Possesive Or What

1K 43 147
                                    


Následující dva týdny jsme šukali non-stop. Bylo to naprosto šílený. Všude a kdekoliv. Až na můj pokoj. Odtud jsem Louise držel dál, protože bych ho neměl brát tam, kde jsem měl sex s jinými lidmi. Nezdálo se to správné. Tedy, pokud mi tam chtěl vykouřit, byl jsem jedno ucho, ale nehodlal jsem ho tam šukat.

Měl jsem ho skoro o každé dveře v bytě, do podlahy u vchodu, všude v jeho pokoji, v obýváku, v kuchyni. Jeden z nejlepších sexů co jsem s Louisem měl byl ve sprše, protože doslova nevím co to do mě vjelo, když jsem ho viděl mokrého. 

Jako, jeden den v týdnu jsem si prostě hleděl svého a jedl toast, když tam vešel on po sprše, protože se chtěl napít a kapala z něj voda. Dostal víc než pití, když jsem ho opíchal o ledničku.

Nejhorší z toho všeho bylo, že začínal být ještě vypracovanější, jestli to bylo možné. Začínalo být těžší se ho celou dobu nedotýkat. 

Dneska byl Louis v práci, takže jsem si líně četl článek, co jsem měl analyzovat pro svou školní práci.

Radši bych analyzoval Louise. Nad tou myšlenkou jsem si musel rozmrzele odfrknout.

Začínalo být moc těžké držet se zpátky. A držením se zpátky jsem myslel nechtít ho mít celého pro sebe. Poslední dva týdny jsem vůbec nikoho nesvedl. Nepotřeboval jsem. Uspokojoval každou potřebu, co jsem měl a víc. Bylo to neuvěřitelný. 

Uslyšel jsem otevření a zavření hlavních dveří a rozbušilo se mi z toho srdce jako vždycky. Louis byl doma. Vím, že by mi to srdce nemělo uhánět, ale přikládal jsem to k tomu, že jsme dneska mohli kdykoliv šukat. Tedy, už jsem ho ráno ojel ve sprše, donutil ho se nepořádně udělat a všechno mi to slízat z prstů, ale jo, mohl bych to udělat znovu. 

Uslyšel jsem jeho kroky projít kolem mých dveří až do kuchyně, pak se ale znovu ozvalo zaklepání na hlavní dveře, což ho přimělo se vrátit. Kdo to byl?

Otevřel, ale nikdo neodpověděl.

"Já na párty nejdu, Zayne." zaskuhral Louis. Oh, byl to Zayn.

"Oh, notak!" zasmál se Zaynův hlas. "Jak víš, co jsem se chystal říct?"

Vyšel jsem z pokoje. Potřeboval jsem, aby Louis dneska večer někoho svedl, abych si dokázal, že mohl mít někoho jiného. Nemusel jsem to být jenom já. Byli jsme kamarádi s výhodami. Nic víc. 

"Ptáš se na to pokaždý, co jsi tady!" opačil Louis trochu zřetelněji, šel se Zaynem a nevšiml si, že jsem doma. Donutím ho vyskočit.

"Ale naposledy sis užil a byla to sranda," zabručel Zayn. "Notak."

Těkly ke mně jeho oči a snadno si mě všiml. Ušklíbl se.

"Já půjdu, Zayne." řekl jsem a Louis nadskočil. Snadný. 

*"Kurva. Harry!" zakřičel a strčil do mě, když jsem se smál. Jo, mohli bychom šukat. Líbilo by se mi to.

"Přemluv Louise ať jde taky," zakňoural Zayn. "Je s tím otravnej." 

"Jo, notak, Louisi," ušklíbl jsem se na něj. "Už to je nějakou chvíli, co sis naposledy užil, no ne?"

Věnoval mi zlostný pohled a donutil mě vzbudit se tam dole, ale potřeboval jsem sbalit někoho jinýho. 

"Jo, neměl jsi sex tak měsíc, mám pravdu?" zeptal se Zayn.

Louis zrudl a podíval se na mě. Spíš tak osm hodin zpátky, se mnou až po koule v naší sprše. Bože, potřebuju se zklidnit.

"Doslova," Zayn si jeho červenání vyložil jinak. "Tak ti pojďme sehnat šuk!" 

"Tak fajn." odfrkl si, poddávaje se.

Friends With Benefits (Larry AU) - CZ PŘEKLADKde žijí příběhy. Začni objevovat