𝐖𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠. "𝐇𝐞𝐲 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐢𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞 𝐭𝐨𝐦𝐨𝐫𝐫𝐨𝐰, 𝐢𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐚 𝐒𝐚𝐭𝐮𝐫𝐝𝐚𝐲 𝐬𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐮𝐬𝐲 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭?" 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝. 𝐖𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐬 𝐮𝐧𝐩𝐫𝐞𝐝𝐢𝐜𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞. " 𝐖𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐚𝐬𝐤 𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐚𝐝 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭" 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝. 𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐆𝐰𝐞𝐧 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐚𝐠𝐫𝐞𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭.
~𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚔𝚒𝚙 ~
𝐖𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐨𝐦𝐞𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐈 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝. " 𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐚𝐝.." 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝. "𝐘𝐞𝐬 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐲." (𝐂𝐫𝐢𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬) 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐚𝐥𝐜𝐨𝐡𝐨𝐥 𝐲𝐞𝐭.
"𝐂𝐚𝐧 𝐦𝐞, 𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐆𝐰𝐞𝐧 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐢𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐨𝐦𝐨𝐫𝐫𝐨𝐰?" 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐬𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝. "𝐘𝐞𝐚𝐡 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐑𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐞, 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐦𝐞?" 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐭𝐫𝐢𝐜𝐭 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞. 𝐈 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐡𝐨𝐦𝐞𝐰𝐨𝐫𝐤
~𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚔𝚒𝚙 𝚝𝚘 𝚝𝚘𝚖𝚘𝚛𝚛𝚘𝚠 ~
𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚒𝚝:𝐖𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐢𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐚 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐢𝐚𝐫 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐮𝐬. 𝐖𝐞 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐞 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐫𝐮𝐧 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐮𝐬, 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐚𝐨𝐥𝐲 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐮𝐬. " 𝐡𝐞𝐲 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐠𝐥𝐚𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐢𝐭" 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐖𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐞𝐚𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐞. 𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐂𝐡𝐚𝐢𝐧𝐬𝐚𝐰 𝐌𝐚𝐬𝐬𝐚𝐜𝐫𝐞, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐲 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐨𝐩𝐢𝐧𝐢𝐨𝐧 , 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐞𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧. "𝐒𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐝𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭" 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬. "𝐍𝐨, 𝐧𝐨 𝐢𝐭𝐬 𝐨𝐤𝐚𝐲 " 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐞.
~𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚛𝚒𝚟𝚎 𝚒𝚗~
𝐖𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐆𝐰𝐞𝐧 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧 𝐢𝐝𝐞𝐚. "𝐆𝐮𝐲𝐬 𝐰𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐝𝐨 𝐚 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩𝐨𝐯𝐞𝐫!" 𝐒𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞, 𝐰𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤.
𝐈 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐚 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐛𝐚𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐝𝐚𝐝? 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐧𝐨?. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐈 𝐚𝐠𝐫𝐞𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐞𝐝 𝐡𝐨𝐦𝐞.
YOU ARE READING
His Lover
FanfictionAs YN Blake decided it was time to start going to public school everything starts out perfectly fine before her life was completely changed