¤12

131 16 4
                                    

Hazırlıklar yapıldıktan sonra Chifuyu ve İnui,karavanı düzenlemeye giriştiler.Şöyle kabaca bir temizlik yapıp eşyaları yerleştirdiler ve karavan tıpkı bir ev gibi olmuştu.

CM"Saat sabahın 4'ü olmasa daha derin temizlik yapardım ama,yorgunum açıkçası.."

İS"Temizlikten anlamam ben ya!"

Sevgilileri de karavana gelip valizlerini yerleştirdikten sonra direksiyona Baji Keisuke,onun yanına ise Chifuyu Matsuno yerleşti.

Kokonoi koltuğa oturmuş,gözlerini ovalıyor ve esniyordu.

İS"Kazutoralar yemek yiyip çıkmıştır değil mi?"

KH"Bilmem,onlar akıl edemezler gerçi."

İS"Biraz Ramen hazırlayayım o zaman onlar için?"

KH"Uğraşmasan daha iyi ama nasıl istersen öyle yap."

İnupi sevgilisinin yanına oturdu.

KH"Uykun var mı?"

İS"Belki biraz..Senin?"

KH"Çok var aslında."

İS"Uyusana,Kazutoralara vardığımızda uyandırırım seni ben.Uykunu almış olursun biraz."

KH"Sen de benimle uzanır mısın?"

Seishu dudaklarını kıvırıp kafa salladı.

İki kişilik olsa bile daracık olan yatağa uzandılar.Hajime,sevgilisinin suratına bir kaç öpücük kondurup onun kafasını koluna yasladı.

İS"İyi uykular!"

Hajime sevdiği kolları arasındayken huzurla bir uykuya daldı.Fakat 30 dakika sonra ani bir bağırışla uyandılar.

BK"İN LAN ARABADAN,GÖTÜNÜ SİKMEZSEM PİÇİM,GEL LAN!"

CM"Kaptan!Dur,yapma,kaptan!"

Başkabiri"Lan sen kime artistleniyo'n?"

Elinde sopayla arabasından inen biri konuştu.

BK"Ellerin yetmiyor herhalde?Gel lan,puşt."

Kokonoi karavandan fırlayıp aralarına girdi.

KH"Ne oldu lan?"

BH"Kaç dakikadır Matsuno'mu kesiyor!İyi ki trafikteyiz orospu çocuğu!"

Chifuyu,kaptanını karavana geri sokmak için indiğinde İnupi camdan sarktı.

CM"Kei,boşver bak,trafik ilerliyor,hadi geçelim karavana.."

BK"UTANMADAN HALA SÜZÜYOR LAN!YOK,BEN BUNU FECİ SİKERİM!"

Adamın üzerine atılıp biraz patakladı.

Hajime hiçbir şey dememişti.

KH"Hak etti.Chifuyu,içeri geç."

Chifuyu sessizce ona deneni yaptı,5 dakikada diğer ikisi de içeri gelmiş,trafik ilerlemeye başlamıştı.

Bu sefer direksiyona Hajime geçmişti ve yanına ise Seishu.

Arkada ise Matsuno,Keisuke'sini sakinleştirmeye çalışıyor,onu öpüp yanağını,saçını okşuyordu.

Matsuno kalkıp kettle'da su kaynattı,biraz kuru papatyayı suya atıp demledi ve hızla sevgilisine getirdi.

CM"Al bak,tadı çok güzel.Sakinleştirir seni."

Keisuke sessizce elinden alıp biraz içti.Sonra ise duvara çakılı olan masaya koyup sevgilisine sımsıkı sarıldı.

Reason-KokonuiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin