Nicole's POV
Als ik op school aan kom zie ik Angelina en Christina staan (de vriendinnen van Rosa). Ik loop naar ze toe terwijl ik ze begroet. Ze kijken me vrolijk aan en begroeten me terug, als we midden in een gesprek zitten voel ik een arm om me heen slaan, en net als ik achterom wil kijken hoor ik ''goeiemorgen Dames, goed geslapen? anders moeten jullie de volgende keer maar bij mij slapen''. We hebben allemaal al gelijk door dat het Jason is, we schudden met ons hoofd terwijl we lachen en naar binnen lopen. Als de bel gaat lopen we allemaal naar onze lessen, gelukkig heb ik tenminste met één iemand die ik ken : Jason. We zoeken een plekje en praten een beetje terwijl we wachten tot de les begint. TUUUUUUUUUUT eindelijk, de bel gaat, onze eerste les is afgelopen. Jason en ik staan op pakken onze spullen, eigenlijk precies hetzelfde als wat de rest van de klas ook doet. Jason en ik lopen samen naar de volgende les, die we ook toevallig samen hebben, maar ook samen met Rosa en Zeke. Ik zie dat Rosa al gelijk naast Zeke gaat zitten en begin stilletjes te lachen.''Wat is er zo grappig ? ik wil ook mee lachen'' :( zegt Jason. Ik wijs een beetje naar Zeke en Rosa, en ook hij begint te lachen. Deze les ging redelijk snel voorbij, vooral omdat we steeds naar Zeke en Rosa kijken. De les daarna heb ik samen met Rosa. ''dus jij en Zeke?'' vraag ik haar glimlachend. ''uhm. We zijn gewoon vrienden... Helaas'' antwoordt ze. ''wacht. Dus je wilt het wel?'' vraag ik als ik haar aan kijk, ze kijkt weg en begint te blozen. De hele les zette zich een beetje op deze manier voort, daarna hadden we pauze, wat eigenlijk zoals altijd ook snel ging en dan waar ik aldoor op wachtte : GYM.
Als de bel gaat die aangeeft dat de pauze voorbij is, loop ik eerst naar mijn kluisje met Rosa en loop dan door naar gym. Ik ben heel snel, en loop alvast de gymzaal binnen. Ik zie een voetbal liggen en begin een beetje penalty's te schieten. Ik zat vroeger altijd op voetbal, nu niet meer, maar ik hoop in het school voetbalteam te komen. Als iedereen binnen is, zelfs Kaylee en haar groep. Ik kijk de kals rond en zie dat Brad samen staat met Tristan en nog twee jongens die ik niet ken. ''okay! allemaal stil dan kan ik uitleggen wat we gaan doen vandaag!'' zegt de gym docent, meneer Bwalk. ''we gaan vadaag voetballen! okay. ik wil een jongen en een meisje hebben om te kiezen! als je wil kiezen steek je hand op! hmm'' hij kijkt de klas rond en kiest eerst ene James, één van de jongens die bij Brad stonden. ''okay en nu een meisje!'' ik steek gelijk mijn hand op, en ik ben ook de enigste dus ik word ook gelijk gekozen om te mogen kiezen. Ik loop naar voren en ga naast James staan. Nadat we onze teams hebben gekozen, zit Brad bij James en Tristan bij mij. Gelukkig zitten Kaylee en de rest van de club bij James. Midden in het spel fluister ik in het oor van Rosa, die ook bij mij in het team zit, dat ze de bal in onze kleeedkamer moet schieten. Ze trapt hem erin en verontschuldigt zich.
James POV
we zijn net begonnen in een goed potje voetbal als ene Rosa de bal in de meisjeskleedkamer schiet. ''ik haal hem wel, het is ten slotte de schuld van mijn team!'' roept Nicole. ''echt niet! ik vertrouw je niet'' roep ik terug. ''nou ik vertrouw jou ook niet, dan gaan we dus samen'' zegt ze weer. Ik hoor allemaal OEHHHH's, ik zucht en loop haar achterna. Als we in de kleedkamer zijn, begint ze zachtjes te fluisteren. ''okee, je hebt vast wel gezien dat die slet gister water over me heen gooide, zo dit is payback'' slet? o ze heeft het over Kaylee. ''kun je me helpen?'' vraagt ze verlegen. ''hmm okee, wat moet ik doen?'' haal alle kleren uit Kaylee's tas.'' zegt ze weer stilletjes. Ik haal ze eruit en zie dat Nicole weer terug komt. Ze heeft oude jongens kleren in haar handen, ik moet vast raar hebben gekeken want ze legt uit hoe ze eraan komt.''ze zijn van mijn broer'' zegt ze glimlachend. Ik geef de kleren van Kaylee aan haar en ze haalt ook alle extra setjes van de vriendinnen van Kaylee uit hun tassen. Als ze alles heeft gooit ze alle kleren in de plantenbak en legt de kleren van haar broer er voor in de plaats. "Uhm, als je het niet erg vind zou je dan Kaylee even in gesprek kunnen houden zodat ik eerder klaar ben en verder kan met mijn plan ?" Ik zie dat ze bloost, het leek bijna of ze het vervelend vond om te vragen. Terwijl ik erover nadacht kwam ik tot de conclusie dat Kaylee haar lesje moet leren. Dus ik knik en ze gaat verder waar ze mee bezig was. Als ze dat heeft gedaan, pakken we de bal en lopen samen weer terug. Als we weer terug zijn gaan we verder met voetbal. Ik en de rest staan verbaast toe te kijken, we hadden allemaal niet verwacht dat ze zo goed kon voetballen. Uiteindelijk heeft haar team gewonnen met 4-2. ik vond het eerst helemaal niks. Want kom op ! Ik wil winnen, maar ze was ook gewoon echt goed.
"Okee ! De les is voorbij ga allemaal maar douchen en omkleden!" Gilt meneer Bwalk
Ik zie Nicole gauw haar spullen pakken en de kleedkamer inschieten, terwijl ik naar Kaylee loop. Ik begin een gesprek en merk waarom ik dat nooit doe, maaaan wat is zij irritant. Ze blijft ,aar praten over zichzelf en haar make-up UGH! Als er ongeveer tien minuten voorbij zijn zie ik Nicole met een handdoek om de deur komen en ze steekt haar duim op. Ik neem afscheid van Kaylee en loop naar de kleedkamer ."Eey gast, waar bleef je nou?" Vraagt Tristan. Ik grinnik maar zeg niks, ik ga Nicole niet verlinken.
Nicole's Pov
Als ik het seintje heb gegeven loop ik naar weer naar binnen en doe mijn lingerie aan. Precies als ik het aan heb, komt Kaylee er aan. Ik zie haar al haar kleren op het bankje neer leggen en in haar lingerie naar de douche lopen terwijl ze al naar haar vriendinnen aan het schreeuwen is. Ik doe mijn broek aan en mij t-shirt. Pak Kaylee haar gymkleren, anders doet ze die weer aan, en stop ook die in de plantenbak. Als ik dat heb gedaan, zie ik Kaylee eraan komen, dus ik pak mijn spullen en ren de kleedkamer uit. Terwijl ik de kleedkamer uit ren bots ik tegen iemand aan : Brad. Ik hoor Kaylee gillen, dus ik trek Brad met mij mee om het hoekje, een soort klein gangetje naar de leraar kleedkamer, Meneer Bwalk was toch al weg en zo zie je ons niet. tenzij je van de jongens kleedkamer komt....
JE LEEST
The vamps and phones (DUTCH)
FanfictionDit boek gaat over een meisje, Nicole. Ze is zestien jaar en heeft nog nooit een relatie gehad, behalve één, die net is geëindigd... Ze is iemand die er goed uit ziet, maar zich niet zo gedraagt. Ze gaat naar een nieuwe school, waar haar broer ook h...