12. Rész

28 1 4
                                    

Másnap reggel arra ébredtünk, hogy a fiúk nincsenek itt. Kimentünk a szobából és láttuk, hogy a teraszon vannak. Csatlakoztunk Mi is Hozzájuk.

-Lányok: Jó reggelt srácok!

-Fiúk: Jó reggelt csajok!

Máté odament Flórához, hátulról átölelte, megfogta a kezét és megcsókolta. Tomi megölelte Szofit, majd adott puszit az arcára. Dini szintén odajött Hozzám, simogatta a karomat, közbe puszilgatta a nyakamat, végül a fejemet felé fordította és megcsókolt.

-Máté: Gyertek menjünk reggelizni.

-Többiek: Okés.

Bementünk a konyhába, csináltunk magunknak finom reggelit, amit jóízűen elfogyasztottunk. Mikor végeztünk, visszamentünk a szobába beszélgetni, ezalatt a fiúk a laptopon néztek valamit. Egy óra múlva szóltak Nekünk a fiúk, hogy menjünk át Hozzájuk.

-Dini: Csajok ezt nézzétek mit találtunk a neten.

-Én: Mit?

-Máté: Arra gondoltunk, hogy elmehetnénk ma supozni. Mit szóltok?

-Flóra: Hűha! Ez remek ötlet, de Mi még sose supoztunk.

-Tomi: Az nem baj. Majd Én megtanítalak Benneteket.

-Szofi: Komolyan? Jajj de jó.

-Tomi: Persze. Akkor készülődjetek Ti is, azt mehetünk.

-Lányok: Oké.

*Visszamentünk a szobába és összepakoltunk mindent, ami kell.*

-Én: Készen vagyunk srácok. Indulhatunk.

-Dini: Oké, mehetünk.

Mikor odaértünk, már javában izgatottak voltunk, hisz alig vártuk, hogy kipróbáljuk. Leraktuk a cuccokat, majd bementünk a vízbe. Béreltünk magunknak supot és megkezdtük a gyakorlást.

-Flóra: Ki akar elsőnek menni?

-Tomi: Lányoké az elsőbbség.

-Flóra: Ohh..De rendes vagy.

-Tomi: Szívem leszel az első?

-Szofi: Persze. Mit csináljak először?

-Tomi: Ülj fel a supra, akaszd be ide a lábadat, majd lassan álljál fel és evezzél.

-Szofi: Oké, előre mondom, hogy nincs egyensúlyérzékem.

-Tomi: Ha bármi van, itt vagyok és segítek.

-Szofi: Oksi, köszi Szívem.

Sikerült felállnia a supra, majdnem beleesett a vízbe, de Tomi gyorsan megfogta a kezét.

-Szofi *Mosolyog Tomira*: Köszi.

-Tomi: Nincs mit. Na most próbálj meg evezni.

-Szofi: Oké. 

Szofi másodjára is neki rugaszkodott az evezésnek, ami ezúttal sikerült Neki. 

Tomi: Nagyon ügyes vagy Életem!

Szofi: Aww. Köszi Drágám.

Tomi: Na, ki lesz a következő? 

Flóra: Megyek Én.

Tomi: Oké.

Amikor felállt a supra, próbálta megtartania magát, de sajnos nem jött össze, hiszen beleesett a vízbe. Természetesen ez nemcsak Flórával fordult elő, hanem Dinivel és persze Velem is, Tominak, Szofinak, valamint Máténak sikerült megtartaniuk magukat a supon. Délutánig kint maradtunk, majd összepakoltuk a cuccokat és indultunk vissza a nyaralóba. Hazafele úton végig azt mondogattuk, hogy mennyire jól éreztük magunkat. Amikor megérkeztünk, a vizes fürdőruhákat bedobtuk a mosógépbe, utána pedig kiterítettük őket az erkélyre száradni. Miután ezzel végeztünk, átmentünk a fiúkhoz Activityzni. A csapatok a következőképpen lettek felosztva: Flóra-Én, Dini-Máté, valamint Szofi-Tomi. A játék alatt rengeteget nevettünk, hisz a srácok gondoskodtak a fergeteges hangulatról. Ezután ott maradtunk egy kicsit beszélgetni, majd jó éjt puszit adtunk a fiúknak és azon nyomban nyugovóra tértünk.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Aug 27, 2023 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Balatoni éjszakákTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon