M-am trezit într-o cameră cu pereți albi în stilul aestetic , eram întinsă pe pat învelită și schimbată , atunci când mi-am atins gâtul am simțit o curea de piele cu un medalion pe care scria un număr de telefon , probabil a băiatului. M-am ridicat pe șezut și am privit împrejur încercând să îmi dau seama cât de aproape sunt de a fi jucăria sexuală a cuiva, lângă mine pe o noptieră era o foaie pe care scria numele a trei băieți : Alex , Teodor/Teo și Denis pe spate am găsit o mică descriere a situației în care mă aflam.
"Probabil că ești speriată de situație și este de înțeles. Mă cheamă Alex ( cel care te-a adus aici) și locuiesc cu doi prieteni. Nu vreau să crezi că vei fii vreo jucărie sexuală dar am fost informat de tine prin niște prieteni și m-am gândit că viața pe care o duci acolo e oribilă, noi oricum aveam o cameră liberă deci ai fost o opțiune bună. Am 24 de ani și acum un an am terminat facultatea de pedagogie și sunt profesor de matematică la un liceu din oraș. Ceilalți doi pot fi distructivi gândindune că ambi au 19 ani și se comportă ca de 7 . Sper că te vei acomoda în timp. Alex"
M-am întrebat de ce erau și numele celorlalți doi dacă nu au scris nimic, dar în pragul uși a apărut Alex cu o farfurie pe care erau așezate elgant o cantitate normală de paste pentru mine.
- Cum te mai simți ? Ma întrebat de la distanță. Nu am răspuns și l-am privit punândumi pătura până la stomac cu picioarele le piept. A oftat scurt și a intrat în cameră punând mâncarea pe biroul pe care se găseau foarte multe chestii pe care nu le-am observat până atunci. Sa așezat la marginea patului meu dar după sa răzgândit și sa mutat pe un fotoliu bej care părea foarte pufos.
- Te simți mai ok dacă stau mai departe ? Mă privea atent. Nu am răspuns și era clar dezamăgit. Pe hol se auzeau alte voci și în cameră au apărut alți doi băieți înalți, dar nu lafel ca Alex. Unul era hibrid , dar era bine. Până acum toți hibrizii pe care i-am văzut erau abuzați dar el pare capabil să rupă pe cineva în bucăți mai ales ținând cont de stilul gothic pe care îl emana , celălalt părea un fel de soft boy dar lafel de capabil să ucidă cu sânge rece. Privirea mi sa fixat pe hibrid fără să bag de seamă că mă transformasem în câine. El făcuse aceași chestie urcând pe pat stând drept fiind mult mai mare ca mine. S-a pus pe burtă în semn de prietenie și mi-a făcut semn să fac aceași chestie m-am așezat pe burtă și a profitat pentru a mă mirosi. Ași fi făcut aceași chestie dar în schimb mi-am ascuns fața. L-am simțit coborând de pe pat și transformând-use înapoi în om zâmbind calm. La momentul de față aveam 3 băieți aparent holbând-use la mine sunt puțin zis terifiată. Am simțit o mână caldă pe cap și apoi pași ,hibridul plecase iar celălalt băiat mă mângâia încet.
- Și tu îmi spui mie că nu o să fie greu să prindă încredere în noi ? Râse el spre Alex
- Nu mi-se pare tocmai greu. A răspuns Alex privind-ul amuzat
- Atunci arată-mi că poți să o faci să se transforme înapoi. Alex se ridicase iar celălalt a dat câțiva pași înapoi. Am decis să intru în jocul lor competitiv așa că atunci când Alex s-a apropiat m-am întins spre el câțiva centimetri, m-a mângâiat și el de câteva ori și a tras pătura peste mine m-am transformat înapoi încă terifiată dar nu lafel de tare. Alex a zâmbit triumfător către celălalt băiat a ieșit din cameră cu mâinile ridicate. S-a întors spre mine și m-a sărutat pe frunte, mi-a înmânat farfuria încă simțind-use triumfător.
- O să te las să mănânci , dacă ai nevoie de orice îmi spui. Poți să "explorezi" cameră apoi . Am dat din cap în semn de aprobare și a plecat.
Nu știam ce să cred , ce vor să facă , înafară de Alex nu îi știam după nume dar m-am uitat din nou pe foaia lăsată pe noptieră și numele "Denis" era scris cu negru ceea ce denotă că era hibridul. Am lăsat foaia jos și am mâncat încercând să îmi dau seama de personalitățile celor doi. Teodor părea foarte energic și optimist , Denis în schimb părea calm dar ușor de enervat , era definiția rockerului satanist ceea ce mă face să cred că e agresiv dar nu a părut agresiv cu mine în schimb. Toți pară să aibă personalități diferite și greu de ghicit, dar toți sunt foarte atrăgători.