Episode 12

340 41 8
                                    

Gözleri kantinde dolaşırken ilk Jungkook ve arkadaşlarınu gördü. Donghyun Jungkook'un arkadaşlarındandı. Daha doğrusu herkes onların ara sıra birlikte olduğunun farkındaydı.

Donghyun melezdi. Yani mavi gözleri gerçekti. Gözlerim pencere yansımasından turuncu saçlarıma yeşil gözlerime giderken yanımdan geçen gruba döndüm. Bir çocuk bana çarpmamak için büyük özen göstermişti.

Kafamı kaldırdığımda bana bakan Jungkook gözlerimiz kesiştiğinde göz kırptı fakat onu kendine çeviren Donghyunla oldukça kısa sürmüştü bakışmamız.

Donghyun birkaç haftadır yoktu ve şimdi gelmesi hoşuma gitmemişti, gerçekten gitmemişti.

Arkadaşlarımın yanına oturduğum an çıkan sandalye düşme sesiyle gözlerim selamlaşmadan oraya dönmüştü.

Wonho ateş püskürürcesine hızla kantine giriyordu.

"Bunu kim sinirlendirdi yine?" Taehyung'un sorusunu ben de merak ediyordum fakat saniyeler içinde aldım cevabını.

Masada oturan Jungkook'un yakalarından kavradığı gibi ona kafa atan Wonho ile herkes ayaklanmıştı. Gerçekten denek gibi her hareketini izlediğim adam gülerek burnundaki kanı silerken Wonho'ya bir tekme atmıştı.

Onun işaretiyle başlayan kavgaya Yoongi ve Namjoon hızla atılırken Wonho'nun arkadaşları da atlamıştı.

Jungkook'un grubuyla genelde kavga eden biz olduğumuz için başkasının saldırması bizi pek hoşnut etmemişti.

"Karışssak mı?" Jin'in önerisine Taehyung da katılırken durdurdum. Jungkook bu aralar oldukça sinirimi bozuyordu bu yüzden biraz dayak yemesi iyi olurdu.

"Saçmalamayın, ilgilenmeyelim." Jungkook'un kafa attığı wonho yere düşerken adınu bilmediğim bir çocuk Jungkook'a yumruk atmıştı.

"Bıçak getirmişler, giriyoruz?" Hoseok'un söylediğiyle gözüm elindeki bıçağı Jungkook'a savuran bedene gitti. Ne kadar gariptik. Birbirimizden nefret ediyor ama birbirimizden başkadının da zarar vermesine izin vermiyorduk.

Adımların hızlıca kavganın içerisine girerken Wonho'dan yediğim tekme ile savrulmam bir olmuştu.

Arkamda çarptığım bedenle birlikte yere düşerken düşüşümü yavaşlatan adama baktım. Kaşındaki çizik dışında pek bir şeyi yoktu.

Jungkook beni hızlıca kaldırırken sağ tarafımdan elinde bıçakla yaklaşan adamın eline attığı tekme ile bıçak savruldu.

Hoseok'un Namjoon'a saldıran adama attığı yumruğa ve Taehyung'un iki adamı birbirine çarpmasına bakarken çıkan büyük gürültüyle gözlerim arkama dönmüştü.

Wonho nereden bulduğunu bilmediğimiz tuğla parçasıyla Jungkook'un kafasına vurmuştu.

You Get Me So HighHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin