1. rész

85 3 2
                                    

Ezalatt a 4 év alatt sok új barátot szereztem, mint például Flórát, Szofit, Tomit, Dinit és Mátét, de Dinivel több is van köztünk, mint barátság, hiszen 5 éve vagyunk együtt. Persze nemcsak Mi ketten alkotunk egy párt, hanem Szofi-Tomi valamint Flóra és Máté. Hamar összekovácsolódtunk, rengeteg közös élménnyel gazdagodtunk, emellett létrehoztunk egy messenger csoportot Barátok címmel, ahol tartjuk egymással a kapcsolatot és rengeteget beszélgetünk. Egy hónap volt nyárig, amit már nagyon vártunk, hiszen a fiúk közölték Velünk, hogy egész nyáron a közös nyaralónkban leszünk. Természetesen borzasztóan megörültünk a hírnek, mivel izgatottan vártuk, hogy találkozzunk egymással. Június közepétől egészen augusztus végéig nyaraltunk ott. Megbeszéltük, hogy Dini autójával fogunk indulni Győrből, de előtte Dini elment Mátéért, Tomiért és Szofiért, majd onnan jöttek Győrbe, ahol felvettek engem, valamint Flórát. Dini vezette az autót, mellette Én, a hátsó ülésen pedig Flóra, Szofi, Tomi és Máté ültek. Indulás előtt Dini beütötte a GPS-be a nyaralónak a címét és meg sem álltunk egészen Balatonfüredig, mivel ott vettünk nyaralót. Utazásunk alatt sokat beszélgettünk. Eközben megszólalt a GPS: Menj tovább egyenesen!

-Dini: Nem látod, hogy úgy megyek??

-GPS: Túl gyorsan mész.

-Dini: Az anyád valagát, hisz 60-nal megyek.

Egy fél óra múlva ismét újabb utasítást adott a GPS: Haladj Észak-Nyugat felé!

-Dini: Mi lett ezzel a GPS-sel?? Iránytű lett belőle??

Ezalatt Mi a fejünket fogtuk a röhögéstől. A piros lámpánál álltunk egy darabig, erre Én megérintettem Dini kezét, Ő pedig felém fordult, csücsöríteni kezdett, vagyis csókot akart Tőlem, de mondtam Neki, hogy később kap puszit, mert közbe zöld lett a lámpa, majd a Máté mondta a Dininek: Kapcsoljál légyszi valami jó zenét!

-Dini: Oké.

Bekapcsolta a Retro rádiót, ahol egy nagyon jó dal ment, erre a fiúk felvették a napszemüvegüket és elkezdtek vagánykodni. Mi lányok ez a tipikus nem mondunk inkább semmit fejet vágtuk. Mikor odaértünk, a fiúk segítettek Nekünk bevinni a nehéz bőröndöket. A szobák úgy voltak elosztva, hogy az egyikben a fiúk, a másikban pedig Mi lányok voltunk. Ezután kipakoltuk a cuccainkat, majd egy 10 perc múlva átmentünk a fiúkhoz. Leültünk a kanapéra és konkrétan azon agyaltunk mit csináljunk, előtte elmentünk ebédelni, a környéken felfedeztünk egy nagyon jó éttermet, ahol isteni finom volt a kaja. Pár perc múlva sikerült eldöntenünk, hogy a nap hátra levő részében mivel foglaljuk el magunkat. A játék előtt Dini megfogta a derekamat, odahúzott magához, sármosan nézett rám, majd a következőt mondta Nekem: Nem várhat tovább az a csók. Mielőtt még mondtam volna valamit, azalatt Dini jó hosszan megcsókolt, a többiek pedig árgus szemekkel figyelték az eseményt. Délután pedig Activityztünk egyet, ami fenomenális volt, mivel rengeteget röhögtünk, a csapatok pedig a következőképpen lettek beosztva: Szofi Tomival volt, Dini Mátéval, Flóra pedig Velem. Viszonylag hamar beesteledett, egymás után elmentünk fürdeni, mikor mindenki végzett, átmentünk még a fiúkhoz TV-t nézni. A kanapén Szofi Tomi mellé, Máté Dini egyik oldalán, Én pedig Flóra és Dini között ültem. Ezután Dini felém fordult és azt akarta, hogy bújjak oda Hozzá, így is lett, közbe meg simizte a vállamat, valamint puszilgatni kezdett. Este 10 óra magasságában elköszöntünk a fiúktól, mindannyian a szánkra kaptunk jó éjt puszit. Visszamentünk a szobánkba, majd elmentünk aludni.




Balatoni éjszakákWhere stories live. Discover now