İyi okumalar ❣️
Asrın ağzından 🍓
– Sen osun değil mi? , Benim gölgem.
Uykuyla uyanıklılık arasında kurduğu bu cümle beni bozguna ugratırken ne tepki vereceğimi bilemedim .
Konuşmak için açtığım ağzımı ne diyecegimi bilemedigim için yine kapattım . Elimin üstünde tuttuğu elini gevsetince başımı kaldırıp merakla yüzüne baktım . Yine uykunun kollarına esir düşmüştü miniğim .
Uyuya kalmasaydı nasıl bir cevap vereceğimi bilmiyordum . Hatalıyım . Birini takip etmek ,onu endiselendirip korkutmak hiç doğru bir şey değil biliyorum. Ama ben hiç fark ettirmemiştim kendimi . Sarhoş olduğum bir gün aptalca peşine takılmıştım. Sarsak adımlarım ve saçma sapan mırıltılarım ile beni fark etmesini sağlamıştım.
O gün çok korkutmuş olmalıyım ki çok ürkek olmuştu. Benim lanet olası hatam onu diken üstünde tutmuş ve hep etrafına bakarak yollardan geçiyor ve birinin onu takip ettiğini görmese de artık hissediyordu .
Onu korkutmak en son isteyeceğim şey bile değildi o yüzden küçük notlar bırakıp kendimi tanıtmaya ve alıştırmaya çalıştım. Ne kadar başarılı olduğum bilinmez tabi ama en azından yanında olduğumu , kötü hiç bir niyetimin olmadığını hissettirmeye çalışmıştım.
Serumunun bitmesiyle doktor çıkabileceğimizi ve yazdığı ilaçları düzenli kullanması gerektigini söylemişti.
Elime telefonu alıp hemen Kara'yı aradım
Kara : Gecenin bu saatinde rüyanda mı gördün beni bebeğim.
Bu dangalak benim sinir sistemime zarardı.
Siz: 10 dakika içinde atacağım konumda ol . Yoksa kabusun olurum pezevenk .
Telefonu yüzüne kapatıp hızla minik kızımın uyuduğu odaya geri döndüm. Hala melek gibi uyuyordu . Sahi ya kendi de yer yüzünde saklı bırakılan ,türü olmayan bir melek olabilir miydi?
Ama bence bu güzelliğin üstüne bir güzellik olamaz hiç bir evrende . Hiç bir melek ondan daha güzel olamazdı .
Benim gözümde bu güzellikten daha ötesi yok .
Ama kanatlarını kırdıkları için yaralı benim meleğim. Benim siyah kanatlarım var ,kanlı ellerim ve zehirli bir bedenim var . Ona kanatlarımı versem kirletir miyim onu? Yada kabul eder mi beni.
Kapının açılmasıyla daldığım düşüncelerden çıktım ve gelen kişiye baktım . Kara şaşkın gözlerle bir bana bir de ufaklığa bakıyordu. Susmasını işaret edip onu odadan çıkardım.
– Hiç birşey sorma arabayı hastane kapısının önüne getir bende ufaklığı alıp gelecem
– Ne yaptın lan yengeme . Bana bak it senin arkadaşın olabilirim ama o kızında abisi sayılırım hatta abisiyim . Ayağını denk al valla vermem sana onu bak .
– Kimi kime vermiyorsun lan pezevenk . Hem sen ne ara onun abisi oldun . Onun haberi varmı bundan ?
– Yengemin senden de haberi yok ve bizim yengemiz olduğunu bilmiyor ama sen onu evinin hanımı çocuklarının anası yapmadın mı?
– Boş boş konuşmayı bırak yoksa imam götüne pamuk tıkarken açacaksın gözünü. Hadi kız uyanmadan şu siktigimin arabasını getir .
– Tamam aşkım niye kızıyorsun .
– Ben seninnn
Üstüne yürüyerek kurduğum cümle yarım kalmış ve hemen kaçıp gitmişti it soyu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE
Action0552******* Yine alarmı kurmayı unuttun değil mi? 0552******* Kalk ufaklık dolmuşu kaçıracaksın!!! 0522******* Anaannen bahçede çiçekleri suluyor, biraz daha tembellik yapıp uyumaya devam edersen odana dalacam haberin olsun. Başlama tarihi 👉🏻 17...