15. Bölüm/EVET! (Final)

230 16 15
                                    

Şarkıları bitmişti.

"Feray, Feraaay"

"Hı, efendim?"

"Ağzını kapa bebeğim sinek kaçacak kkkkk"

"Ha? He pardon, Jungkook sesin mükemmel! "

"Seninki daha güzel"

"Bence birlikte düet yapın!"

"Eveet hadi yapın yaa!"

"Tamam"

"Tamam"

We don't talk anymore'i açıp söylemeye başladık. Ama Jungkook sözlere değil bana bakıyordu. Ahh bakma şöyle sözleri karıştırmamam lazımm!

(...)

Sonunda bitmişti. Eve gittik ve yattık.

(...)

Bugün Okulun son günü! Bu akşam balo var ay çok heyecanlıyım! Tabikide beni Sooyoung Unnie'm Bada'm ve yeni edindiğim 2 arkadaşım olan Yena ve Minji hazırlayacak.

"Woojuu! Gel bakalım bebiş"

"Geldim Unnie, seçtiniz mi kıyafet falan? "

"Hı hıım gel bakim sen şöyle"

Elime bir elbise verdi, gerçi elbise değil kumaş parçası bildiğin! Sonra beni lababoya soktu ve giyinmemi beklediler. Giyindim ve çıktım dördüde bana büyülenmiş gibi bakıyordu.

"Juju ne olmuşsun sen böyle! Pü pü pü Maaşallah"

"Meleğim cidden melek gibi gözüküyorsun!"

"Ben kalpten gidiyorum ayh"

"Güzelliikk, erkek olsam ilk sana yürürdüm kkkk"

"Teşekkürler ama bence abarttınız"

"Yoo git bak aynaya"

"Bakayım"

İlk defa kendimi beğendim... Çok iyi lan

Kızlarda hazırlanınca çıktık ve arabaya bindik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızlarda hazırlanınca çıktık ve arabaya bindik. Bizimkilerle orda buluşacaktık.

(...)

Sonunda geldik, balo salonunun kapısını açtık ve içeri girdik. Herkesin gözleri bizi buldu. Yavaş adımlarla bizimkilerin masasına yaklaştık. Jungkook bana bakıp

"Feray, bu gece ay ışığından daha parlak ve güzelsin.. "

"Teşekkür ederim"

Arkada dans müziği çalmaya başladı, bizimkiler hemen dansa kalktı tabi. Yoongi ve Yena, Jimin ve Minji, abim ve Unnie'm, Namjoon ve Bada. Jungkook hiç durur mu? Hemen önümde eğildi ve tek elini arkasına aldı diğer elini bana uzattı

"Bu dansı bana lütfeder misiniz güzel bayan?"

"Tabiki"

Elini tuttum ve dans pistine gittik. Tüm gözler bizim üstümüzdeydi, Jungkook sanki birşey demek istiyor ama söyleyemiyordu. Kafamı kaldırıp ona baktım

"Birşey mi diyeceksin Kook?"

"Iıı evet ama cesaret edemedim şuan"

"Söyle ya bişi olmaz"

Elini cebine götürdü ve bir kutu çıkardı. Düşündüğüm şey değil değil mi?! Önümde diz çöktü arkasında Jin, Hobi ve Tae'nin tuttuğu bir yazı vardı. Yazıyı okudum, çıldırıyorum şuan! Üzerinde "SONSUZA KADAR AY IŞIĞIM OLUP BENİ AYDINLATIR MISIN?" yazıyordu. Kook'a baktığımda kutuyu açtı ve içinden bir yüzük çıktı (yapma yaw, Allah Allah nasıl oldu o? Yüzük çıkmış slamdks)

"Benimle sonsuza kadar birlikte olur musun? Kalbini bana verir misin? Bana sonsuza dek güvenir misin? Herşeyim olur musun?"

"EVET EVET EVET!"

Sevinçten ağlıyordum, yüzüğü parmağıma taktı ve sarıldı. Sonra ayrılıp dudağıma uzun bir öpücük kondurdu.

Jungkook'un Flash back'i

"Felix hyung, şimdi ben seninle bir anlaşma yapmak istiyorum."

"Seni dinliyorum Kook"

"1. Sizde kalmak istiyorum, 2. Wooju'yla aynı yatakta yatmaya alıştığımız için tek yatamıyoruz o yüzden onunla yatmak istiyorum."

"Hmm, Wooju mutlu olacaksa neden olmasın? Başka isteğin?"

"3. Wooju'yu öpersem falan kızma ve 4. Var oda......... ben baloda Wooju'ya evlenme teklifi edeceğim bana yardım etmen gerek"

"Karşılığında ben ne alacağım?"

"Sooyoung Noona ile romantik bir akşamda evlilik teklifi, düğün ve masrafları benden"

"Tamam! Kabul."

"Yess, çok sağol Hyung!"
(Bölüm: 11. Bölüm/Anlaşma vakti!)

(...)

Yazarın ağızından

Aradan koskoca 9 yıl geçti. WooKook çiftinin biri kız biri erkek 2 tane çocuğu oldu, Kızlarının adı Eunbi, Oğullarının adı Jungmin idi. Felix ve Sooyoung, Jimin ve Minji, Yoongi ve Yena evli, Namjoon ve Bada ise nişanlıydılar. Aralarında birtek Jungwoo tekti ama hyeji diye bir kızla tanıştı ve şuan sevgililer. Hepsi birlikte sorunsuzca yaşadılar.

Eveet finalimizide yaptık. Şimdi aklıma başka bir fikir geldi o yüzden yeni kitap yazacağım. Kitabı okuyanlara sonsuz teşekkürler pek yazmayı beceremesemde güzel oldu sanki. Herneyse tekrar teşekkürler, sevgi ve sağlıkla kalınn....

Zorba Sıra Arkadaşım//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin