5. rész

18 1 0
                                    

Reggeli után a fiúk gyorsan leugrottak boltba, valamint megrendelték a szülinapi tortámat. Mikor hazaértek, segítettünk kipakolni a cuccokat, majd visszamentünk a szobánkba, ahol vicceket meséltünk egymásnak, köztük a Primadonnásat, Arénásat és a Csoportterápiásat....stb. A fiúk a túloldalon ökörködtek, majd kis idő múlva arra lettünk figyelmesek, hogy valaki kopog az ajtónkon.

-Én: Ki az?

-Dini *elváltoztatott hangon*: A pizzafutárok.

-Én: Micsoda? Mi nem is rendeltünk pizzát.

Mikor kinyitottam az ajtót, kiderült, hogy a fiúk vicceltek meg Minket. Ennek hatására mindannyian elröhögtük magunkat. Bejöttek a szobánkba és érdeklődtek irántunk.

-Dini: Mit csináltok lányok?

-Én: Vicceket meséltünk egymásnak.

-Máté: Nekünk is elmesélitek a poénokat?

-Én: Persze.

A fiúk végig hallgatták az összeset, közbe a hasukat fogták a röhögéstől.

-Dini: Jajj gyerekek végeem van.

-Máté: Nekem potyognak a könnyeim a nevetéstől.

-Tomi: Huh anyám ezek haláli jók.

-Én: Ugye-ugye. Mi is imádjuk őket igaz?

-Flóra, Szofi: Pontosan.

Diniék visszamentek a szobájukba telefonozni, persze Mi is ugyanezt csináltuk. Este fele mindannyian lefürödtünk, majd a fiúk átjöttek Hozzánk.

-Tomi: Csajok! Támadt egy jó ötletünk.

-Szofi: Mondjátok.

-Máté: Van kedvetek eljönni Velünk?

-Flóra: Hova?

-Dini: Étterembe vacsorázni. Na, benne vagytok?

-Én: Uhh.. Jól hangzik. Igeen.

-Flóra: Én is.

-Szofi: Detto.

-Dini: Jól van, akkor készülődjetek! *Visszamentek a szobájukba*

-Én: Oksi.

Viszonylag hamar kiválasztottuk, hogy mit fogunk felvenni. Flórával ketten egybe részes nyári ruhát vettünk fel, meg egy kis szolid sminket tettünk az arcunkra. Szofi pedig háromnegyedes nadrágot viselt kék rövid ujjú felsővel. Hajunkat mindhárman kibontva hagytuk, majd a fiúk az ajtónk elé jöttek és megkérdezték Tőlünk, hogy készen vagyunk-e már.

-Mi: Igeen.

-Máté: Oksi, akkor gyertek. Itt várunk Titeket a nappaliban.

-Mi: Oké.

Mikor kiértünk, a fiúk ismét tátott szájjal néztek ránk.

-Dini: Huhh de dögösek vagyok lányok.

-Én: Köszönjük, Ti is baromi jól néztek ki.

-Máté: Tudjuk.

-Tomi: Akkor mehetünk?

-Flóra: Naná.

Beültünk a kocsiba, egy 20 perc utazás után odaértünk. Az étterem előtt parkoltunk le, kiszálltunk az autóból és a bejárat felé vettük az irányt. Bementünk, majd Dini szólt a pincérnek, hogy 6 főre foglaltunk asztalt. Erre a pincér megmutatta az asztalunkat, kezünkbe adta az étlapokat, előtte rendeltünk magunknak limonádét. Flóra citromosat, Szofi, Tomi bodzásat, Dini, Én és Máté pedig meggyeset ittunk. Pár perc elteltével sikerült eldönteni mit együnk. Kb. 40 perc várakozás idő után kihozták a vacsoránkat, ami isteni finom volt. Vacsora után megkérdezték a fiúk Tőlünk, hogy: Szeretnétek még valahova menni?

-Flóra: Szerintem menjünk el sétálni.

-Én: Oké, ez szuper ötlet.

-Szofi: Felőlem mehetünk.

-Flóra: Srácok?

-Dini, Máté, Tomi: Mi is benne vagyunk.

A séta alatt a fiúk megfogták a kezünket, amitől elpirultunk, mint a bazsarózsa. Kis idő múlva lehűssült a levegő, Mi pedig fázni kezdtünk.

-Dini: Ne menjünk haza? Nehogy Nekem itt megfázzatok.

-Én: Persze, mehetünk.

Viszonylag hamar visszaértünk a kocsihoz, beültünk és már indultunk is. Mikor hazaértünk, átöltöztünk pizsibe, majd a jó meleg ágyba bújtunk. A fiúk is csatlakoztak Hozzánk. Még elalvás előtt megköszöntük Tomiéknak a mai estét, fantasztikusan éreztük magunkat. A fiúk könyörögtek Nekünk, hogy hadd aludjanak Velünk, persze először nem akartuk Nekik megengedni, de mivel kutyamenhely szemekkel néztek ránk, aminek lehetetlenség volt nem ellenállni.

-Én: Jó legyen, itt aludhattok.

-Dini: Ez az.

Kaptunk Tőlük csókot és mindenki szorosan összebújva aludt a saját szerelmével.

Balatoni éjszakákDonde viven las historias. Descúbrelo ahora