mag ik kleren lenen?

363 20 0
                                    

Brad's POV

BEEP BEEP. ARGH geërgerd sla ik op mijn wekker. Waarom moet ik nou opstaan ?! en dan bedenk ik me waarom : Nicole & School. Maar vooral school anders moet ik weer nablijven. Langzaam aan ga ik uit mijn bed pak wat kleren, een zwarte jeans en een wit strak V-hals T-schirt. Ik stap onder de douche het warme water stroomt over me heen, en nu ik aan water denk, denk ik weer aan Nicole. Ik zag dat ze aan een tafel ging zitten in de pauze met de groep van Rosa, en hoe Kaylee water over haar heen gooide. ik stalk haar niet hoor! pfff Wat!  oké ik geef toe misschien een beetje. Ik zag dat Nicole opstond en naar de WC's rende, maar door het water kwamen haar ogen nog beter uit... Haar mooie blauwe ogen.. Nee, zo mag ik niet denken, ik word niet verlieft, dat kan niet, ze is alleen maar hot meer niet, o en lief, en aardig, en ze kan goed zingen. 'Brad het ontbijt staat klaar! kom je ? je moet zo naar school!!' roept mijn moeder naar boven met tegen zin stap ik uit de douche, droog me af en doe mijn kleren aan. Ik loop naar beneden en eet mijn ontbijt, pak mijn spullen voor school en stap in mijn auto richting school.

Nicole's POV

Als mijn wekker gaat, stap ik uit bed en maak me klaar, vandaag is de dag dat ik Kaylee en haar slettengroep terug pak. Als ik klaar ben loop ik door naar mijn broer zijn kamer. 'Good morning Bryan' zeg ik tegen hem. Hij zit al klaar op zijn bed en kijkt nog even op zijn telefoon. 'Good morning sussie'  ik loop naar hem toe, ga naast hem zitten en kijk hem met puppie ogen aan. 'mag ik alsjeblieft wat kleren van je lenen ?' vraag ik aan hem. 'ja tuurlijk, maar waarom? je hebt toch al kleren aan?' vraagt hij terwijl hij me vreemd aan kijkt. ' het is ook niet voor mij' en voordat ik mijn zin af kan maken begint Bryan te schreeuwen  'WAT?! voor wie dan?, je gaat me toch niet vertellen dat er een jongen bij je heeft geslapen?!' hij wil net naar mijn kamer lopen als ik hem aan zijn arm mee trek. 'het is niet voor mij, of voor een jongen, het is voor Kaylee' zeg ik tegen hem. Ik kan aan hem zien dat ie opgelucht is totdat 'wacht Kaylee?' vraagt hij. Ik knik en leg hem het plan uit, Bryan loopt vervolgens naar zijn kast en pakt het oudste en lelijkste wat hij heeft, wat hij anders toch weg zou gooien.Ik bedank mijn broer, loop naar beneden eet mijn ontbijt en ga naar school. 

The vamps and phones (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu