'𝑀𝑎𝑡𝑎ℎ𝑎𝑟𝑖𝑘𝑢 𝑦𝑔 𝑠𝑒𝑛𝑡𝑖𝑎𝑠𝑎 𝑏𝑒𝑟𝑠𝑖𝑛𝑎𝑟
𝐷𝑎𝑛 𝑗𝑖𝑘𝑎𝑙𝑎𝑢 𝑘𝑎𝑢 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑢𝑎𝑡 𝑖𝑎 𝑚𝑎𝑙𝑎𝑝..𝑎𝑘𝑢
𝑇𝑎𝑘 𝑎𝑘𝑎𝑛 𝑠𝑒𝑔𝑎𝑛 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑢𝑎𝑡𝑚𝑢 𝑚𝑒𝑛𝑢𝑡𝑢𝑝
𝑀𝑎𝑡𝑎𝑚𝑢 𝑠𝑒𝑙𝑎𝑚𝑎𝑛𝑦𝑎'༲࿆༫࿆࿂࿆༗�҈҉⃝⃞⃟⃠⃤꙰꙱꙲
𝐼𝑛𝑓𝑜-!
Di chap ini berkemungkinan lebih kepada Thorn dan solar,Jd jgn heranlah jikalau Karakter-karakter utama jarang terlibat ekh :)
➤𝑯𝒂𝒑𝒑𝒚 𝑹𝒆𝒂𝒅!𒈒シ
𝐒udah seminggu berlalu,Thorn dan Solar bersekolah baik di 'S.M.K A.M'Atau nama panjangnya 'Academy Mecha.Main hentam je k?Plak/Solar menduduki kelas 3 Aghia,Kelas yg diduduki mereka yg berpotensi dalam mata pelajaran Sains dan Matematik.Sementara Thorn pula berada d Kelas 3 Ceundra.Kelas yg diduduki mereka yg suka bercucuk tanam.Bru seminggu Solar dan Thorn bersekolah di SMK tersebut,mereka sudah mencuri hati fansgirl namun kedudukan kerusi 𝑃𝑜𝑝𝑢𝑙𝑎𝑟 no.1 tetp diduduki oleh Halilintar.
𝑆𝑘𝑖𝑝/𝑃𝑙𝑎𝑘 OwO
𝐒olar sedg mengamati assignment yg diberi guru sainsnya.Tanpa ia disedari seseorg menghampiri mejanya yg terletak di depn meja guru.
"Solar, Solar!"
Solar memandang ke'arah org yg memanggil namanya tersebut.Terlihat Iris mata yg bewarna Hijau zamrud bertembung dgn iris mata Sliver nya.
"Oh..abg Thorn..nape?"tanya solar kebingungan.
"Solar..Dah rehat la jom cpt nnti habis masa rehat..Abg Hali,Taufan,Gempa dh tunggu dkt sana..jom!"Thorn menarik lengan adiknya tersebut sementara Solar hanya merelakan dirinya ditarik.
'𝐷𝑖𝑎 𝑎𝑏𝑎𝑛𝑔..𝑀𝑒𝑠𝑘𝑖𝑝𝑢𝑛 𝑑𝑖𝑎 𝑘𝑒𝑙𝑖ℎ𝑎𝑡𝑎𝑛 𝑙𝑢𝑟𝑢𝑠..𝐷𝑖𝑎 𝑠𝑒𝑏𝑒𝑛𝑎𝑟𝑦𝑎 𝑚𝑒𝑖𝑙𝑖𝑘𝑖 𝑠𝑖𝑠𝑖 𝑦𝑔 𝑎𝑚𝑎𝑡 𝑑𝑖𝑔𝑒𝑟𝑢𝑛𝑖'
.
.
.
.
.𝐹𝑒𝑤 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒𝑠 𝐿𝑎𝑡𝑒𝑟→
"Mcm mana sekolah kat sini?Oke?"Tanya gempa yg sudah selesai makan tersebut.
"So far..Okey." Jawab solar dan di setujui oleh Thorn.
"Best an kt sini! Terutamanya makanan! Fuih best, best.." Smpuk taufan pula.
"Korang,Guru besar ad bgitau aku yg nnti ade murid bru yg akan masuk ke sekolah ni."Kata hali yg ingin mengikuti perbualan di kantin tersebut.
Semua mata kini tertumpu kpd hali yg seperti sedg serius bercakap.Al maklumlah..hali merupakan ketua pengawas SMK sekolah itu.Jdi segala infomasi ada di hujung jarinya sahaja.
"Jdi?Apa kene mengena dgn kitaorg?"Tanya taufan seraya sebelah keningnya di angkat.
"Hati-Hati..Aku dgr,dia merupakan bekas murid sekolah Juvana.Kes nya amat bnyk salah satunya pernah hampir membunuh pelajar di sekolah lamanya."Jawab hali membuatkan mereka tercengang mendengar.
"Hn..kalau dia beks juvana,mcm mana dia boleh ditransfer ke Sekolah ni..sekolah ni kan salah stu dri Sekolah elit?"Tanya gempa memerlukan kepastian lanjut.
"Dh tentulah pelajaran nya bagus.Akhlak nya je yg tak bgus nak tak nk sekolah ni perlu terima dia jg."Jawab hali lgi.
"Siapa nama di-"Blum smpt Solar ingin membuat soalan,lonceng sudah pun menandakan waktu rehat yg ke-dua sudah pun habis.
YOU ARE READING
𝑆𝑒𝑏𝑢𝑡𝑖𝑟 𝑴𝒖𝒕𝒊𝒂𝒓𝒂𒈒 (𝑇𝑟𝑖𝑜 𝑂𝑟𝑖)
Acak𝐻𝑂𝐿𝐿𝐴?! �҈҉⃝⃞⃟⃠⃤꙰꙱꙲༲࿆༫࿆࿂࿆༗ 𝑊ℎ𝑦 𝑠𝑜 𝑠𝑒𝑟𝑖𝑜𝑢𝑟𝑠? 𝑠𝑖𝑎𝑝𝑒 𝑗𝑒 𝐹𝑎𝑛𝑠 𝑏𝑏𝑏 𝑦𝑔 𝑡𝑎𝑘 𝑘𝑒𝑛𝑎𝑙 𝑎𝑘𝑎𝑛 𝑘𝑒𝑤𝑢𝑗𝑢𝑡𝑎𝑚 𝑇𝑟𝑖𝑜 𝑜𝑟𝑖..?𝑁𝑎𝑘 𝑡𝑎𝑢 𝑘𝑖𝑠𝑎ℎ 𝑠𝑒𝑙𝑎𝑛𝑗𝑢𝑡𝑛𝑦𝑎 𝑖𝑘𝑢𝑡𝑖,𝑣𝑜𝑡𝑒,𝑐𝑜𝑚𝑚𝑒𝑛𝑡,𝑑𝑎�...