Ось настав цей день. Вони зібралися і почався бій. Кісакі зі своєю групою, пішли на Майкі, Ханма пішов на Дракена, а дівчина пішла на Мітсую.
Т/І: Ну привіт.
Мітсуя: Т/І, я ж знаю все, що і як ти будеш робити. Я ж тебе...
Дівчина вліпила з ноги в лице.
Т/І: Впевнений?
Хлопець налетів на неї і хотів вдарити, але вона вчасно пригнулася. Почала дуже крупна бійка. Через пів години, вже всі були розкидані, Майкі лежав на землі. Дракен безсилий лежав на землі, а біля нього такий же Мітсуя.
Ханма: Валхалла, перемогла.
Дівчина присіла.
Т/І: Ну що Мітсуя? Знаєш всі мої рухи на перед?
Дівчина встала і витерла кров з губи.
Кісакі: Т/І, все в порядку? В тебе губа розбита.
Т/І: Нічого, головне що ми перемогли.
Кісакі: Якщо б не твій план, то ми б програли.
Дівчина посміхнулася і вони пішли Ханми.
Ханма: Т/Ііііі, просто мозок. Поїхали в кафе, відсвяткуємо.
Т/І: Добре.
Кісакі: Там обробимо рани.
Вони пішли до своїх мотоциклів. Всі бачили програш Тосви. І всі бачили, як Мітсуя був побитий Т/І~хою. Це був позор для них. З тих пір, пройшло вже 12 років. Т/І і Кісакі, спочатку зустрічалися, а потім одружилися. Ханма, став одним із головних у банді. Разом з ним, бандами правили Майкі і Кісакі. Після страти Дракена, Майкі закрився в собі і не появлявся в світлі. Ось Кісакі, Майкі і Ханма проводять збори, раптом у двері стукають. Це була Т/І.
Кісакі: Кого там ще привело‽
У дверях появляється Т/І.
Кісакі: Ти що тут робиш?
Т/І: Ви ще довго?
Ханма: Ще 10 хвилин.
Т/І: Добре, я почекаю вас.
Кісакі посміхнувся. Вони продовжили вести збори. Через 10 хвилин, збори закінчилися і вони вийшли на коридор.
Кісакі: Сонце, що ти тут робиш?
Т/І: Привіт Майкі. Кісакі, в мене для тебе сюрприз.
Кісакі: А не можна було з ним почекати до вечора?
Т/І: Ніяк.
Дівчина простягнула коробочку. Він відкрив її а там був тест на вагітність який був з двома полосочками і узі.
Кісакі: Ти вагітна?
Т/І: Так.
Кісакі: Т/Ііііі, Боже я так радий. Ханма, Майкі, я буду батьком.
Ханма: Т/І, ти вагітна? Я буду дядьком?
Майкі: Вітаю вас.
Кісакі: Так, їдемо додому. Тепер я від тебе ні на крок не відійду.
Дівчина посміхнулася.
Т/І: Добре.
Мітсуя: Майкі, ти йдеш? О привіт, а що за свято?
Ханма: Т/І вагітна.
Мітсуя: Що? Вітаю.
Т/І: Дякую.
Кісакі взяв дівчину за руку і повів на вихід. З тих пір, пройшло вже декілька років. Чоловік, не відходив від дружини ні на хвилину. Через дев'ять місяців у них народилася красива принцеса. Хрещеними батьками вона попросила щоб були Мітсуя з його дружиною. Також покликали на хрещення всіх свастунів. Вони веселилися. Ось дівчинці уже 15. Її хрещені батько і матка, просто обожнюють її. Ханма, свою плимінницю просто обожнював і щоб її ніхто не ображав, з самого дитинства вчив її борьбі і у 15 років, вона могла битися як і її мама.
Кінець ♥️.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Змінна свастика
Fiksi PenggemarЗ однією дівчиною, сталося дуже і дуже багато пригод, за один період