Yarım saattir boş boş oturuyoruz. Sıkıldıımm!
"Beyler bayanlar ben çok sıkıldım ya."
"Bende"
"Mee to"
"Jeodo"
"Oww saat çok geç olmuş, evlere dağılalım yarın okul var."
"Of ya Kookie'm gidiyehh"
"Feray, yukarı çık çantanı hazırla, eline formalarını ve çantanı al aşağı gel"
"Tamam"
Dediklerini yaptım, ders programına göre çantamı hazırladım, elime formamı aldım ve çantamı sırtıma takıp aşağı indim.
"Geldim"
Jungkook Jungwoo'ya bugünde burda kalmasını, sabah ona formalarını getireceğini söyledi ve beni kaçırıyormuş gibi sırtına aldı.
"Anam bıraksana yağ! Abi gülmee, kardeşin elden gidiyeeeğh. Lan Unnie! Meleğini gaçırıyolaa! Nereye götürüyon beni yağ!!"
"Gaçırıyorum seni bebeğim kkkkk"
Kook'ların evine gittik. Beni bi odaya getirdi ve aşağı indirdi.
"Bugün bizde kalıyosun Feray bu oda senin. Karşındaki oda benim. Bişi olursa gel"
"Tamam"
Yağmur yağdığı için şimşek çakıyodu. Oha lan! Çok yakınımızda bir yere yıldırım düştü! Hemen jungkook'un yanına gittim
"Kook!"
"Noldu bebeğim!"
"Çok yakına bi yere yıldırım düştü..
K-Korkuyorum...""Korkma! Gel Feray'ım. Gel yanıma sıkıca sarıl tamam mı?"
Kook'un yanına gittim. Yatakta oturdu ve beni kucağına aldı. Bacaklarım iki yanında, kollarım boynuna sıkıca sarılıydı. Onunda kolları belimi sıkıca sarmıştı, kafasını boyun girintime koydu ve minik minik öpmeye başladı. Ben o sırada odayı inceliyordum. Yuh artık! Her yerde benim Eski fotoğraflarım vardı. Cidden eskidende beni seviyomuş :)
Bende kafamı onun boyun girintisine koydum ve derin bi nefes aldım.(...)
Sabah uyandım gene aynı pozdaydık. Kook hâlâ uyuyordu. Saçlarını sevmeye başladım.
"Seni çok seviyorum, sakın beni bırakma olur mu?"
"Olur bebeğim"
Dedi ve daha sıkı sarıldı.
"Sen uyumuyomuydun yahu?"
"Yoo, uyumuyodum. Çok erken uyanmışız ya, ha bu arada, sabah öpücüğü alayım. "
Dedi ve yanağını çevirdi. Tam öpüyodum ki, Dudağım yanağına değeceği sırada kafasını çevirdi ve Dudağını dudağıma bastırdı. Dona kaldım. Aha gitti ilk öpücük... Eee gülme komşuna gelir başına, D C oynarken Bada'nın ilk öpücüğünü Namjoon almıştı, gülmüştüm. Şimdi aynı şey banim başıma geldi...
"Ve artık her şekilde ilkin oldum Feray. Sadece 2 şey kaldı."
"Anlamadım?"
"İlk sevgilin değilim ama seni aldatmayan tek sevgilinim bu 1, 2 İlk sarılarak uyuduğun sevgilinim ve 3 İlk öpücüğünü alanda benim. Geriye sadece evlenmek ve başka bişi daha kaldı kkk"
"Aaa imansız çocuuk!"
Üstümüzü giyinip kahvaltı yaptık. Bi dakika! Neden herkes bi noktaya toplanmış? Hemen oraya koştuk.
"Ajeossi noldu burda?"
"2 kişiye gece araba çarpmış"
"Ne! Adları neymiş peki?"
"Felix ve Sooyoung diyolar"
"N-Ne..."
Dünyam başıma yıkılmıştı, Abim ve Sooyoung... Ailemden tek kalan kişi gitti mi şimdi? Ben ne yapacağım, onsuz yaşayamam... Şiddetli bir şekilde ağlamaya başladım.
"Feray... Ağlama güzelim, bak hastaneye kaldırmışlar gece"
"A-Ama ya iyileşemezlerse?"
"Şşşş. Kötü düşünme bebeğim"
Bugün okula gitmedik. Akşam oldu, Bada ve Jungwoo'ya bişey olmamış Allahtan. İnstaya foto atasım geldi.
Wooju.98Abim, ailemden geriye kalan tek yaşama sebebim Sooyoung'um, bitanecik Yengem... Nolur geri dönün....
♡︎Bada.shin, Jungkook.97 ve diğer 3M kişi beğendi
+1M Yorumlar
Jungkook.97: Bebeğim hemen yanıma gel.
-Wooju.98: Kook, sen gelsen olmaz mı?
-Jungkook.97: Geldim bile, aç kilidi güzelim.Bada.shin: Yapma böyle Juju'm, kapını aç Jk ağaç oldu bu arada
Jungwoo.97
Helal lan sana, helal lan kook
İçeri girdiği gibi sakinleştirdi♡︎Rapmonster, Wwhjin ve diğer 12M kişi beğendi
+10M yorumlar
Wooju.98: Sen bizi mi dikizliyon lan!
-Jungwoo97: Iıı şimdi şöyle kii, Olabiliriz hehe
-Wooju.98: OlabilirİZ? Başka kim var
-KimNamjoons: Ben ve Bada'da var :)Jungkook beni sakinleştirmeyi başaran tek kişi. Onu sevgilim ve Ailem gibi görüyorum. Umarım ayrılmayız.
Sizce Felix'ler yaşasınlar mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba Sıra Arkadaşım//JJK
Fiksi Penggemar( bu ilk yazdığım 2. kitap, mantık arama oku geç<3) "Şiddet uygulasada ondan soğuyup tekrar seviyorum. Çünkü ben Malın tekiyim. " "Yoo sadece Sırılsıklam, Körkütük, Saf ve masum bi şekilde aşıksın" "Ama o değil işte." (...) "Bayan Jeon? Bayan Lee...