Στο τρενο;

8.2K 38 0
                                    

Πηγαιναμε απο Αθηνα Θεσσαλονικη με τον Αλκη, τον 3 χρονια αγορι μου. Ειχαμε κλεισει ενα πολυ ωραιο ξενοδοχειο και ανυπομονουσα φια το βραδυ. Ετσι μου ηρθε η ιδεα να μη βαλω βρακι για να τον εντυπωσιασω το βραδυ.

Ειμαστε στο τρενο και διαβαζουμε απο ενα βιβλιο ενω εχω βαλει το κεφαλι μου στον ωμο του. "Πολλη ζεστη" λεει ξαφνικα και βγαζω το κρφαλι μου απο τον ωμο του για να μην τον ζεστανω παραπανω. "Θες να παω απεναντι;" Ρωταω ευγενικα και νευει θετικα "μεχρι να ξεσκασω αν μπορεις" λεει και νευω θετικα ενω παω απεναντι. Καθομαι και βολευομαι στη θεση μου συνεχιζοντας το βιβλιο. "Σοφια;" Φωναζει ο Αλκης ησυχα ενω μετα ρωταει ψιθυριστα "που ειναι το βρακι σου;" Α ναι ξεχασα να αναφερω οτι φοραω φουστα και οτι ετσι οπως βολευτηκα ανοιξα τα ποδια καταλαθος. "Ουπς" λεω απλα ενω φτιαχνω τη φουστα μου. Βλεπω τον Αλκη να προσπαθει να φτιαξει το μοριο του πανω απο τη φορμα αλλα τηποτα ο τυπας καυλωσε για τα καλα.

"Ποση ωρα με κοιτουσες;" Ρωταω αθωα. "Αρκετή" λεει. Ξανακαθομαι στη διπλανη του θεση (αφου κανεις δεν ειναι στο βαγονι μας) και βαζω το χερι μου στο μοριο του. Οι κουρτινες ειναι κλειστες οπότε τον χουφτώνω και μετα του κατεβαζω τη φόρμα. Παιρνω το μοριο του απο το μποξερακι και τον βγαζω απεξω παιζοντας τον.

Καθομαι στα γονατα μπροστα του, το κεφαλι μου στο επιπεδο του μοριου του, το γονατο μου στο πατωμα και το υγρο μουνακι μου πανω στη φτέρνα μου (πισω μερος του ποδιου;) κουνιωντας το μουνι μου πανω του. Χωνω το μοριο του στο στομα μου, γλυφοντας πρωτα το κεφαλακι και ρουφωντας το, πιπιλωντας ενω του την επαιζα ταυτοχρονα. Χωνω το μοριο του πιο μεσα και εν τελη με τραβαει απο τα μαλλια να με καρφωσει δυνατα. Τα ματια μου πανω στο προσωπο του οσο μπυ γαμαει το στομα. Οι ανασες του κοφτες. Το μουνι μου χτυπαει τη φτερνα μου γιατι θελω απεγνωσμενα το μοριο του στο μουνι μου. "Σε θελω" λεει, "σε θελω τοσο πολυ" παω να βγαλω το μοριο τπυ απο το στομα μου για να με γαμησει επιτελους αλλα με εναν αναστεναγμο του με χυνει κανοντας με να πνιγω με τα ξινα του χυσια.

Αφηνει τα μαλλια μου ενω παει το κεφαλι του ποσω ηρεμωντας. Βγαζω τον πουτσο του αλλα δεν τον αφηνω, τον παιζω για να του ξανασηκωθει. Και καθομαι πανω του τριβωντας το μοριο του στο μουνι μου. Δε θα με αφησεις ετσι μωρο μου! Αφου πλεον εχει γινει σκληρος, τον παιρνω και τον χωνω μεσα στη κλειτοριδα μου και κουνιεμαι πανω του. Τα ματια μας ενωμενα, τα χερια μου τραβανε τωρα τα μαλλια του ενω μπαινοβγαινω πανω του. Αυτος αναστεναζει δυνατα οπως κι εγω.

Οταν τελειωσαμε με πολλους γυρους σεξ καταλαβαμε οτι μας ειχαν ακουσει πολλα ατομα απο τα βλεμματα τους.

Αλλα αυτο δε σταματησε τον Αλκη απο το να με χουφτωσει μπορστα σε ολους ετσι για να τους επιβεβαιωσει οτι ναι το καναμε στο βαγονι μας.

every kind of sex (one shot)Where stories live. Discover now