6. fejezet

948 47 1
                                    

Délután elmentem deszkázni, hogy kieresszem a gőzt. Ez a két csaj teljesen kikészít. Ella hangulata ingadozik, Victoria meg egy faszfejnek tart. Nagyon jó. 

Calum hirtelen lefékezett előttem gördeszkájával, így félbe szakította a gondolatmenetemet.

- Mindig itt talállak. - mondta 

- Ismersz már, mint a rossz pénzt. - vigyorogtam rá

- Hát igen. Amúgy egész nap nem láttalak a suliban. Hova tűntél? - nézett rám kérdőn

- Ezt inkább én kérdezhetném. - álltam rá a deszkára, jelezve, hogy menjünk valamerre.

- Akkor valamelyikünk nagyon jól elrejtőzött. - nevetett fel

- Eddig is láthatatlan voltál. - vigyorogtam rá, mire ő lelökött a deszkáról. Térdre érkeztem a betonra. 

- Ezt megérdemelted. - röhögött ki jóízűen.

- Kösz. - álltam fel. 

Deszkára pattanva bejártuk az egész belvárost, közbe haverok csatlakoztak hozzánk. Plusz 5 fővel többen voltunk. 

 Az egyik pizzázó mellett feltűnt Molly, az osztálytársam és mellette Victoria. Ezek ennyire összebarátkoztak, hogy mindig együtt lógnak? 

 - Sziasztok! - álltam meg előttük vigyorogva

- Szia! - üdvözölt boldogan Molly. Victoria meg szemforgatva jelezte, hogy nem kíváncsi rám.

- Na te kellettél ide. - szólt be a csaj.

- Nyugi, én se bírlak, és nem is hozzád jöttem. - fordultam felé komoly arccal, legbelül jóízűen nevettem. - Molly, valamelyik nap segítenél a töriben? - kacsintottam rá

Ő naivan igent mondott, Victoria meg értetlenül nézett. Szerintem fel se fogta. Majd lefog esni az álla. 

- Akkor majd holnap megbeszéljük a suliban. - vettem elő a legszebb mosolyomat, majd visszamentem a többiekhez.

 Lehet gyerekes vagyok, de most valahogy nem tudott ez érdekelni. Egyszer van gyereknap, nem igaz? Dehogynem. 

*Másnap* 

Reggel a suli előtt a haverokkal futottam össze, akik már röhögve köszöntöttek. 

- Beszívtatok korán reggel? - néztem rájuk álmos fejjel

- Dehogy. - legyintett nevetve Tyson - Sokkal jobb ez a videó. - tartotta felém. 

Kíváncsian kivettem a kezéből, majd elindítottam a lejátszás gombot. Egy vörös hajú lány jelent meg egy kis szobában, ahol egy 40 év körüli férfi üdvözölte. Összevont szemöldökkel néztem a lányt, valahonnan nagyon ismerősnek tűnt, de nem tudtam honnan. 

Elakadt a lélegzetem, mikor a csaj ki mondta a nevét.

- Ez Victoria? - néztem a srácokra meglepődve.

- Igen, igen. Itt még vörös volt. - bólogatott vigyorogva Tyson. 

- Óóóó nézd csak tovább, még csak most jön a java. - röhögött Adam. 

Érdeklődve néztem tovább a videót. Egyre jobban úgy éreztem, mindjárt kiesik a szemem, mikor rájöttem, hogy ez milyen videó. 

- Ezt nem mondjátok komolyan? - néztem fel a videóból, magyarázatra várva. 

- De, ez komoly. - mondta Tyson.

A videóban elmondta Victoria a csávónak, hogy ő bizony a pornóiparban akar dolgozni. A csávó elkérte tőle a személyit, hogy megbizonyosodjon róla, biztos elmúlt-e 18. 

A férfi megkérte, hogy akkor a kamerába elégítse ki magát. A ribanc szó nélkül levetkőzött, majd elkezdett masztizni. A csávó végig nyáladzó szemekkel nézte, majd ő is levetkőzött és a kurva Victoria szó nélkül teljesítette kérését. Leszopta, majd a csávó jól megrakta a picsáját. Mekkora kurva ez a Victoria! 

- Ez volt a bemutatkozó videója. - mondta a fekete hajú Adam, mikor látta, hogy vége a videónak.

- Büdös ribanc. - suttogtam magam elé meredve. 

Komolyan nekem ez a csaj tetszik, aki a pornózásban benne van? Jesszus, hogy lehetek ilyen hülye, hogy pont őt néztem ki magamnak.

- Mikor készült ez a videó? - kérdeztem

- 2 hónapja. - válaszoltak kórusban. 

- Vannak még friss videók. - vigyorgott Ty. 

- Kösz, nem érdekel. - adtam vissza a telefont, majd beviharoztam a suliba. 

Idegesen nyitottam ki a szekrényemet, a táskámat bevágtam, csak a könyvemet és füzetemet vettem ki a legelső órára. 

A szekrényajtót becsaptam és balra fordulva megjelent az emlegetett szamár, mellette a csicskása, Molly loholt utána. Istenem, szánalmasak. 

- Szia Luke. - integetett Molly, Vic meg csak szúrós tekintettel nézett rám

- Csá. - böktem ki, majd tovább is sétáltak, de Mollynak feltűnt, hogy nem vagyok a legjobb passzban és kérdőn nézett rám. 

Fejemet ráztam, hogy nincsen semmi bajom. Nyugodt szívvel mentek tovább. 

Az a büdös kurva Victoria....

Troublemaker /Luke Hemmings/Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu