8. fejezet

994 52 2
                                    

A fülsüketítő csendben hirtelen megszólalt a telefonom, amire Ella megrezzent. Visszafojtott mosollyal kaptam elő a telót, hogy felvegyem. 

- Helló Cal. - köszöntem bele

- Át kéne jönnöd. - beszélt bele köszönés nélkül.

- Minek? - vontam fel a szemöldököm

Nagyot sóhajtott a telefonba, majd kifújta, konkrétan a telefonba.

- Szombaton fellépésünk lesz, ha nem tudnád... - közölte velem, mintha az anyám lenne

- Basszus, ki ment a fejemből. - csaptam a homlokomra

- Gratulálok. Kedd van. Próbanap. 5 perced van, hogy ideérj! - anyáskodott felettem

- Jól van anyuci, indulok. - tettem le, meg sem várva a reakcióját.

Ellára néztem, aki fejbólintással jelezte, hogy nyugodtan menjek.

- Menj csak próbára, én meg leszek egyedül is. - mosolygott rám

- Oké. - adtam puszit az arcára. 

Sietősen hazafele sétáltam, hogy felkapjam a gitáromat és a deszkámat. Szerencsémre egy haverom felszedett az úton kocsival, mint egy prostit. El is nevezett prosti Luke-nak. Azt hiszem mától levakarhatatlan lesz ez a név. 

Házunk előtt kidobott, majd berohantam a házba és felkaptam a gitártokot és a deszkát a lábam alá tettem. Már gurultam is Calumék háza felé. 

- Tudod egyáltalán mi az hogy 5 perc? Késtél. - támadott le, ahogy benyitottam a szobájukban. 

- Túléled. - legyintettem, majd mindenkinek adtam egy pacsit. 

- Kezdődik a show time! - kiáltotta el magát Ash vékony hangon, mint valami hülye lány.

- Azt hiszem beleszerettem a hangodba. - tette a szívéhez a kezét, mintha meghatódott volna.

- Én meg a gyönyörű mosolyodba. - rebegtette a szempilláit Ash. 

- Na, jó. Koncert után bújjatok ágyba. - szakította félbe Cal. 

- Hé, haver. Minden oké? Elég nyugtalannak tűnsz. - vonta fel a szemöldökét Mike

- Ja, mint valami szigorú anyuka. - bólogattam

- Nincs semmi, csak alig gyakoroltunk valamit, szombaton meg a legjobb formánkat kell hozni. Ideje lenne belehúzni. Egész nyáron pinába fürödtünk. Most első a munka. - enyhült meg az arca

Calum sose volt ilyen szigorú fajta, mindig röhögött mindenen és elég lazára vett mindent, mert akkor teljesített a legjobban. Átlátok én a srácon, biztos hogy más van itt a háttérben, csak nem mondja el. De úgy is ki fog fakadni. Ismerem már annyira. 

A srácokkal összenéztünk, akik egyet értettek velem. Elég volt egy pillantás és már tudtuk mit gondol a másikunk. Most az a legjobb, ha nem basztatjuk, majd elmondja magától. Csak idő kérdése. 

Troublemaker /Luke Hemmings/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz