Ханма: Ну що, пішли помагати Т/І робити мотик.
Т/І: Але спочатку треба заїхати і буд.мастер.
Кісакі: Так чого чекаємо?
Вони сіли на мотоцикли. Дівчина досі була в курточці. Коли вони вийшли, побачили, що на світлофорі стояли Майкі, Дракен, Па, Бадзі і Мітсуя. Вони побачили, як з будівлі вийшли Ханма, Кісакі і Т/І. Всі вони були в курточках учасників Вальхалли. Вони сіли на мотоцикли і поїхали в сторону буд.мастера, самий блищий від них, був у 50 м, від них. Вони виїхали на дорогу. Світлового засвітився зеленим. Коли тосвовці хотіли надати на газ, вахаловці вже були впереді. Вони їхали і насолоджувалися швидкістю. Коли вони приїхали до магазину, запаркували мотики і пішли в магазин. Вони там купили: чорну, зелену і бордову краски, білий крупний фломастери, наклейки і лак. склавши все це в багажник, вони поїхали до гаража, який був у декількох метрах від їхнього дому. З 5 вечора, до 12 ночі вони розмальовували мотоцикл і звісно ж усі були в цій красці. Він був розмальованим просто прекрасно. Білим фломастером, вони розписали його. Наклейками заліпили його і зафіксували все це лаком.
Т/І: Все. Готово. Тепер можна іти їсти і лягати спати.
Кісакі: Я тоді поїхав.
Т/І: Ніч уже на дворі. Ще не дай бог, з тобою щось станеться. Ходи, переночуєш у нас.
Ханма: Дааа, ходи, ляжеш біля Т/І~шки і ми разом в обнімку заснете.
Дівчина вдарила брата в ребро.
Т/І: Пошлі мислі свої тримати при собі.
Ханма: А чого в ребро? Мені ж боляче.
Т/І: Ну вибачте, я не винна, що ти вимахав, вже майже два метра. До чого доцягнуда, туди і вдарила. І взагалі, кажи дякую що і ребра, а не по твоїм дзвіночках.
Ханма: Все, мовчу. Да, Кісакі, ходи до нас, що вперше ночуєш?
Кісакі: Добре, іду.
Вони закрили гараж і пішли додому. Дівчина розігріла їжу.
Т/І: Сідайте їсти.
Кісакі: Дякую.
Вони поїли, прибрали і пішли їсти. В сьомій ранку, дівчина проснулася від будильника. Вона почала приводити себе в порядок. Через пів години, дівчина вийшла шкільній формі і хвостом.
Ханма: А я думав, ти ще спиш.
Т/І: Ні, мені до школи треба.
Кісакі: Мені саме в тут сторону треба їхати.
Т/І: Оооо. Так, ідемо подивимося, що в нас получилося.
Вони пішли в гараж. Коли його відкрили, побачили дуже класний мотоцикл.
Всі: Ваууу.
Т/І: А я думала, що зрукожоплю.
Ханма: Я тоже думав.
Кісакі: Але ж получилося круто.
Т/І: Ага. А коли у нас битва тосвовцями?
Кісакі: 31 жовтня.
Т/І: В Хелловін?
Ханма: Ага.
Т/І: Це буде, через тиждень.
Кісакі: Ага.
Ханма: Так, ідемо ще до хати. Т/І, ти рюкзак склала?
Т/І: Він в мене завжди складений.
Ханма: Ну хоч це добре. Через пів години, вони одягнули свої курточки Вальхалли і пішли на мотоцикли. Вони роз'їхалися по школах.
Т/І: Кісакі, все пака. До зустрічі.
Вони зупинилися і дівчина хотіла обняти хлопця як тут появляються вони.
Мітсуя: То ти тепер в Вальхаллі?
Т/І: Так, і що?
Кісакі: Т/І, дівчина, одна на мільйон. Тому ми рішили не гаяти час і взяли її до нас. Я поїхав. Зустрінемося на зібранні. Брата не забуть прихопити.
Т/І: Добре, пака.
Хлопець поїхав.
Дракен: Чому ти пішла до них?
Т/І: А чому б і ні. Мій брат там, бойові мистецтва, я добре знаю. Тому хлопці, зустрінемось 31 жовтня.
Дівчина повела мотоцикл, щоб припаркувати. Вона пішла до класу. Коли дівчина увійшла до класу в курточці Вальхалли, то всі просто повідкривали роти. В тому числі і Токимітті.
Хіна ( я згадала як її звати): Що? Чому вона в курточці Вальхалли?
Токимітті: Сам не знаю, але в нас, намічається бій з Вальхаллою на Хеллоуїн.
Хіна: Мені страшно. Я Т/І знаю. Вона дуже хитра і буде мститися.
З того дня, пройшов тиждень. Усі ці дні, дівчина готувалася. Вчила нові бойові мистецтва, план дій і проводила час разом з братом і Кісакі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Змінна свастика
FanfictionЗ однією дівчиною, сталося дуже і дуже багато пригод, за один період