частину 8

13 2 0
                                    

Хлопець поїхав, а дівчина хотіла піти до квартири.
Ханма: Т/І. Не знав, що ти вже не з Дракеном.
Т/І: Ааааа. Ханма, май совість. Якого хріна ти мене лякаєш.
Ханма: Бачу тебе в Тосву взяли і ти походу вже зустрічаєшся з Міцуєю.
Т/І: Ага. Давай, ходи додому.
Ханма: Я якось приходив, хотів зробити тобі сюрприз, але не зміг відкрити двері.
Т/І: Ти не знаєш? Батько пів року тому, мене зґвалтував...
Ханма: Що він зробив?
Т/І: Тихо. Я подзвонила до Дракена і мене відвезли в лікарню, поки Майкі і Дракен розбиралися. Його забрали в поліцію а там уже і в тюрму. Через пів року, Дракен мені зрадив і я вернулася сюди. А щоб нічого не сталося, поміняла замок.
Ханма: Та я тому Дракену, носа зламаю.
Т/І: Не треба, це було колись. Тепер все добре. Так, чому стоїмо на дворі. Давай, заходи до хати братику. Ти в гості, чи пожити?
Ханма: Спочатку приходив в гості, а тепер пожити. Сусіди, викликали хазяйку і сказали, що в мене вечірка. Щоб ти розуміла, в той час, я спав. Вона прийшла, сказала, що сусіди жаліються на шум і мене прогнали.
Т/І: Ладно, ходи давай.
Вони зайшли в квартиру.
Ханма: Ти ремонт зробила? Сама?
Т/І: Майже. Я якось ішла і жалілася Токимітті, що треба зробити ремонт, а одна я це не зможу зробити. Він, розказав про це хлопцям. Зранку, практично вся Тосва, допомагала мені робити ремонт. За пів дня, все було зроблено. За це, я їх нагодувала.
Ханма: Сама готувала, чи заказала.
Т/І: Сама. Ти ж знаєш, що я роблю заготовки в потім коли треба дістаю, так от, я дістала пироги, наварила, наготувала.
Ханма: Розумна. А що тобі казали, коли дізналися, що ти моя сестра?
Т/І: Вони ще не знають.
Ханма: Серйозно? Дивись щоб це тобі боком не вилізло.
Т/І: Все добре буде.
(Не думаю ರ⁠╭⁠╮⁠ರ)
Дівчина дістала з холодильника суп, рис з овочами і поклала грітися.
Ханма: Ммммм, Т/І, це так смачно.
Т/І: Дякую. Так, я тобі постелю в іншій кімнаті.
Ханма: Угу, добре.
Поки брат їв, дівчина постилила йому в кімнаті.
Т/І: Ханма, а коли в тебе уроки?
Ханма: В мене перший урок фізра.
Т/І: До другого підеш?
Ханма: Як би ж то. Завтра в нас перевірка і будуть перевіряти, чи всі є.
Т/І: Оооо. Хан, ти тільки свої сережки зніми, бо твоїм вухам буде жопа.
Ханма: Всмислі?
Т/І: Та перевірка, яка завжди нас перевіряє, дуже строга. Якщо побачуть, що хлопець носить сережку у вусі, тоооо... Життя тобі пуховик.
Ханма: Нехай тільки попробують, руки поломлю.
Т/І: Ти не виправний.
Хлопець помив за собою миски.
Ханма: Давай подивимося фільм.
Т/І: Давай.
Ханма і Т/І: Гаррі Поттера. Дааааа.
Вони знайшли на телевізорі в гуглі фільми і почали дивитися з першого. З того дня, пройшло пів року. Т/І уже 16. Ханма досі живе з сестрою. Дівчина познайомилася з усіма із Вальхалли. Брат і сестра, доволі часто ходили гуляти. З Мітсуя Т/І досі зустрічається. Хлопці про це вже знають. Ось ще один день. Дівчина вговорила брата піти покататися. Ось вона катаються і рішили зайти в кафе. Ось вони зайшли і сіли за столик. Зробили заказ і стали говорити.
Т/І: Ханма, в тебе є дівчина?
Ханма: Т/І, ти вже задовбала цим. Нема в мене дівчини. І що?
Т/І: Та нічо. А хлопець?
Ханма: Т/Ііііііі.
Па: Мітсуя, а це часом не твоя Т/І?
Мітсуя: Моя, а що вона тут робить?
Раптом вони побачили біля неї Ханму.
Майкі: Що? То... То... Вона зрадниця? Але ж, вона наша подруга, вона не могла.
Па: Вона походу з ним на побаченні.
Мітсуя: То вона і мені зрадила?
Хлопці, дивилися на Т/І і придумували план помсти. Через декілька хвилин, вони вийшли з кафе і поїхали на своє місце. Подзвонили до Т/І.
Т/І: Т/І вас слухає. Привіт Майкі.
Майкі: Привіт Т/І, ти зараз дуже зайнята?
Т/І: Ні, а що?
Майкі: Треба, щоб ти дуже швидко приїхала на наше місце.
Т/І: Добре. 5 хвилин і я буду.
Ханма: Т/І, може не треба зараз їхати?
Т/І: Хан, не переживай. Все буде добре.
Ханма: Добре, якщо що дзвони.
Т/І: Добре. Все, я поїхала.
Ханма: Добре. Пака.
Дівчина лишила гроші за заказ і побігла.
Ханма: От що за дівчина. Ладно.
Він розплатився за заказ і поїхав додому. Через декілька хвилин, дівчина була вже на місці. На неї чекали там Па, Мітсуя, Дракен і Майкі.
Т/І: Щось сталося?
Мітсуя: Що знаєте?
Майкі: Можеш не прикидуватися. Ми знаємо, що ти, за спиною Мітсуя, мутиш з Сюдхі Ханма, а саме головне, зливаєш про нас інформацію.
Т/І: Що? Я не зустрічаюся з Ханом і не зливаю про вас інформацію.
Мітсуя: Ми самі бачили вас з ним в кафе.
Майкі: За зраду банді, ми тебе виганяємо.
Т/І: Я не зраджувала банду. Я про це нічого не розказувала.
Дракен: А звідки ми можемо знати?
Т/І: О мій бог. Скажи мені, яка у мене фамілія?
Дракен: Сюдзі.
Т/І: Ну так? Я його сестра.
Дівчина дістала з гаманця фотографію їхньої сім'ї.
Т/І: До смерті мами, ми жили разом, а коли вона померла, він пішов з дому. Ми з ним общалися по телефону, але дуже часто бачитися не могли. В той день, коли ми почали зустрічатися з Мітсуєю, Ханма приїхав до мене, адже його вигнали. Про вас, про банду, про учасників банди, я нічого не розказувала.
Мітсуя: Я тобі не вірю.
Майкі: Якщо це було так, то чому нам не розказувала про це?
Т/І: Як я мала це сказати? Ой пацани, а ви знали, що мій брат Сюдзі Ханма? Так, чи що?
Майкі: Всеодно, наша довіра до тебе похитнулася, ми тебе виганяємо з банди.
Т/І: Добре. Надіюсь більше не зустрінемось.
Дівчина поклала курточку з підвіскою на землю і пішла на мотоцикл.

Змінна свастикаWhere stories live. Discover now