10. Bölüm/Kâbusmuş, sadece kâbus...

188 19 9
                                    

Arkadaşlar sanırım kitabı sevdiniz, ne dersiniz? Okuduğunuz ve oy verdiğiniz için çok teşekkürler, henüz 2 oy var ama olsun o bile beni mutlu ediyor:)

Evet bir çoğunuzun tahmin ettiği gibi, gelen kişi Micha. Şaşırdım, çünkü Jungkook'un umrumda bile olmadı, Micha Jungkook'un dibine kadar girdi ve Jungkook dayanamayıp onu ittirdi. Şaşırtıcı.

"Wooju şu bahsettiğin Micha orospusu bu mu? "

"Evet Kookie, bu. "

"Uzaktan da yakışıklıydın ama yakından daha yakışıklısın Jungkook"

"Sevgilime asılma yolarım seni"

"Gel yol hadi"

"Juju'ma karışamazsın!"

"Bada?"

"Benden başka kimse prensesimi kızdıramaz! "

"Jimin?"

"Cadımı rahat bırak sürtük!"

"Suga?"

"Kimse yengemizi kızdıramaz ve kardeşimize asılamaz!"

"Bangtan?"

"Ce-ee bizde burdayız."

"Stray kids!?"

"E okulu toplasaydın korkak? ;) "

"O toplamadı, biz geldik."

"Beni aldatmanın bedelini ödeyeceksin Micha!"

"J-Jeoggin? A-Açıklayabilirim"

"Hadi açıkla? "

"O beni zorla öptü! Ben ona dokumadım! "

"Micha, senin yüzünden kardeşim dediğim kişiyle kavga ettim ben"

"Aranızın bozulması benim suçum değil, o beni öptü"

"Ben yalan mı söylüyorum? "

"Evet Bangchan, yalan söylüyorsun!"

"Bangchan Felix abinin en yakın arkadaşı (gözleri doldu) onu çok iyi tanırız o asla öyle bişey yapmaz! "

"Yapt-"

"YETER! Senin derdin benimle, onlarla değil."

"Jungkook'u ver bitsin işte"

"Ya bir git, dünyadaki son kız bile olsan yinede seninle olmam Micha!"

"Aaa kalbim kırıldı (!) "

"Ay dayanamayacağım, sakın tutmayın! "

Jungkook'un ağızından
Wooju geri geri gitti ve bir anda Micha'nın üstüne atladı onu durduracaktım ama Yoongi beni tuttu ve

"Şuan çok sinirli, eğer onu tutarsan bu iş ayrılığa kadar gider. Micha'nın ellerine kendin gitmiş olursun"

"Uyardığın için sağol Yoongi'

"Rica ederim"

Tam 1 dakikadır dövüşüyorlar, aslında Wooju dövüyor diyebiliriz.
Sonunda yoruldu ve yere oturdu. Hemen yanına gittim ve onu yerden kaldırıp banka oturdum ve onuda yan bi şekilde kucağıma oturttum ve başını göğüsüme yasladım. Micha'yla kimse ilgilenmiyordu derken yanına Minji denen, okulun gıcık kızı geldi ve ona yardım etti. Bunlar bir olursa biz fazla sinirden çıldırırız sanırım. Jungwoo'nun bana seslenmesiyle düşüncelerimden ayrıldım.

"Kook... Kooook... Lan Kook! , fındık uyudu yaa"

"Ne uyudu mu?"

Ya çok tatlı ama bu, hanımefendi gene dudağı büzük uyuyo kaşınıyorsun ama Feray! Dudağına buse kondurup onu dinlenme odasına taşıdım. (Kore'de okullarda yataklı odalar olur ya, heh orası işte)

Wooju'nun ağızından
Dinlenme odasının koridorundan gelen seslerleseslerle yataktan kalktım ve koridorun yan tarafına baktım, keşke bakmasaydım... Kalbim acıyor çünkü Jungkook Micha'yı öpüyordu... Ve sonra Jungkook beni görüp yanıma geldi

"Wooju ayrılıyorum senden, seni hiç sevmedim aslında. Sadece eğlenmek istedim ve işe yaradı ha ha ha (kötü gülüş işte wüeşels)"

"N-Nasıl yani? Bütün yaşananlar yalan mıydı...?"

"EVET!"

Ordan hızla uzaklaştım. Bir yandan şarkı söyleyip bir yandan ağlıyordum.
Havada tam sevdiğim gibiydi, Yağmurlu.

"Bir yanda yaşanan o güzel günler, bir yanda anlar, bir yanda dünler. Seni yaşatacak neler var neler, sen gitsen bile hatıran yeter,hatıran yeter, hatıran yeter..."

Yerde bir cam parçası buldum ve bir an bileklerimi kesme isteği geldi ama hızlıca o düşünceyi yok ettim. Bir dakika, neden olmasın ki? Cam parçasını alıp bileğime götürdüm. Hem ağlıyor, hem gülüyordum. Bileğimi keseceğim sırada birinin beni dürtmesiyle uyandım. Ohh rüyaymış... Beni dürten kişiye baktım bu Jungkook'tu, ona sıkıca sarıldım. O da hemen belime sarıldı.

"Ne oldu Feray, kâbus mu? "

"Hm-Hm... "

"Anlatmak ister misin?"

İlk başta istemedim ama çok ısrar ettiği için daha fazla kıyamadım ve anlattım.

"Bunları beni kesseniz yapmam, ciddiyim. Benim gözüm senden başkasını görmez, göremez."

Dedi ve sarıldı. İşte en çok bu huyunu seviyorum, sadakatli biri. Sınıfa girdik, ben sırama oturacaktım ama Jungkook bileğimi tuttu ve tahtanın önüne geçti.

"Herkes buraya baksın! "

Bütün sınıf bize döndü

"Lee Wooju benim sevgilim. Ona bulaşan, dokunan, üzen veya herhangi birşey yapan olursa karşısında beni bulur!"

Bunları dedikten hemen sonra sınıf bize bakarken beni öptü, herhalde uzun zamandır kızarmıyor bu dedi de kızartmak istedi beni. Eğer öyleyse bravo Kookie, başardın! Sıramıza geçtik.

"Beni öpmen şart mıydı?"

"Öpmezsem inanmayacaklardı, hem sende alış. Düğünümüzde de herkesin önünde öpücem :) "

Su içiyordum boğazımda kaldı Allah razı olsun Kook.

"Öhö öhö öhöö... Ölüyordum ay bismillah"

"İmanlı Feray kkkk"





Bu bölüm biraz saçma oldu kabul😅 devamını yarın veya Çarşamba atarım (okuldan sonra)
I PURPLE YOU! 💜

Zorba Sıra Arkadaşım//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin