11. Bölüm/Şimdi anlaşma vakti!

192 16 6
                                    

Son ders zili çaldı ve Bay Kim geldi, geldiği gibi tahtaya formüller yazmaya başladı ve defterimize geçirmemizi söyledi. Hocam ben bu kadar şeyi 5 veya 10 dakikaya nasıl geçireyim? Hızlı hızlı yazıyordum ki Jungkook elimden kalem ve defteri alıp yazmaya başladı. Ona hayranlıkla bakıyordum, bana bakıp göz kırptı ve yazmaya devam etti. Bittiğinde bana uzattı ve öpücük attı, bu çocuk kalbimi eritmeye yemin etti sanırım.

(...)

Sonunda zil çaldı, hastaneye gitme vakti! Jungkook elini elime kenetledi ve hastaneye doğru yol aldık. Hastanenin içine girdik.

"Pardon bakar mısınız?"

"Buyrun seonsaengnim (efendim demek)"

"Lee Felix ve Choi Sooyoung hangi odadalar acaba?"

"İkiside 178. odada seonsaengnim"

"Teşekkürler"

"Rica ederim"

178. odaya gittik, abim uyanıktı ve Sooyoung'u izliyordu. Kapı açılınca bu tarafa döndü.

"A-Abi"

"Wooju! Nerelerdesin sen, ne oldu bize?"

"Araba çarptı Felix Hyung"

"Hmm anl-"

"F-Felix, Wooju ve Jungkook m-mu geldi?"

"Sooyoung uyandın!"

"Evet Unnie'm biz geldik"

Biraz sohbet ettik, Micha konusunu söylemeyecektim ama akıllı tavşancık söyledi. Abim baya sinirlendi, Micha'nın cenazesi yakın sanırım. Jungkook'la gidip doktora abimlerin ne zaman çıkabileceğini sorduk.

"Pardon, 178. odadaki Lee Felix ve Choi Sooyoung ne zaman çıkabilirler?"

"Normalde 1 hafta yatmaları lazım ama eğer biz onlara iyi bakarız diyorsanız birazdan taburcu edebiliriz."

"Çok iyi bakarız seonsaengnim, taburcu edin lütfen"

"Tamam, ben şimdi kremleri ve ağrı kesicileri reçeteye yazayım"

"Sağoluun"

Abimlerin yanına gittik ve haber verdik. Çok sevindiler.

"Şey, Feray Sooyoung Noona'yıda alıp Felix hyung'la bizi tek bırakabilir misiniz? "

"Tabi, gel Unnie'm gidelim biz"

"Geldim meleğim"

Jungkook'un ağızından
Wooju'lar çıktı, şimdi anlaşma yapma vakti.

"Felix hyung, şimdi ben seninle bir anlaşma yapmak istiyorum."

"Seni dinliyorum Kook"

"1. Sizde kalmak istiyorum, 2. Wooju'yla aynı yatakta yatmaya alıştığımız için tek yatamıyoruz o yüzden onunla yatmak istiyorum."

"Hmm, Wooju mutlu olacaksa neden olmasın? Başka isteğin?"

"3. Wooju'yu öpersem falan kızma ve 4. Var oda................ (Sürpriz olsun azcık meraklanın hihihii)"

"Karşılığında ben ne alacağım?"

"Sooyoung Noona ile romantik bir akşamda evlilik teklifi, düğün ve masrafları benden"

"Tamam! Kabul."

"Yess, çok sağol Hyung!"

Wooju'nun ağızından
Jungkook bizi çağırdı, içeri girdik ve Sooyoung'un eşyalarını toplamaya başladık. Jungkook'ta Abime yardım ediyordu. Sonunda toplamayı bitrdik ve doktordan reçeteleri aldık, arabaya bindik ve eve doğru yol aldık. Sooyoung, abim ve ben eve girdik, Jungkook'ta kendi evine gitti. Bir kaç dakika sonra kapı çaldı, gidip açtım. Karşımda valiziyle duran bir adet Tavşancık vardı. İçeri girmesi için biraz yana kaydım, oda içeri girip valizini bıraktı sonra tam abimin önünde, tekrarlıyorum ABİMİN ÖNÜNDE beni öptü... Bi dakika ya, abim niye gıkını bile çıkarmadı? Bu işte bir iş var ama, dur bakalım.

Sizce 4. madde ne? Tahmin edin bakayım hihihii, devamı Perşembe veya Cuma. Kendinize iyi bakın
I PURPLE YOU! 💜

Zorba Sıra Arkadaşım//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin