code 0000

304 16 8
                                    

Brad's POV

''neem op, neem op!'' schreeuwen ze alle drie tegelijk. ''Wat had ik nou gezegd ? kappen met dat tegelijk praten!'' schreeuw ik terug. ''neem nou maar gewoon op!'' antwoordt Tristan. Ik neem op en hou de mobiel tegen mijn oor.

''met Brad'' oké nu vind ze me zeker weten niet meer leuk, ik klink als een loser. ''heei, Nicole hier'' antwoordt ze. ''ik geloof dat er iets mis is gegaan met onze telefoons..'' begin ik. ''dat denk ik ook, ik heb meestal niet jou en je vrienden als mijn lockscreen'' lacht ze. ''ik meestal niet van jou en een jongen'' lach ik terug. Ik wil niet vertellen dat we het over haar hebben gehad, plus ik wil bevestiging dat het echt haar broer is... ''hahaha ja dat is mijn broer'' ''dus niet je vriend?'' ''nee, ik ben single en ready to mingle'' lacht ze. shit.. wat zeg ik nu??? ''hmm ja ik ook'' ''mijn code is 4598 btw, ik dacht dat we elkaars mobiel wel zolang konden gebruiken...'' ''Dat is toch helemaal niet nodig, het is maar voor één nachtje. Morgen zien we elkaar weer op school'' lach ik, kan ze nou echt geen nachtje zonder haar telefoon? ''nou ik ben morgen niet op school... ik ga weg met mijn vader deze week en komende week'' ''hoezo dat?'' ''nou mijn vader moet op een business trip en hij heeft gevraagd of ik mee ga om te kijken hoe zoiets gaat'' ''oh oke, in dat geval is mijn code 0000'' ''je maakt een grapje toch?'' lacht ze ''uhm nee, ik ben serieus'' ''oke, nou we hebben nu elkaars nummer dus we kunnen gewoon appen toch?'' ''jaa, is goed'' ''ik moet ophangen, want ik moet mijn tas nog verder in pakken'' ''okee, wanneer ga je weg?'' ''vanavond nog'' ''okee veel plezier! doeggg'' ''doeeggg''

''wat zei ze'' vraagt James. ''Ze gaat op een business trip, dus we moeten het met elkaars telefoon doen. Ze heeft me haar toegangscode gegeven'' ''cool! laten we eens even kijken wat ze allemaal op haar mobiel heeft staan'' Ik tik de code in en gelukkig was het de juiste code. ''kijk bij haar foto's'' zegt Connor. Ik open de foto' app en we zien eerst een heleboel fotos van haar broer en zij zelf. Als we wat naar boven gaan zien we verschillende foto's met een jongen, de eersten zien er leuk uit... oke ik ben een beetje jaloers, hoe ze op zijn schoot zit met een bos bloemen. Later verandert het echter en zit ze onder de blauwe plekken en lijkt de foto gedwongen... Wie zou hij zijn? zou hij de oorzaak zijn van de blauwe plekken? we kijken allemaal stilletjes door de fotos heen...

Nicole's pov

ik tik zijn code in en ga eerst maar even naar de foto's, ik ben te nieuwsgierig ... Ik zie vooral fotos van hem zelf met zijn vrienden en ze lijken alsof ze een band zijn. ik besluit whatsapp te openen en zie dat hij een berichtje heeft van zijn moeder! awhhh schattig, ik lees hun berichten en zo te zien houdt hij echt van zijn moeder. Ze stuurde: 'brad, komen jullie zo eten?'' ik besluit het naar hem door te sturen en ga verder met mijn tas in pakken.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 04, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The vamps and phones (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu