𝙨 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙀𝙣𝙩𝙚𝙧𝙩𝙖𝙞𝙣𝙢𝙚𝙣𝙩 𝘿𝙞𝙨𝙩𝙧𝙞𝙘𝙩 𝘼𝙧𝙘 𝙤𝙛 𝘿𝙚𝙢𝙤𝙣 𝙎𝙡𝙖𝙮𝙚𝙧: 𝙆𝙞𝙢𝙚𝙩𝙨𝙪 𝙣𝙤 𝙔𝙖𝙞𝙗𝙖. 𝙃�...