Reggel a fiúk bejöttek a szobánkba és Ők keltettek fel Minket viccesen.
-Fiúk: Jó reggelt Lányok! Ébresztő! Ki az ágyból!
-Flóra: Jól van na.
Felkeltünk, de még egy picit ültünk az ágyon.
-Dini: Gyertek lányok reggelizni!
-Én: Mindjárt megyünk.
A fiúk kimentek a konyhába, ezalatt Mi titokban megdumáltuk, hogy ezt visszakapják. Reggelizés közben azon tanakodtunk mit csináljunk egész nap.
-Máté: Szerintem délelőtt menjünk ki egyet medencézni, mivel délután úgyis elmegyünk, addig a csajok kitalálják mi legyen az ebéd.
-Én: Szuper ötlet, de amúgy Ti hova mentek délután?
-Máté: Boltba.
Flóra, Szofi, Tomi, Dini és Máté nem árulták, hogy a szülinapi tortámért mennek, hiszen meglepetést akartak Nekem szerezni. Reggeli után mindenki a saját szobájába ment, ahol átöltöztünk fürdőruhába, majd mentünk is ki a medencéhez. A fiúk már nem bírtak magukkal, egyből bele is ugrottak a vízbe, Mi meg csak a fejünket fogtuk a röhögéstől.
-Tomi: Gyertek lányok Ti is a vízbe! Nagyon jó.
-Szofi: Jól van Tomi megyünk már, de előtte kiülünk egy picit a szélére.
-Tomi: Oké.
3-an lányok kiültünk a medence szélére beszélgetni.
* Kis idő elteltével*
-Dini: Naa...Csajok! Gyertek már légyszi a vízbe!
-Flóra: Pillanat és megyünk.
A fiúk nem vártak tovább, odajöttek Hozzánk, az ölükben vittek be Minket a medencébe, emellett kaptunk Tőlük ölelést és csókot. Rengeteget hülyéskedtünk, mint például: Belelöktük egymást a vízbe, majd a srácok felfújták a matracot, amit a medence közepére tettek és azt találták ki, a széléről próbáljunk meg a matracra ráugrani annélkül, hogy leesnénk róla. Na most ez senkinek se sikerült, hiszen mindenki leborult a matracról, ettől függetlenül nagyon vicces volt. Medencézés után a fiúk elmentek a tortámért, bő 1 óra meg is jöttek.
-Én: Ne segítsünk kipakolni a cuccokat?
-Máté: Nem kell, köszönjük.
-Én: Oksi.
*Gyorsan betették a tortát a hűtőbe*
-Tomi: Lányok! Kitudnátok jönni a konyhába?
-Flóra: Persze.
*Kimentünk a konyhába*
-Szofi: Mondjátok!
-Dini: Sikerült kitalálni, hogy mi legyen ma az ebéd?
-Én: Naná. Mi arra gondoltunk, hogy menjünk ki a teraszra grillezni húst, köretet meg majd külön csinálunk a húshoz. Mit szóltok hozzá?
-Tomi: Huh ez remek ötlet.
-Dini: Benne vagyok.
-Máté: Én is.
Beosztottuk ki mit fog csinálni. A fiúk klopfolták, Én sütöttem a húst, Flóra és Szofi pedig a köretet csinálták. Máté időközönként kijött megnézni mi a helyzet a hússal, majd visszament a többieknek segíteni. Pár perc múlva nagy sikításra lettek figyelmesek.
-Dini: Ti is hallottátok? Mi volt ez?
-Flóra: Nem tudom, de szerintem kintről jött. Valaki nézze meg mi történt.
CZYTASZ
Balatoni éjszakák
RomansA történet Balatonfüreden kezdődik, mikor is két barátnőmmel és párjainkkal együtt nekivágtunk a nyárnak. Az ott töltött 3 hónap alatt rengeteg élménnyel gazdagodtunk. A story a 3 hónap eseményeit mutatja be.