'HOT'

338 20 0
                                    

A/N. Voor foto Nicole zie afbeelding :) als je iemand anders in gedachten had kan dat natuurlijk ook ;)

Brad's POV

''WAKKER WORDEN, STOP MET DROMEN OVER NICOLE!" hoor ik door mijn kamer. Shit, laat ze weg gaan ik wil verder met mijn droom. Natuurlijk ze moeten met net weer wakker maken als ik bij het punt kom waar ik dirty dingen zou doe met Nicole... We zouden net in de modder gaan springen, just kidding. Ik voel hoe ik opgetild word, ik open één oog en zie hoe ze me onder de douche zetten. ''ARRRRGHHH" schreeuw ik. Het water is zo koud, ik zie Tristan, James en Connor lachen. Dan ineens bedenk ik me dat ik mijn zwarte iphone 5s nog in de zak van mijn joggingsbroek zit, die ik nog aan heb... ik zet gauw de douche uit en probeer zo snel mogelijk een handdoek te pakken om hem droog te maken. ''Jongens, mijn mobiel!'' roep ik. We krijgen hem eindelijk droog, gelukkig was ie niet doorweekt en doet ie het nog. ''Laat mij eens kijken'' roept Tristan. Ik geef mijn mobiel, met de handdoek erom heen, aan Tristan. BOEMGKRD, fijn, mijn mobiel glijd uit de handdoek op de grond. ''Shit, sorry gast'' zegt Tristan. We pakken hem op en er zit een grote barst in, helemaal over het scherm. ''DUDE, what the hell man'' zeg ik. ''ik laat hem maken, ik zweer het. Ik breng hem nu naar dat zaakje in de stad'' zegt Tristan helemaal in paniek. Hij rent gelijk naar beneden met mijn telefoon en ik zie onze lift weg rijden. ''DAMN, hoe komen we nu op school?'' vraagt James ''Lopend, natuurlijk'' antwoord Connor. James en Connor gaan naar beneden terwijl ik me gauw omkleed. We zijn nu toch al te laat, kan ik net zo goed de tijd nemen. Als je stout bent, wees dan erg stout ;). Als ik eindelijk aan ben gekleed loop ik naar beneden, pak mijn tas en een appel, en we lopen de deur uit. We lopen normaal naar school, en komen aan bij Muziek ons eerste uur. Ik zag dat onze muziek docent Nicole haar schrift, lijkt het, op pakte. En vroeg of ze het wou zingen, ik was blij toen ze ja zei. Heb ik weer een reden om naar haar te staren en haar mooie stem te horen. WACHT WAT?! word nou geen softie Brad! Toen ze het liedje zong, vroeg ik me af wat er allemaal met haar is gebeurd. Zou het over een ex gaan? Ik wil haar helpen, zodat ze zich nog beter gaat voelen.


Nicole's POV

''GoooodMorninggg'' roep ik, nou ja meer gil ik, als ik de keuken binnen kom. ''Goedemorgen schat, je broer is alvast je telefoon naar de maker brengen en gaat gelijk door naar school. Ik breng je zowel even als ik naar mijn werk rij'' zegt mijn vader. Ik knik en begin aan mijn beschuitje met aardbijen en beschuitje met kaas. Ik loop nog even gauw naar boven om mijn make-up op te doen en te tandenpoetsen. Damn ik heb nog 5 minuten over, laat ik mijn haar nog even doen. Ik had vanochtend gedoucht dus mijn haar is nog een beetje nat, ik föhn mijn haar en borstel het nog even door. Als ik klaar ben loop ik naar beneden, pak nog gauw wat geld en mijn tas, en zie mijn vader al bij de deur staan. Ik pak mijn sleutels van het rekje, ik heb toch mijn kluissleutel nodig. Ik wil eigenlijk liever met mijn scooter, maar als mijn vader me wil brengen heeft het meestal een reden. We stappen in de auto en ik doe gelijk de radio zachtjes aan. ''lieverd, ik wou je eigenlijk even verteld dat ik binnenkort op business trip ga'' Jupp, daar hebben we de echte reden voor mijn gratis lift. ''okee pap, maar wat heb ik daar verder mee te maken?'' ''nou jij hebt volgende week vakantie en ik wil graag dat je met mij mee gaat zodat je kunt zien hoe het gaat. We gaan vanavond al weg, ik weet dat het last minute is maar ik wist het niet eerder'' ''maar hoe gaat het dan met de rest van deze schoolweek?'' ''ik meld je af, ik vind het belangrijker dat je een keer ziet hoe een bedrijf wordt geleid'' ''okee, lijkt me leuk!'' antwoord ik, dan zie ik alleen Brad niet voor een week... Maar wel een week met fashion en geen school! :) Ik loop muziek binnen en zie gelijk dat zowel James, Brad, Connor als Tristan er nog niet zijn. Als ze er dan eindelijk zijn, wel veel te laat, maar liefst 40 minuten van het uur...Maar toch is het het wel waard om weer even bij ze weg te dromen... ZUCHT. Onze docent is nog steeds bezig met kwekken over de laatste voetbal wedstrijd, begrijp me niet verkeerd hij is erg aardig maar we leren gewoon niet zo veel. Ik begin maar wat dingen te schrijven in mijn bruin leren schrift, vaak schrijf ik nieuwe liedjes in het schrift en als ik het zing neem ik het op met mijn iphone om te kijken of er nog iets niet goed klinkt. Ik was lekker bezig en had eindelijk het liedje af die ik al heel lang af wou hebben, totdat mijn schrift door de docent werd weggetrokken. Ik zag hem verbaasd kijken terwijl hij de song las. ''wil je dit zingen?'' vroeg hij. Toen was gelijk alle aandacht van de hele klas op mij gevestigd. ''alleen als het moet'' antwoordt ik maar, ik wil het liever niet maar ik wil ook niet onbeleefd zijn. ''alleen als het moet'' zegt Kaylee met een hoog stemmetje en ze beginnen te lachen. ''show them, what you can'' hoorde ik de docent nog zeggen toen ik opstond. Ik liep naar voren pakte mijn armband die ik in de pc kon steken, de muziek zelf had ik al lang af. Ik zoek door de lijst totdat ik hem vond: Sweet Despair (A/N Sweet Despair, van Cher Lloyd)

Tell me what do you see in her,

Cause I've been living in sweet despair

I don't really know what's in the cards of life

All I really know is my tears won't dry tonight


Love was hidden within your smoke

Blinding lights and disheartened hope

Oh-oh-oh-oh-oh

One mistake is all it really takes

To take my breath away

Go on put the knife in

Run away, don't need you anyway

Although I wish you'd stay

Go on put the knife in


You've been foolish

And I've been stupid

Oh-oh-oh-oh-oh

One mistake is all it really takes

To take my breath away

Go and put the knife in


I hear voices inside my head

Something's different inside this bed

I don't really know what's in the cards of life

All I really know is my tears won't dry tonight


Toen ik klaar was kreeg ik een applausje, ik pakte mijn usb armbandje en liep weer terug naar mijn stoel. Ik mis mijn iphone... gelukkig heb ik hem vanmiddag weer terug :)

The vamps and phones (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu