1. Bölüm/ O benim abim!

749 25 38
                                    

Bugün her zamanki gibi alarmımın sesiyle kalktım. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım, saçımı tarayıp topladım ve Formamı giydim.

(Altında etek yerine bol, hatlarını belli etmeyen Pantalon var)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Altında etek yerine bol, hatlarını belli etmeyen Pantalon var)

"Abişiim... Abii... Uyan hadi okula geç kalıcaz. "

"Hm hmm"

"Hadi la"

"Kalktım tamam yaa"

Aşağı inip tost yaptım ve abimi bekledim. Abim geldi ve tostu yemeye başladık.

"Bak fıstığım benim sınıfımı biliyosun. Biri bulaşırsa hemen geliyosun."

"Tamam abi"

Evden çıktık ve okula doğru yürümeye başladık. Abim popüler olduğu için ne zaman okula girsek tüm gözler bizi bulur. Çünkü abim olduğunu bilmiyorlar, Bizim tayfa hariç. Gene gözler bizim üstümüzdeydi, herkes bana iğrenerek bakıyor, çünkü okulun ezik kızı popüler çocuğun yanında duruyor. Alıştım artık. Abime görüşürüz diyip bizim grubun yanına gittim. Jungwoo'da ordaydı, yakında bizim grubada girer bu ha.

"Merhabalar canlarım"

"Sanada minik cadı"

"Sanada Juju'm"

"Merhaba prenses"

"Merhaba Wooju"

Tebessüm ettim

"Yanlış anlamazsan bişey soracağım Jungwoo-ah"

"Tabi, sor"

"Sen bu kadar popüler olmana rağmen neden bizimle konuşuyorsun?"

"Çünkü Sizi arkadaşım olarsk görüyorum, ve bence siz çok iyi insanlarsınız."

"Hmm anladım"

Tamda o sırada yanımızdan Jungkook ve tayfası geçti.

"Gitmem gerek, görüşürüz"

"Tamam baybaay"

Jungwoo Jungkook'un yanına gitti, bizde sınıfa. Sırama oturdum ve kafamı masaya gömdüm. Bay Kim geldi ve yer değişikliği yapacağını söyledi.

"Evet şimdi yerleriniz; Namjoon ve Bada, Jimin ve Taehyung, Hoseok ve Seokjin, Yoongi ve Jungwoo, Jungkook ve Wooju."

Yerlerimize geçtik, Jungkook nedense suratıma bile bakmıyordu. Amaan çok ta umrumda. Kafamı tekrar masaya gömdüm ve gözlerimi yumdum, kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım.

"Knk, uyan hadi artık ders bitti"

"Hı, ne, ne ara bitti? "

"Uyuyodun minik cadı. Hadi kantine inelim"

Zorba Sıra Arkadaşım//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin