Gezmeye devam ettik. En sonunda yorulduk ve küçük, restoran gibi bir yere oturduk. Hepimiz acıkmıştık, siparişleri verdik ve beklerken sohbet etmeye başladık.
"Jujuu bana bordo rujunun markasını versenee"
"Böyle diyiceğini bildiğim için kendi rujlarımın aynılarını sanada aldım, eve geçince veririm ama bi şartla!"
"Neymiş o şart?"
"Bayan Shin'den yani annenden izin alıp bizde 1 hafta kalmak şartı."
"Ruj olmasa bile kabul ederim, sizde kalmayı özledim ya. Jungwoo sizde hazır Wooju'ların yanındaki eve taşındınız, sizde gelin beraber Pijama partisi fln yapalım, ne dersiniz?"
"Bence olur, Jungkook sende geliyosun"
"Ne gerek va-"
"Jungkook ikinizde gelin yaa bak çok eğlenicez :("
"Tamam hadi Wooju çok ısrar etti."
Bada'yla birbirimize çaktırmadan sinsi bi şekilde gülüş attık.
"Aaa Wooju, meleğim!?"
Bana seslenen kişiye baktım. Sooyoung gelmişti. Kalkıp ona sarıldım.
"Unnie'm hoşgeldin, gelsene bizim masaya"
"Peki madem geliyim"
Sooyoung'u bizim masaya oturttum, tam karşıma. Bana kaşgöz yaparak "işe yarıyormu?" diye bi bakış attı.
Bende evet anlamında göz kırptım ve sırıttık."Telepati yoluyla mı konuşuyonuz Fındık faresi? Bu arada Noona kim?"
"Ay ben sizi tanıştırmadım"
"Ben Choi Sooyoung, Felix'in yani Wooju'nun abisinin sevgilisi."
"Memnun oldum, ben Jeon Jungwoo. Wooju'nun arkadaşıyım. Yanımda otıranda-"
"Ben kendimi tanıtırım Woo. Ben Jeon Jungkook. Wooju'nun arkadaşıyım."
"Wooju sen bu çocuk sana zorbalık yapıyo diye ağlamamış mıydın?"
"Iııı şuan yapmıyor"
"Evet bugün Kook'a bişeyler oldu ya, Jungkook iyi misin?"
"Kafana Saksı, Taş veya Tuğla falan mı düştü?"
"İyiyim noldu ki?"
"Bugün Wooju'ya sataşmadın, şaşırdım"
"Artık Wooju'ya sataşmama kararı aldım."
Hepimiz şaşkın şaşkın ona bakıyoduk.
Herneyse yarım saat geçti biz Piknik alanı gibi bir yere gelmiştik sohbet ediyorduk."Unnie, Bada. Biriniz fotomu çeksenize, uzun zaman sonra insta indirdim az foto atayım."
"Ver ben çekeyim Juju'm, Unnie sende Wooju'nun saçlarını falan düzeltir misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba Sıra Arkadaşım//JJK
Фанфик( bu ilk yazdığım 2. kitap, mantık arama oku geç<3) "Şiddet uygulasada ondan soğuyup tekrar seviyorum. Çünkü ben Malın tekiyim. " "Yoo sadece Sırılsıklam, Körkütük, Saf ve masum bi şekilde aşıksın" "Ama o değil işte." (...) "Bayan Jeon? Bayan Lee...