𝑺𝒚𝒏𝒐𝒑𝒔𝒊𝒔:
'TO' atau dikenali sebagai,
'𝑇𝑟𝑖𝑜 𝑜𝑟𝑖𝑔𝑖𝑛𝑎𝑙'
Adalah anak Kepd Duta terkenal di seluruh pelosok Malaysia bahkan di luar negara seperti,Amerika,jepun,korea Dll.Namun 𝐷𝑢𝑡𝑎 yg disebut-sebut namanya sudah lama pergi kembali kepada yg maha-Kuasa.Anak-anak nya yg terdiri dari Halilintar,Taufan dan Si bongsu,Gempa.Berusia 18 tahun dan 16 tahun.(ℎ𝑎𝑙𝑖𝑡𝑎𝑢 𝑡𝑤𝑖𝑛𝑠).Semakin lama,Rahsia tentg hali terbongkar.Apakah rahsia hali yg telah dia sembunyikan kepada taufan dan gempa?
Mereka masih belum mengcukupi umur untuk duduk di bangku perkerjaan,perindustrian sebagainya.
terkenal bersikap,𝐶𝑜𝑜𝑙,𝐶ℎ𝑒𝑒𝑟𝑓𝑢𝑙 dan 𝐴𝑓𝑓𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛𝑎𝑡𝑒 hanya diluar..Bagaimanakah sikap mereka di dalam rumah?Dikatakan hanya gempa sahaja yg 𝑊𝑎𝑟𝑎𝑠 berbanding kedua-dua abang kembarnya itu.Dan?
Bagaimanakah rutin harian mereka bertiga?OwO
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
𝑰𝒏𝒕𝒓𝒐𝒅𝒖𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔:𝑇ℎ𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟 𝐻𝑎𝑙𝑖𝑙𝑖𝑛𝑡𝑎𝑟 𝐵𝑖𝑛 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜
18 𝑇𝑎ℎ𝑢𝑛 (1)Si sulung yg juga merupakan 𝑡𝑠𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑒.
Dikenali khalayak ramai dan sentiasa dihujani oleh 𝑓𝑎𝑛𝑠𝑔𝑖𝑟𝑙.Dia yg memiliki iris ruby.c𝑜𝑜𝑙,pendiam,pemarah,garang,ketua pengawas,Handal dalam bela diri,Mendapat tali pinggang berwarna hitam sewaktu masih di bangku sekolah rendah (SK).Dan juga anak sulung kepada Amato,Amat menyayangi kedua-dua babun alias Taufan dan Gempa,tapi apakah daya?ego seorg yg bernama hali ni amatlah tinggi sehingga mampu menggapai menara berkembar (𝑘𝑙𝑐𝑐).𝐶𝑦𝑐𝑙 𝑇𝑎𝑢𝑓𝑎𝑛 𝐵𝑖𝑛 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜
18 𝑇𝑎ℎ𝑢𝑛 (2)Si angah yang layak mendapat Anugerah 𝑃𝑟𝑎𝑛𝑘 org sedunia.Seorg yg sentiasa ceria.Namun dibalik suka ada duka bukan?inilah dia,Si iris Shappire.Rusuh,nakal,masalah,selalu ponteng,salah satu Anggota (TTM),handal dalam menunggang hoverboard dan juga handal dlm Bela diri.Namun senakal-nakalnya adekala dia amatlah serius ditambah dgn Senyuman 𝑃𝑠𝑖𝑘𝑜nya.Hanya berlaku pabila ade yg menggangu adiknya.
𝑄𝑢𝑎𝑘𝑒 𝐺𝑒𝑚𝑝𝑎 𝐵𝑖𝑛 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜
16 𝑇𝑎ℎ𝑢𝑛 (3)Si bongsu yang tabah,dan penyabar kala menghadapi kedua-dua abangnya yg setip hari selalu bertekak.Seorg yg sangat prihatin terhadap sesiapapun.Dia adalah Gempa, memiliki Iris bermanik emas-keemasan,Tabah,penyayang,sabar,baik,Prihatin dan tak terlalu pandai membela diri seperti kedua abangnya dikarenakan dia memiliki sakit (?) satu-satunya yg bersifat layaknya manusia normal pada umumnya.Hanya pelajar teladan di sekolah,Sentiasa dibully,dibenci hanya sahaja pandai?
𝐸𝑛𝑑 𝑓𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠?𝐶ℎ𝑎𝑝?OKEY?!BYE!
YOU ARE READING
𝑆𝑒𝑏𝑢𝑡𝑖𝑟 𝑴𝒖𝒕𝒊𝒂𝒓𝒂𒈒 (𝑇𝑟𝑖𝑜 𝑂𝑟𝑖)
Random𝐻𝑂𝐿𝐿𝐴?! �҈҉⃝⃞⃟⃠⃤꙰꙱꙲༲࿆༫࿆࿂࿆༗ 𝑊ℎ𝑦 𝑠𝑜 𝑠𝑒𝑟𝑖𝑜𝑢𝑟𝑠? 𝑠𝑖𝑎𝑝𝑒 𝑗𝑒 𝐹𝑎𝑛𝑠 𝑏𝑏𝑏 𝑦𝑔 𝑡𝑎𝑘 𝑘𝑒𝑛𝑎𝑙 𝑎𝑘𝑎𝑛 𝑘𝑒𝑤𝑢𝑗𝑢𝑡𝑎𝑚 𝑇𝑟𝑖𝑜 𝑜𝑟𝑖..?𝑁𝑎𝑘 𝑡𝑎𝑢 𝑘𝑖𝑠𝑎ℎ 𝑠𝑒𝑙𝑎𝑛𝑗𝑢𝑡𝑛𝑦𝑎 𝑖𝑘𝑢𝑡𝑖,𝑣𝑜𝑡𝑒,𝑐𝑜𝑚𝑚𝑒𝑛𝑡,𝑑𝑎�...