Ella egész idő alatt került engemet, Molly meg a nyakamba lógott.
- Mikor jössz át tanulni? - vigyorgott rám, ami eléggé zavaró volt. Eddig sose volt ilyen, amióta felvetettem ezt a tanulás dolgot, azóta idiótán vigyorog rám.
- Mostanság nem érek rá, - próbáltam lerázni magamról, de nagy nehezen, mivel mellettem ül biológia órán. - de ha megengeded most figyelnék az órára.
- Most miért vagy ilyen ellenséges? - vonta össze a szemöldökét
- Azért, mert idegesítő vagy. - mondtam neki nem nézve rá, hogy lássa már, nem érdekel.
Molly-t használtam volna fel, Victoria ellen, de a terv törölve lett, ahogy kiderült, hogy egy nagy kurva. Én az ilyenekre nem pazarolom az időmet feleslegesen. Bírtam, mikor játszotta az elérhetetlent, de úgy látom ezt benéztem. Könnyen kapható a pornóiparban. Gratulálok neki.
Órák után írtam egy sms-t Ellának, hogy találkozzunk, mert már hiányzik. Egyből visszaírt, hogy menjek át hozzá. Rohantam is.
- Szia. - nyitott ajtót.
- Szia, ugye nem haragszol? - néztem rá bociszemekkel
- Te ne haragudj, én vittem túlzásba. - mondta.
Egy nagy kő esett le a szívemről. Oda léptem elé és szó nélkül megöleltem.
- Szeretethiány? - nevetett halkan a mellkasomra hajtva a fejét
- Igen, hiányoztál. - szorítottam meg szorosabban
- Jól van, elég. Ne vidd túlzásba. - nevetett fel hangosabban.
Pajkos vigyorral elengedtem a szorításból, mire ő beljebb hívott a házban.
- Kérsz valamit? - vonta fel a szemöldökét
- Palacsintát. - pislogtam rá kettőt
- Szokásos. - sóhajtott egyet.
Elővette a hozzávalókat, és ahogy lehajolt a hűtőhöz, észrevettem milyen formás feneke van és milyen szexin van felöltözve. Egy rövidgatya volt rajta és egy fehér top, ami felcsúszott egészen a hasáig. Túl szexi volt.
- Hogy lehet, hogy évek óta a legjobb barátnőm vagy, de még nem dugtunk? - estem gondolkodóba
Ella hirtelen megállt és félve nézett rám.
- Tudod, én a barátod vagyok. Nem a szextársad. - adta meg az egyszerű magyarázatot
- A barátok is dughatnak. - villantottam meg a fogsoromat.
- Mit szívtál te, hogy ilyeneket közölsz velem? - nevetett fel
- Csak oxigént. - feleltem frappánsan. Ő meg csak nevetve legyintett.
Amióta a formás testét megláttam és tovább gondoltam, azóta csak ezen kattogok. Nem tudom miért, de egyszerűen lázba hoz. Persze régen is tetszett, de nem gondoltam úgy rá, sose gondoltam tovább a dolgokat. Egy falat húztunk bizonyos határokig, de most valahogy leomlott.
Azzal a gondolattal, hogy ő nem akar lefeküdni velem, még jobban kívánom. Az ágyamba vagy bárhol máshol. Nekem aztán az iskola tanári asztalán is csinálhatjuk, csak kapjam meg.