Cap 1

17 0 0
                                    

Mă aflu în același loc, cimentul nu e chiar așa de inconfortabil după ce îl încălzești , dar totuși tânjesc după un pat normal , fără niciun libidinos ciudat în el . Eu eram crezută unul dintre acel fel de hibrizi "Dresați" , pentru că făceam tot ce mi se spune de bărbatul căruia îi aparțin . Noi hibrizi suntem ghinioniști , sau nu , dacă ai noroc , ai să ai pe cineva să te iubească și să te protejeze . Dar în cazul meu acela nu mai e nici măcar Dumnezeu...
  Ușa se deschide brusc cu un sunet mult cunoscut adică un scârțâit asurzitor pentru urechile mele . Noi hibrizi avem ceva diferit față de restul , coadă și urechi de câine . Dar ne și putem preschimba în unul .
- Oi , unde dracu ești , dacă te găsesc iar în vreun colț îmi faci oral o oră ! Țipa mereu nu cred că i-am auzit vocea fără țipete . Am ieșit înaintea lui și la vederea mea se linge pe buze .
- Ești pregătită , am doi prieteni care te vor , o să încercăm în trei , o să fie distractiv , nu crezi ? Am mai încercat în 2 dar în trei niciodată . Mă duce în casă și dau de prieteni lui doar în boxeri . În principii am doar 16 ani și nu mai sunt virgină din cauza lor .
- O să fie perfectă , zice unul ridicându mi fața , e și perfect dresată. În mai puțin de două minute eram și dezbrăcată și legată în cea mai inconfortabilă poziție pe care am avut-o până acum , eram obișnuită cu senzațiile dar încă îmi era frică . Am simțit respirația unuia pe gât și buzele altuia pe coapse știam unde ajunge situația ...
     După câteva ore am ajuns înapoi în beciul întunecat , greșisem câteva poziții și știam ce mă așteaptă , nimic bun e clar .
     Nu am ținut măsura timpului , dar era mai mult de o săptămână și chiar se făcuse trei luni de "locuit" cu el , eu eventual așteptam să îmi de-a lovitura finală și să nu mă mai trezesc dar pare că nu se mai întâmpla
    Lumina se aprinde și îl văd pe bărbatul scund cu care stau de atâta timp cum vine nervos spre mine
- De ce mă faci de râs ? Dacă răspundeam mă lovea , dacă nu răspundeam mă lovea , așa că mi-am lăsat capul în jos și așteptam să înceapă. Prima lovitură a venit în stomac ,care mă trimis câțiva centimetri în spate, apoi o altă avalanșă de lovituri pe care nu le puteam opri ... Nu a durat mult , dar îndeajuns de mult cât să se simtă câteva zile.
- Poate acum înveți să mă respecți , următoarea dată nu mai scapi conștienta. Bag droguri în tine, ai auzit! Am aprobat scurt din cap dar încă incapabilă să plâng m-am târât înapoi în colțul întunecat al camerei. Îmi aruncă o bucată de pâine și pleacă , nu știam cum să reacționez, să plâng ? să râd ? M-am întins pe o pătură aruncată de el mai devreme aici și am adormit instant , indiferent de frig sau de foame , pâinea avea mucegai deci nu vroiam să mănânc și să mă doară ceva apoi pe termen mai lung de doua sau trei zile .
    Următoare zi nu a venit de dimineață , și nici la amiază , dar spre seară îl văd intrând foarte posomorât

Un hibrid într-o lume perversă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum