'fun'

272 22 0
                                    

Nicole's pov

Je hoorde Kaylee nog schelden, en haar vriendinnen die proberen haar rustig te houden. Brad kijkt mij aan en zegt ''waarom heb ik het gevoel dat jij hier iets mee hebt te maken ?'' ik was even verdwaald in zijn ogen, maar schrok weer wakker. ''wat nee? hoe kom je daar nou weer op?'' antwoord ik. Ik zie hem glimlachen en James en de andere twee jongens ook uit de jongens kleedkamer rennen. Brad houdt ze tegen en trekt ze ook in het steegje. We bleven stil totdat één van de jongens, ik geloof dat hij connor heet, tegen ons zegt ''dus wat waren jullie aan het uitspoken? als jullie een beetje 'fun' willen hebben zijn er betere plekken'' hij wiebelt zijn wenkbrauwen als hij zegt fun. Brad doet net zijn mond open als we Kaylee uit de kleedkamer zien komen, in de oude kleren van mijn broer. Haar hulpjes lopen achter haar aan, en proberen haar te sussen.


James en ik geven elkaar een high-five, terwijl we kijken hoe kaylee beschaamd weg loopt. De andere drie jongens kijken ons aan, ''wacht hebben jullie hier iets mee te maken?'' zeggen ze allemaal tegelijk. Ik besluit te antwoorden ''ja, maar please zeg nooit meer iets tegelijk dat was echt creepy'' James begint uit te leggen wat er is gebeurd en hoe ik alles had gepland. We bleven nog even staan praten en merkten toen dat iedereen weg was. ''Ik ga haar kleren halen en het voor haar kluisje neer leggen'' vertelde ik. ''wat?'' ''waarom?'' ''waaaat?'' antwoorden ze. ''Het was leuk voor hoelang het duurde, maar ik kan haar kleren niet zo maar stelen + deze kleren zijn niet echt mijn style'' Ze kijken me eerst een beetje verbaasd aan maar beginnen dan toch te glimlachen. ''bedankt voor je hulp James, het lukt verder wel het spijt me dat ik jullie erin heb betrokken'' zeg ik nog terwijl ik naar beneden kijk.


James pov

Ze kijkt naar beneden als ze klaar is met haar zin. De jongens en ik kijken elkaar een beetje verbaasd aan. ''geen probleem, ik vond het leuk om je te helpen. Als ik je ooit nog eens kan helpen laat het me maar weten'' ''zal ik doen, ik zie jullie later nog wel'' Ze loopt weg en gaat de meisjes kleedkamer binnen, we zien hoe ze later weer wegloopt met alle kleren in haar armen en ze sluw om zich heen kijkt of er verder nog iemand is.


''Damn, dat meisje is hot en weet ook nog eens wat ze moet doen met vervelende mensen'' zegt Tristan. ''vergeet niet dat ze ook nog eens kan zingen'' vervolgd Brad. Ik denk dat we allemaal wel die dromerige look in zijn ogen kunnen zien. Ik hoop niet dat dit meisje onze vriendschap kan kosten, ik krijg namelijk het gevoel dat we haar allemaal leuk vinden. Misschien moeten we haar dan maar delen, en een fivesome hebben. Wtf, waar heb ik het nu weer over. Dat zou echt te raar zijn, plus ik wil haar liever voor me zelf. ''eey wie gaat er mee naar mijn huis?'' zegt Brad. We stemmen allemaal in en lopen de school uit.

The vamps and phones (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu