Másnap reggeli előtt átmentem megnézni Dinit, addig Szofi, Flóra, Tomi kimentek a teraszra beszélgetni, míg Én és Máté Dinivel foglalkoztunk. Leszedtem a lábáról a vizes ruhát, majd Dini megpróbálkozott a lábra állással, ami hála Istennek sikerült is, hiszen teljesen meggyógyult a bokája.
-Én: Úriisten Dini Én borzasztóan örülök, hogy helyre jött a bokád.
-Dini: Hát még Én mennyire boldog vagyok. Köszönöm, hogy meggyógyítottad a bokámat. Nélküled nem sikerült volna.
-Én: Ugyan már, semmiség az egész. A vizes ruha és a kenőcs megtette hatását.
-Dini: Igen, meg a Te törődésed is hozzá segített a gyógyuláshoz.
-Én: Awww. De cuki vagy. *Megöleltük egymást Dinivel*
Kimentünk az erkélyre és elújságoltuk a többieknek is a jó hírt, aminek mindenki nagyon örült. Ezután bementünk a konyhába, összedobtunk magunknak tartalmas reggelit, majd megbeszéltük a fiúkkal, hogy lemegyünk egyet medencézni. Diniék a medencében ökörködtek, Mi lányok pedig kiültünk a szélére.
-Máté: Jöttök csajok a vízbe?
-Én: Mindjárt megyünk.
Odajöttek Hozzánk a fiúk és szó szerint beemeltek Minket a vízbe. Tomi lemerült a víz alá, mikor feljött, felemelte Szofit és megcsókolta. Máté megölelte Flórát, majd jó hosszan megcsókolta Őt. Engem pedig Dini az ölében vitt, de a csók itt sem maradhatott el. Picit később bementünk átöltözni, majd délben elmentünk egyet ebédelni a közelben. A nap hátralevő részét a lakásban töltöttük. Délután a fiúk videó játékot kötötték össze a Tv-el közbe meg káromkodtak.
-Én: Naaa fiúk! Ne káromkodjatok!
-Tomi: Hupsz, bocsi, ne haragudjatok!
-Én: Semmi baj.
-Máté: Csajok!
-Flóra: Tessék.
-Máté: Nem jöttök át videó játékozni? Sikerült összeszerelnünk és átraknunk a Tv-re.
-Én: Azta, de ügyik vagytok.
-Dini: Tudjuk. Akkor jöttök?
-Lányok: Naná.
Felváltva játszottunk a videó játékon, ami szuper jó volt.
-Tomi: Hoztok Nekünk valami nasit légyszi?
-Szofi: Persze. Mit szeretnétek? Chips az jó lesz?
-Tomi: Aha.
Többfélét vittünk a fiúknak, amikből Mi is csipegettünk egy kicsit.
-Dini: Szívem etessél engem kérlek!
-Én: Mivaan?? Életem nem vagy már kisbaba.
*Közbe Dini kutyamenhely szemekkel néz rám*
-Én: *sóhajtok egyet* Na jó legyen.
-Dini: Ez az. Imádlak. *odabújt hozzám*
-Én: Én is Téged.
Elkezdtem Dini szájába adni a Chipset, közbe Dini megharapta az ujjamat.
-Én: Au! Azért az ujjamat ne edd meg légyszi!
-Dini: Hoppá, bocsi, nem akartam. *Adott egy puszit az ujjamra*.
-Én: Semmi gond.
Estefele gyorsan elment mindenki fürdeni, majd átmentünk a fiúkhoz.
-Flóra: Jujj tényleg skacok holnap mi legyen a program?
-Dini: Nekünk van egy jó ötletünk, hova menjünk.
-Szofi: Szuper, akkor mondjátok!
-Tomi: Arra gondoltunk, hogy holnap elmehetnénk városnézésre Balatonfüredre. Na mit szóltok hozzá?
-Én: Úristen, ez remek ötlet.
-Flóra: Jó gondolat, benne vagyok.
-Szofi: Nekem is megfelel.
-Máté: Szupi, akkor ezt megbeszéltük.
-Én: Jólvan fiúk, Mi mentünk aludni. Jó éjszakát Nektek.
-Fiúk: Szép álmokat Nektek is.
-Lányok: Köszönjük. *Megindultunk az ajtó felé*
-Máté: Csajok! Elfelejtettetek valamit.
-Én: Mit?
-Máté: Jó éjt csókot adni Nekünk.
-Flóra: Ja, tényleg.
Visszamentünk és mindenki adott csókot a saját szerelmének, majd mindenki ment aludni.
YOU ARE READING
Balatoni éjszakák
RomanceA történet Balatonfüreden kezdődik, mikor is két barátnőmmel és párjainkkal együtt nekivágtunk a nyárnak. Az ott töltött 3 hónap alatt rengeteg élménnyel gazdagodtunk. A story a 3 hónap eseményeit mutatja be.