9. Bölüm/Nerdesin MiCha

214 17 15
                                    

Zil çaldı, hepimiz sınıfa girdik. Keşke girmeseydik, Allahım bu tipler ne!? Hepsi üstüme atlamak için fırsat kolluyor sanki! Off lütfen bu gün çok hızlı geçsin...

(...)

Bayan Park ders anlatıyordu fakat hiçbirşey anlamıyordum, ama bu dersi geçmem lazım çünkü
Bu iğrenç dersten cidden anlamıyorum. Bayan Park tahtaya Sin²+Cos²=? Diye bir soru yazdı ama kimse parmak kaldırmadı, işte şimdi yandık.

"Gelmek isteyen yoksa listeden seçeceğim. "

"Hocam hayır yaa (herkes diyor) "

"Biriniz kendinizi feda edebilir mi? Vallahi anlasam ben kalkacağım! (Sınıftan herhangi biri diyor) "

Herkes ısrar ediyordu Bayan Park listeden seçti, o an kalbim duracak sandım ama ben değildim, Taehyung'tu. Oww şanssız çocuk... Sallana sallana tahtaya gitti ve 1 yazıp yerine oturdu. Lan madem biliyodun niye kaldırmadın elini kalp krizi geçirecektim az daha! Can kurtaranımız olan zil çaldı, Jungkook uyuyordu benim geçmem için onun kalkması lazımdı. Onu hafifçe dürttüm ama uyanmak yerine beni yüzüne 1mm kalıcak şekilde kendine çekti ve uyumaya devam etti.

Jungkook'un ağızından
Uyandığımda Wooju yüzüme aşırı yakındı ve dudağını büzmüş bir şekilde uyuyordu. Dayanamadım ve D. Uzun bir öpücük kondurdum ve gözleri fal taşı gibi açıldı. Geri çekilip gülmeye başladım

"Çok tatlı görünüyosun kkkkk"

"Normal uyandıramadın mı yaw"

"Aslında uyandırmayacaktım ama seni öyle bana yakın ve dudağın büzük bir şekilde görünce dayanamadım öptüm işte"

"Sınıfta kimse var mıydı? "

"I-ıh yoktu"

"He iyi bari"

"Hadi kantine gidelim"

"Oluur"

Kalktık ve kantine gittik. 2 Tost 1 Çikolatalı süt ve 1 Muzlu süt alıp Wooju'nun yanına gittim.

"Al bakalım Tostun ve Çikolatalı sütün"

"Teşekkürler Kookie"

"Rica ederim Feray"

Hem sohbet edip hem yemek yiyorduk ki o sırada Wooju'nun telefonu çaldı, bilinmeyen numara. Kesin Micha'dır...

"Aç ama hoperlöre al"

"Tamam"

Açtı ve hoperlöre aldı

"Alo? Kimsin? "

"Micha canım Micha"

"Gene ne istiyosun??"

"Hmm bi düşüneyiiim, Jungkook'u olabilir."

"Ha ha ve ha, çok komik."

"Şuan sizi görebiliyorum, peki bu komik mi?"

"Nerdesin"

"Söyleyemem, bu bir sır ;) "

"Micha oyun oynama benimle!"

"Çok meraklıysan ara bul ;))"

"Öf tam bi Orospusun Micha"

"Eee öyleysem öyleyim bundan sanane?"

"Ay sus"

"Birşey diyeceğim, Jungkook yakından ne kadar yakışıklıymış ya? Tam benlik"

"Micha seni bulursam çok fena si- severim"

"Gel bul hadi korkak"

Telefonu suratına kapattı. Wooju'nun şuan sinirden ne yapacağını bilemiyor gibi bir hali vardı. Micha'yı bulursam kendi ellerimle öldürücem.

Wooju'nun ağızından
Bu Micha'dan korkmuyor değilim yani çünkü o kadar güzel ki en güvenilir erkeği bile ayartabilecek cinsten, umarım bu sefer başaramaz...

Bizim meşhur Micha

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bizim meşhur Micha

Yanımıza tanıdık bir silüet yaklaştı, bu Bada'ydı.

"Juju sen niye kireç gibisin kuzum? "

"Sonra anlatacağım Bada"

"Tamam, ha bu arada ders beden Bay Choi sıra yapıyor, acele edin yok yazılacaksınız."

"Tamam, hadi gidelim Kookie"

"Gidelim Sevgilim"

Bay Choi yoklamayı aldı ve bize birer tane voleybol topu verdi kendi aranızda oynarsınız diyerek bizi serbest bıraktı. Kook tayfasıyla birlikte yanıma geldi, sanırım tanışma vakti Huhh...

"Merhaba Yenge ben Taehyung, kısaca Tae veya V diyebilirsin"

"Merhaba yengee! Ben Hoseok, ama Hobi veya J-hope'de diyebilirsin"

"Merhaba, ben SeokJin. Kısaca Jin veya uzunca World Wide Handsome diyebilirsin. Çok yakışıklıyımda ondan :)"

"Merhaba beyler bende Wooju, kısaca Juju fln diyebilirsiniz. Yenge demenize gerek yok"

"Ihm gerek var Yengecim, emir büyük yerden kkkk"

"He anladım, ah Kook ah kkkkkk"

"Ne ya 40 yılın başında bir sevgilim olmuş ona da yenge desinler canım"

"Tamam tamam kızma birşey demedim"

"Kook bizim bir işimiz var gitmemiz gerek size iyi eğlenceler. "

"Tamam Hobi hyung, güle güle"

Jungkook'un tayfası gitti, kaldık başbaşa.

"Heh kaldık başbaşa''

"Sevgilim Voleybol oynayalım mıı?"

"Oynayalım yavrum oynayalım"

Oynamaya başladık, baya iyi gidiyorduk ta ki o kişi yanımıza gelene kadar...

Devam edecek.


Ehm bence heyecanlı bir yerde bıraktım sizi bilemem. Devamını yarın veya pazartesi atacağım (Okuldan gelince) ,
I PURPLE YOU! <3

Zorba Sıra Arkadaşım//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin