Hej, jestem Michał mam 18 lat. Moim hobby jest nagrywanie gierek i uploadowanie ich na swój kanał na YouTube. Aktualnie z tego się utrzymuje.
Nie dawno skończyłem szkole i mogę już w pełni poświęcać się mojej Youtube'owej pracy.
Idzie mi całkiem nieźle, nieskromnie mówiąc.
Jak już tak mówię o sobie to powiem wam jeszcze że mam małą tajemnice. Nie jestem taki jak każdy facet w moim wieku, ale o tym dowiecie się w trakcie. Mojego dalszego życia.
Dzisiaj jest 29 czerwca. Niedługo wyjeżdżam niedługo na obóz (jak co roku).
Wyjeżdżamy do Czech. Jak co roku zbiórka odbywa się na dworcu we Wrocławiu i stamtąd odjeżdżamy autokarem prosto do Pragi.
Już na zbiórce zauważyłem pewną bardzo interesująca, piękna i intrygującą dziewczynę. Nigdy wcześniej jej nie widziałem.
Jak to możliwe?
No nie ważne. Zauważyłem też jedną inną osobę ale to też nie jest narazie ważne.
Po sprawdzeniu obecności policzeniu wszystkich itd weszliśmy do autokaru i zajęliśmy miejsca. Ja usiadłem po drugiej stronie autokaru w sensie naprzeciw tej nieziemskiej dziewczyny. Nieraz spoglądała na mnie a ja na nią ale nigdy nasze spojrzenia się nie spotkały. Mam cichą nadzieję że się poznamy lepiej na tym obozie. Mamy na to dwa tygodnie.
Po ok. 4 godzinach byliśmy już na polu z domkami letniskowymi. Jak zawsze na początku losowalismy domki ja trafiłem na nr. 25. Miałem domek z jakimś chłopakiem o imieniu Staś, jakąś Natalią ale jej jeszcze nie było, i moim najlepszym kumplem Stuu.
Poszliśmy do naszego domku który znajdował się centralnie na środku całego pola.
Ja zająłem łóżko pod oknem, włożyłem swoją walizkę pod łóżko i poszedłem na zbiórkę.
Wtedy właśnie ta nieziemska dziewczyna, zgaduje że właśnie ta Natalia, szukała domku 25.
- Hej! Gdzie jest domek 25?
- Hej! Chodź ze mną. Mamy razem domek. Pokaże Ci gdzie jest. - podszedłem do niej i powiedziałem.
- To fajnie.
Pokazałem jej nasz domek i wróciliśmy na zbiórkę.Dzień dobry. Macie tutaj nową historie mam nadzieję się wam spodoba tak samo jak szkoła YouTube'a.
Kocham was.
CZYTASZ
Iluzja
FanfictionHistoria o dwóch youtuberach. Multi 17-letni youtuber. Ma pewną tajemnice którą musi ukrywać. Zakochuje się... Jak zareaguje na to obiekt jego miłości? Czytajcie a się dowiecie.