Sex, sex, sex.To bylo všechno, co jsem dělal. To a univerzitu. Zní to smutně?
Nope. Kurva jsem to miloval. Potřeboval jsem to denně od rána do večera.
Byl jsem Bi. Obvykle jsem preferoval dívky, bral jsem si domů alespoň tři za den, abych se cítil dobře. Možná se mnou bylo něco špatně. Možná jsem byl nymfoman. Koho to zajímá? Bylo dobré se udělat.
Jediné období, kdy jsem šukal kluky bylo, když mě můj spolubydlící nevědomky provokoval jeho dokonalým tělem. Jeho hetero tělem. Ani o tom nevěděl. Jen tančil kolem, s tím zadkem a těma očima, jako by nic. Celý rok co jsem tu žil byl doslovná muka.
Tady máte příklad.
Doslova jsem zrovna dosexoval s hot zrzkou z univerzity, jakou jsem nabral u baru.
Šel jsem do kuchyně, abych si vzal něco k jídlu. V dobré stravě jsem stál fakt za nic a většinou jsem jedl jen cereálie, protože jsem zbytek času byl příliš zaneprázdněný sexem. Natáhl jsem si jenom džíny. Louis mě už viděl v boxerkách, ale nepotřebuju na něj dál tlačit. Už tak mě musel poslouchat při sexu, když byl doma.
Když mluvíme o Louisovi, vešel dovnitř a já si vzal svou dávku jeho osoby. Hodně pracoval, takže jsem ho často nevídal. Začínal mít opravdu dlouhé a rozházené vlasy, ale doufal jsem, že si je nikdy neostříhá, protože to vypadalo skvěle. Občas se mu dostaly do jeho modrých očí. Líbilo se mi, jak si je odhrnoval, měl je lehce hozené dozadu a roztomile zkroucené kolem ucha. Oči měl momentálně schované za brýlemi což znamenalo, že nejspíš pracoval z domova. Byl líně oblečený v pytlovitém svetru a skinny džínách, ale pořád vypadal nádherně. Jak to dělal?
Doufal jsem že si všimne, že cvičím. Vím že to bylo divné zvážíme-li, že byl na holky, ale za poslední měsíc jsem se zvětšil.
"V pohodě?" pokusil jsem se ho zeptat s plnou pusou.
Pěkný, Harry, vypadáš fakt kurva přitažlivě když mluvíš s plnou pusou.
Jeho modré oči ale sklouzly po mém těle a já si přišel, jako by mě jimi rentgenoval.
"Jo," usmál se sexy úsměvem a já na vteřinu zapomněl, že se na mě tak dívá protože jsem zasunul a on nás slyšel. "Já se nemusím ptát, jak se máš ty."
Jeho drobný smích mě přiměl lehce se ušklíbnout a šklebit se dál kvůli jeho humoru.
"Promiň." řekl jsem, aniž bych to tak doopravdy myslel.
Hravě mě drkl, když kolem mě procházel.
"Ne, neomlouváš se." ohlédl se s úsměvem.
Omlouvám. Promiň, žes to nebyl ty.
Já se ale zasmál. Věděl, že jsem se neomlouval, vážně.
Zazvonil zvonek u dveří ale já se nepohnul, abych otevřel, a místo toho se přesunul umýt svou misku.
Zaslechl jsem Louise mluvit se Zaynem, jedním z jeho atraktivních kamarádů, ale nevěnoval jsem tomu pozornost.
Tvrdě jsem se snažil nemyslet nad šukáním Louise o ten stůl tady, jak jsem vždycky chtěl. Zabíjel bych za to, aby mě o to požádal.
Myslím, že dneska budu muset svést kluka. Touhle dobou jsem kluky šukal každý týden, kvůli tomu sexu na nožičkách, co tady bydlel. Tak nefér.
~~~~~~~~~~~~~
Udělal jsem tolik téhle univerzitní práce, jsem si jistý, že už to stačilo ne? Potřeboval jsem se osprchovat, abych mohl zasunout. Zavřel jsem svůj laptop a prohlédl si sám sebe. Co tu byla ta holka jsem se moc neobtěžoval něco dělat, takže jsem měl pořád rozcuchané vlasy a byl bez trička.
ČTEŠ
Friends With Benefits (Larry AU) - CZ PŘEKLAD
FanficVysokoškolský student Harry Styles se stěhuje do bytu k tomu, koho popisuje jako Boha - Louisi Tomlinsonovi. Harry je otevřeně Bi, má sex se vším, co se hýbe a vše co chce je jeho hetero spolubydlící Louis u něj v peřinách. Co se stane když si uvěd...