Ось вийшов брат. Вони пішли до своїх мотоциклів. Вивезли їх на двір. Як тільки вони їх завели, дівчина нажала на газ і поїхала вперед.
Ханма: Ей, Т/І, не чесно.
Він також нажав на газ і поїхав. Через декілька секунд, він догнав дівчину. Зараз було 7:20. До уроків було ще багато часу. Пройшло вже, чуть менше години.
Т/І: Все, я до школи.
Ханма: Давай ще покатаємося до школи.
Т/І: Добре.
Вони приїхали до школи за 10 хвилин.
Т/І: Все, пака. Коли приїдеш, напиши, щоб я не хвилювався. Передавай усім привіт.
Ханма: Добре. Пака.
Дівчина заглушила, припаркували мотоцикл і пішла до класу. Коли вона прийшла до класу, побачила, що Токимітті вже був школі. Вона попри нього пройшла і сіла за другу парту, першого ряду від вікна на перший варіант, і щоб нікого не чути, вдягнула навушники. Через декілька хвилин, їй написав Ханма, що він на місці. Почався урок. Токимітті хотів поговорити з дівчиною, але вона його ігнорувала. Ось пройшли уроки. Дівчина виходить з школи і іде до мотоцикла. Біля воріт бачить Ханму. Вона вивезла велосипед і пішла з ним до брата. Поклавши мотик на лапку, обняла брата.
Ханма: Ну, як день?
Т/І: Як завжди.
Ханма: Так, їдемо зараз в кафе а потім в магазин.
Мітсуя: Навіщо тобі в магазин?
Т/І: Щоб ти запитався.
Не оглядаючись назад відповіла дівчина.ь
Майкі: Т/І...
Т/І: Ви прийшли до Токимітті, то чекайте на нього, до мене лізти не треба.
Дракен: Ми взагалі-то прийшли просити пробачення.
Мітсуя дістав з рюкзака куртку дівчини а на пальці тримав її підвіску. Дівчина підняла брову.
Мітсуя: Вибач нам, а особливо мене. Ми просто побачили, що ти сидиш в кафе і мило з ним проводиш час.
Т/І: Тому саме ліпше, до чого додумалися, це звинуватити мене у зраді Тосви і Мітсую.
Майкі: Вибач, ми дураки.
Дівчина сіла на мотоцикл.
Т/І: Я ні кому другий шанс давати не збираюся. Ні тобі, ні Тосві.
Хлопці: Але...
Дівчина різко нажала на газ і поїхала.
Ханма: Тронете її хоч пальцем, повбиваю.
І поїхав за сестрою. Через декілька секунд, він догнав сестру, адже вона зупинилася в парку.
Ханма: Т/І. Не треба плакати через цих дебілів.
Т/І: Вони спочатку роблять, потім думають, якого фіга я маю повертатися туди, де мене образили, де мені не вірять, де мене у всьому підозрюють?
Ханма: Т/І, не переживай. Все буде. Давай ідемо на збори, а після них, Кісакі сказав, що допоможе з розмальовкою мотоцикла.
Т/І: Угу. Дякую.
Вони сіли на мотоцикли і поїхали на місце призначення. Припаркували мотоцикли і увійшли всередину.
Кісакі: Оооо, Ханма, а ми думали, що ти вже не прийдеш. О, привіт Т/І.
Т/І: Привіт.
Кісакі: Т/І, у нас для тебе сюрприз.
Т/І: Який?
Раптом, брат з-за своєї спини, дістав куртку учасника Вальхалли.
Т/І: Що?
Ханма: Ми приймаємо тебе в Вальхаллу. Ти дуже добре б'єшся, хитра, красива, розумна і саме най головніше, хочеш помститися зрадникам.
Дівчина посміхнулася і зашарілася.
Кісакі: Ну так що?
Т/І: Я згідна.
Ханма: Тоді одягай.
Дівчина одягнула куртку.
Т/І: Вау, дякую.
Вони почали засідання. Вони почали обговорювати те, як виграти у Тосви.
Т/І: Я знаю всі мінуси Тосви. Самі сильніші з них Майкі і Дракен. Інших можна здолати, і дуже легко, тому... Треба когось сильного і шустрого покласти з Дракеном, і трьох, покласти на Майкі. Я піду на Мітсуя, а дальше, хто на кого.
Хлопець: Давайте на Дракена, Ханму, а на Майкі, Кісакі і помічників.
Т/І: Ну от, все рішилося.
Ханма: Т/І, може я на Мітсуя піду, адже він знає всі твої прийоми.
Т/І: Ні, я в таємниці від нього, вчила нові бойові мистецтва.
Ханма: Яка ж ти в мене хитра. Ну все, все те, що ми мали рішити, рішили. Всі можете бути вільними.
Всі розійшлися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Змінна свастика
Fiksi PenggemarЗ однією дівчиною, сталося дуже і дуже багато пригод, за один період