Ertesi gün gidecekleri yere vardılar,yüksek katlarda,neredeyse bütün duvarlar yerine cam vardı.
Hajime sevgilisiyle olan odasına yerleşti ve yatakta telefonuyka oynayan sevgilisine sarıldı.
İS"Ne zaman yemek yiyeceğiz?Ben çoook acıktım!"
KH"Kazutora birşeyler almaya gitti güzelim. "
İS"Pff..Birşey sorayım mı?"
KH"Sor?"
İS"Beni seviyorsun değil mi?Çünkü ben seni çok ama çoook seviyorum!"
KH"Hmhm,hem de çok seviyorum."
Seishu sevgilisini öpüp ona sıkıca sarıldı.Hajime ise onu tekrar öptü ve ona geri sarıldı.
___
Akşama doğru,sahile gitmek için hazırlandılar.KaH"Ben çıplak girice'm."
RaH"ne kadar ayıp!Sadece ben görebilirim."
Kazutora göz devirip çantasını kaptı ve herkese göz gezdirdi.
BK"Herkes hazır mı?"
Diyip saçlarını toparladı Baji.Herkes hazır ve nazırdı,kiraladıkları geniş arabaya sırayla yerleştiler ve oraya gidene kadar şarkılara eşlik edip,sohbet ettiler.
SH"inin hadi."
Herkes inip sahile koşuşturdu ve Chifuyu ile İnupi sakin olan suya atladı.
İS"Wwaaah!Çok soğuk!!"
CM"Dondum,dondum!"
BK"Matsuno,gel buraya!
KH"Seishu,niye hemen atlıyorsun ya?"
Chifuyu ve İnupi omuz silkip buz gibi olan suya alışmaya çalışırken diğerleri de suya atlayıp yüzmeye başladılar.
Seishu sevgilisine yaklaştı ve bacaklarını onun beline sarıp kollarını boynuna doladı.
Hajime sevgilisinin dudaklarına büyük bir öpücül kondurduktan sonra sevgilisini kendisiyle birlikte suya çekti.
Berrak su,henüz batmamış olan güneş sayesinde suyun içerisinde birbirlerini görebiliyorlardı.
Bir süre birbirlerini izlediler,kusutsuz gördükleri eşlerinin suratları o kadar güzeldi ki,sonduza dek öpmek istiyorlardı.
Seishu çıkmak için el hareketi yaptığında Hajime kafasını hayır olarak sallayıp sevgilisinin ağzına biraz hava verdi.
Suyun içindeyken daha güzel görünen sarılarla oynayıp,fıldır fıldır yeşilleri izledi.
Çıktıklarında çocuklar deniz voleybolu oynamaya başlamışlardı.
Onlar da katılıp,15-20 dakika oynadıktan sonra plaja gelen dondurmacı ile herkes hızla sudan çıkıp dondurmacıya koştu.
KH"İstediğin kadar ekle,ama sakın hasta olayım deme,tamam mı?"
Diyip göz kırptı.Seishu kabını doldurdu ve Hajime'ye de bir kap doldurdu.Hajime ise ödeyip sevgilisinin şezlonguna uzandı.
KH"Çok insan yok zaten,gel."
Dedi kucağına patpatlayarak.Seishu çekinerekten kucağına oturup dondurma kabını sevgilisine verdi ve kendininkini yemeye başladı.
KH"Tadına bakabilir miyim?"
İS"Sen parçacıklı sevmezsin ki?Ama bakabilirsin!"
Hajime sevgilisinin dudağında kalmış olan dondurmayı yalayıp "mmh" ladı.
KH"Böyle parçacıklıysa kurban olurum."
Seishu sırıtıp başını sevgilisinin boynuna sürttü.
Dondurmalar bitince yine denize döneceklerdi ki Seishu,
"Ben biraz uzanmak istiyorum,siz gidin!"
Dedi.Chifuyu da ona katılınca birbirlerine güneş kremi sürüp güneşin ışınları altında uzandılar.
Bir süre sonra iki iri yarı adam geldi.
?"Selam güzellik."