A koncert már bő 10 perce ment, mikor az egyik sarokban feltűnt az osztálytársam, Molly és a drága barátnője, aki nem üres kézzel jött el...
Mindkét keze tele volt tojással. Hirtelen a legrosszabb gondolat futott át a fejemben. Sajnos nem kellett volna..
- Szar vagy! - üvöltötte Victoria a nekem szánt szavakat. Gyorsan hozzám vágott kettő tojást a mellkasomra. A sokk hatása alatt nem tudtam megelőzni, hogy ne rám landoljon. Most bizonyosodott be, hogy szar a reflexem.
Kurva idegesen a ruhámra néztem, majd rá. Ő csak vigyorgott, annyira élvezte a helyzetet, amit én kurvára nem és a közönség között is halálcsönd fagyott be. A pajtásaimra néztem, akik tátott szájjal néztek. Cal reagált először és a biztonsági őröket hívta, hogy kidobják, ezt a szajhát. Rögtön két oldalt megfogták és kivezették a teremből.
A mikrofont lekaptam az állványról és félre rúgtam.
- Srácok, 10 perc szünetet kérnék. - néztem körbe, akik egyértelműen bólogattak, hogy megértik miért.
Lerohantam a backstage-be és a két kigyúrt állat után rohantam. Épp dobták volna ki a kurvát, mire én megállítottam őket.
- Beszélnék..ezzel a személlyel. - néztem rá fintorogva
Szót fogadva elengedték, vagyis ellökték. Vic meg szúrós szemekkel nézett rájuk.
- Szóval, - csaptam össze a tenyerem - mire volt ez jó neked?
- Megérdemelted. - nézett rám gúnyosan.
- Mit tettem veled, mondd már meg őszintén? - túrtam bele a hajamba idegesen.
- A lányokat megszédíted és amióta "híres" vagy a környéken, azóta egy beképzelt köcsög vagy. - fújtatott egyet és hátradobta a haját, mint egy királykisasszony.
- Nem is ismersz, te jó isten. Te egy degenerált kurva vagy a való életben is. - üvöltöttem a pofájába.
Kitágult szemekkel esett le neki, hogy én tudok a videóiról.
- Mióta tudod? - már-már suttogva ejtette ki a szavakat.
- Pár napja.
- Jaj...én nem akartalak megdobálni, csak fogadás volt.. - hebegett-habogott
Na, erre vártam. Már egyből mentegetőzni kezdett, biztos attól félt, hogy kikotyogom az interneten, de én nem vagyok ilyen, hogy szétkürtöljem a világnak. Nem ismer ő engem, egyáltalán nem, de úgy éreztem meg kell szívatnom.
- Na persze, egyből ezzel jössz elő, hogy ne mondjam el másnak, mi? - nevettem fel hitetlenül
- Nem, dehogy! - csapott a térdébe, mint egy óvodás
- Már úgy is mindegy. Ma délután már mindenki megtudta. - vontam vállat.
A testőröknek mondtam, hogy nekem aztán a kukába is kidobhatják, csak ne legyen itt. Hátat fordítva vigyorogtam, és siettem vissza a színpadra.
A színpadra érve nagy ujjongás keletkezett a közönségtől, de közbe akkor esett le, hogy a tojásos póló még mindig rajtam van. Nagy lazán levettem, és félmeztelenül játszottunk tovább a barátaimmal.
A barátaimat kerestem a közönségben, de feltűnt, hogy Molly már nincs ott az ominózus helyen, de Elláékat hál istennek megtaláltam, akik egy csapatba tömörültek középen. Vigyorogva rám nézett, én meg mosolyogva rá kacsintottam, hogy minden remek.
Egy kicsit feszült volt a hangulat, de a végére egész jól felszabadult a társaság és láttam rajtuk mennyire boldogok ebben az egy órában.
Már ez is nagy szó!