9. rész

21 1 0
                                    

Reggel szinte egyszerre ébredtünk fel a fiúkkal, majd készítettünk magunknak reggelit. Miután ezzel végeztünk raktunk kaját, vizet, pénzt, minden ami kell egy városnézéshez. Bő fél óra alatt elkészültünk, beültünk a kocsiba és meg sem álltunk egészen Balatonfüredig. Az úton a 220 felettet hallgattuk a Retro rádión, majd egyszer csak átkapcsolt egy másik zenére a Scatman John-Scatman című dalra. Abban a pillanatban egymásra néztünk.

-Flóra: Ez mi a bánat volt?

-Tomi: Szerintem megkergült a rádió.

-Én: Szerintem is.

-Dini: *viccesen* Ide figyeljél Te Retro Rádió! Neotont akarunk hallgatni, nem pedig Scatman Johnt.

*Mindannyian fejünket fogtuk a röhögéstől.*

Amikor odaértünk, elkezdtünk gyönyörködni a tájban, annyira csodálatos volt.

-Máté: Na, skacok mit nézzünk meg először?

-Én: Szerintem a Tagore-sétányt.

-Flóra, Szofi: Nekünk jó.

-Fiúk: Oké, legyen.

Elindultunk, elkezdtünk beszélgetni, közbe a fiúk odajöttek és megfogták a kezünket, amitől elpirultunk, mint a bazsarózsa.

-Tomi: Mi legyen a kövi látnivaló, amit megnézünk?

-Dini: Szerintem menjünk el egyet hajókázni nem?

-Máté: Hmm...De. Ez remek ötlet. Benne vagytok csajok?

-Lányok: Persze, mehetünk.

Mikor odaértünk, megvettük a jegyeket, majd felszálltunk a hajóra. Utazásunk alatt a fiúk ökörködni kezdtek, vagyis odaálltak a hajó szélére egymás után, kitették oldalra a kezüket és azt képzelték, hogy a Titanicon vannak.

-Szofi: Édes Istenem, ezek nem normálisak.

-Flóra: Ezt eddig is tudtuk.

-Én: Így szeretjük Őket.

-Flóra: Pontosan.

*A fiúk felénk fordultak*

-Dini: Nem jöttök ide Hozzánk?

-Flóra: Ööö...De.

*Hajó korlátnak támaszkodtunk*

-Én: Huhh ez valami csodaszép nem?? *Szofira és Flórára nézve*

-Szofi, Flóra: De. Valóban az.

Tomi odament Szofihoz, megfogta a kezét és a szemébe mondta, hogy: Imádlak Életem.

-Szofi: Awww, olyan édes vagy. Én is imádlak Téged Szerelmem. *Adott Neki egy csókot*

Máté megfogta Flóra vállát, Ő pedig a derekát és összebújtak.

Dini pedig jó szorosan átölelt, majd puszilgatni kezdte a nyakamat, de a csók itt sem maradhatott el.

Mikor a hajókázással is végeztünk a fiúk a következőt kérdezték meg Tőlünk: Na hogy tetszett a hajókázás?

-Én: Szerintem szuper jó volt ugye lányok?

-Szofi, Flóra: Igeen.

-Én: Tényleg csajok nem megyünk el arra kikötő felé sétálni? Kíváncsi vagyok mi van arra.

-Flóra: Dehogynem, elmehetünk.

-Máté: Oké, Mi addig körbejárjuk a Tagore-sétányt.

-Szofi: Oksi, akkor itt talizunk a végén.

-Tomi, Dini, Máté: Oké.

-Én: Mit szólnátok hozzá, ha vennénk valamit a fiúknak? Benne vagytok?

-Flóra: Persze.

-Szofi: Ez jó ötlet, de mit vegyünk Nekik?

-Én: Foggalmam sincs, de itt a bódéknál biztos találunk valami jót.

-Dini: Én arra gondoltam, hogy lepjük meg a csajokat egy kis ajándékkal.

-Máté: Jó gondolat, Én benne vagyok.

-Tomi: Támogatom az ötletet.

Mire ezzel végeztünk, visszamentünk a találkozó pontra. Mindenki átadta a saját ajándékát, aminek nagyon örültünk. Flóra Mátétól táskát, Szofi Tomitól bögrét, Én pedig Dinitől egy gyönyörű szép ezüst nyakláncot kaptam, melynek közepén szív volt. Természetesen Mi is adtunk egy kis apróságot a fiúknak. Tomi Szofitól hűtőmágnest, Dini Tőlem kulcstartót, Máté pedig Flórától karkötőt kapott. Közbe jó hosszan megöleltek Minket, de még csókot is kaptunk Tőlük.

-Tomi: Na most hova menjünk?

-Én: Szerintem menjünk át Tihanyba. Ott is van pár látnivaló.

-Szofi: Oké, de szerintem együnk valamit, mert éhes vagyok.

-Máté: Jó, legyen.

Kerestünk egy nagyon jó éttermet, ahol jóízűen megebédeltünk, majd folytattuk a kirándulást. Mikor odaértünk Tihanyba, a városnézés előtt beültünk sütizni, majd megnéztük a Tihanyi Apátságot, a Skanzent, valamint a Történelmi Panoptikumot.

-Máté: Szerintetek mi legyen? Megakartok még valamit nézni vagy inkább menjünk haza?

Nyilván mindenki az utóbbira szavazott, így az lett a vége, hogy visszamentünk a nyaralóba. Hazafelé kibeszéltük a mai napot, ami fergetegesen jó volt, emellett a fiúknak megköszöntünk mindent. Mikor hazaértünk, kipakoltuk a hátizsákból a cuccokat, aztán elmentünk gyorsan fürdeni, végül lefekvés előtt átjönnek Hozzánk a fiúk kicsit beszélgetni, majd adtunk a fiúknak jó éjt csókot és mindenki nyugovóra tért.

Balatoni éjszakákWhere stories live. Discover now