Το μονο που χρειαζομουν σημερα, ηταν ενα ωραιοτατο μασαζ. Ετσι λοιπον πηγα στο σπα που εχει και για μασαζ. Πηγαινω για μασαζ μια φορα το διμηνο. Αξιζει τα λεφτα του.
«Γεια σας κυρια Σοφια» λεει ο Δημητρης, που μου κανει παντα μασαζ. «Γεια σου Δημητρη μου» απαντω και μου διχνει το δωματιο. «Πως ειστε σημερα» ρωταει ευγενικα. «Πως να ειμαι Δημητρη μου, πιασμενη εντελως» λεω και χαμογελαει. «Γι αυτο ειμαι εδω. Για να σε κανω παλι καλα» λεει και αφου ειμαι πλεον γυμνη βαζει το λαδι στο χερι του και το απλωνει στους ωμους μου, μετα πιο κατω και πιο κατω μεχρι να φτασει στις πατουσες μου. Από τη πρωτη κιόλας μερα του εχω πει πως χρειαζομαι το μασαζ, οτι δε χρειαζομαι πετσετα γυρω απο τις περιοχες μου γιατι ειμαστε ανηλικοι και το εχουμε δει 100φορες το ανθρωπινο σωμα. Ο Δημητρης παντα ευγενικος και τρυφερος. Ποτε δεν εχει κανει σεξουαλικη κινηση. Ηρθε η ωρα να το αλλαξουμε αυτο νομίζω.
«Λοιπον Δημητρη μου, σημερα θελω κατι διαφορετικό» αρχιζω τον μονολογο κι εκεινος με κοιταει με προσοχή ενω ταυτοχρονα μου τριβει τα πλευρά μου. «Σας ακουω» λεει τελικα αφου δε μιλουσα για λιγο. Αφηνψ τη σιωπη να συνεχιστει κι εκεινος παει πιο κάτω, στον ποπό μου τριβοντας με ετσι οπως μου αρεσει. Αναστεναζω ελαφρά ενω συνεχιζει στα μπουτια μου απο πισω, βαζοντας ανα φασεις το χερι του κοντα στο μουνακι μου τριβοντας το καπως δυνατα, ο αντιχειρας του ψιλο τρίβοντας το μουνί μου άθελα του. Μάλλον επείδη κουνάω ελαχιστα τους γοφους μου απο τη καύλα «λιγο πιο πανω τον αντιχειρα Δημήτρη» λεω και υπακούει τριβοντας παραπάνω το μουνί μου. Βογκάω απο την επαφη ενω το σώμα μου ζητεί κι άλλο. Ο Δημητρης ομως συνεχιζει να τριβει πιο κατω, τα ποδια μου μεχρι που φτανει τις πατουσες. «Ωραια Δημητρη, σημερα θα σε πληρωσω διπλα αμα μου κανεις αυτο που θέλω» του λεω και με ενα μικρο χαμογελο απανταει «δε χρειαζεται παραπανω κεφτα κα Σοφια, εχετε ηδη πληρωσει παραπάνω τοσες φορες. Το μασαζ σας ειναι για 2 ωρες, ειμαστε ακομα στα εικοσι λεπτά. Εχουμε αφθνο χρόνο να κανουμε οτι θέλετε» λεει αθώα. Οσο πιο αθωα μπορεί τουλάχιστον. Χαμογελαω πονηρά ενω τωρα καθομαι με τη πλάτη κατω στο στρώμα, το βλέμμα του πεφτει στα μεγάλα βυζια μου και στις καυλωμένες ρόγες μου. «Ωραια λοιπόν, σημερα θελω ολη σου τη προσοχή στο στήθος μου. Θελω να το τριψεις με λαδι, να το χαιδεψεις με τα μεγαλα αντρικια χερια σου, και να τσιμπησεις τις ρογες μου ώσπου να αρχίσει το χύσι. Ύστερα ή ενδιαμεσα μπορεις να βαλεις το καυλωμενο -από τώρα- καυλι σου ανάμεσα στα βυζιά μου. Αφου το τρίψεις πρωτα με λάδι.»