*Αν θελετε αγγλικο smut πηγαιντε να διαβασετε το αλλο βιβλιο μου που λεγεται smut, μολις ανεβασα κεφαλαιο, ευχαριστω εκ των προτέρων.*
Ημουν σε ενα κλαμπ στην Ερμου με την Ειρηνη και τη κοπελα της. Ναι σε ενα γκευ κλαμπ. Δεν ειχα ξαναπαει κι οταν τα κοριτσια το προτειναν ειπα γιατι οχι. Παντα ειμαι ανοιχτη σε καινουργιες εμπειριες.
Αυτο που δεν υπολογισα ομως ηταν οτι τα κοριτσια θα χορευαν μαζι οποτε θα ηταν λες και ημουν μονη μου. Ομως τις πρωτες ωρες με υπολογιζαν κι εμενα και χορευαμε ολες μαζι. Αλλα μετα απο κανα διωρο, βρεθηκαν στις τουαλετες κανοντας τα δικα τους. Εγω ημουν στο μπαρ και επιναν τη μια βοτκα μετα την αλλη λες και ειναι χυμος.Ξαφνικα μια κοπελα πλησιαζει διπλα μου, Μαρια συστηνεται, Ελενη κανω το ιδιο. Η Μαρια ηταν 20 πηγαινε δευτερο ετος ενω ταυτοχρονα δουλευε πωλητρια στα μπερσκα. Ειχαν αρχισει να της αρεσουν οι κοπελες προσφατα και της αρεσει να μιλαει πολυ αλλα οταν μου ειπε αυτο απλα τη παρατηρουσα απο πανω μεχρι κατω οποτε δεν εδινα σημασια στα λογια της, μονο στα χειλη της. Εκεινη το καταλαβε και ορμηξε στα χειλη μου. Αρχισαμε να φασωνομαστε και να πηγαινουμε προς τις τουαλετες και εμεις, πισω απο τις φιλες μου ή βασικα στη διπλανη τουαλετα. Ακουγα τη Νασια να βογκαει το ονομα της Ειρηνης και ηταν πολυ αβολο αλλα συγκεντρωνομουν μονο στη Μαρια και τα μεγαλα βυζια της. Τα πιπιλαω, τσιμπαω και χουφτωνω ενω εκεινη αναστεναζει απο καυλα. Παω το χερι μου στο μουνακι της και νιωθω πως εχει γινει ηδη υγρη, εκεινη φιλαει τον λαιμο μου οσο εγω της εισχωρω ενα δαχτυλο μετα το αλλο ανοιγωντας την. Νιωθω ωραια και διαφορετικα απο οταν το κανω στον εαυτο μου. Κατεβαινω στα γονατα μπροστα της φιλωντας το στομαχι, τη κοιλια της μεχρι που κατεβαινω στη περιοχη της. Της σηκωνω τη φουστα και αρχιζω να γλυφω τη περιοχη της οσο καλα μπορώ αν και ειμαι πρωταρα.
Στο μυαλο μου παιζουν σκηνες απο το λεσβιακο που εβλεπα οταν ειχα μαθει οτι οι φιλες μου ειναι λεσβιες. Οποτε προσπαθω να το μιμιθω. Της γλυφω το μουνακι της και τη πιπιλαω ενω παραληλα βαζω τον αντιχειρα μου μεσα της κανοντας την να βογκηξει. Για μια στιγμη κοιταω πανω το προσωπο της και βλεπω οτι της αρεσει. Και αρεσει και σε εμενα, καλυτερα απο πιπα θα ελεγα κιολας. Τουλαχιστον δε πνιγομαι. Βαζω λιγο δοντι ισα ισα να τη κανω να βογκηξει παλι και οντως το κανει και συνεχιζω να τη γλυφω και να τη πιπιλαω, ρουφαω. Η Μαρια παιρνει το κεφαλι μου και το κραταει στο μουνι της ενω παραλληλα κουνιεται καθοδηγωντας με. «Θα γινεις η σκυλα μου Ελενη» λεει και με κραταει απο το μαλλι ενω εγω εχω μεινει με τη γλωσσα απέξω οντως σαν σκυλα. Η αλλιως σκυλα της. «Θα τελειωσω» λεει και τη γλυφω πιο δυνατα, αν γινεται. Μεχρι που εν τελη νιωθω τα χυσια της στη γλωσσα μου και τα καταπινω. Ειναι γλυκα και διαφορετικά.