Σαλονι

9K 35 1
                                    

Καθομουν στο σαλονι, ολογυμνη αφου μενω μονο με τον αντρα μου ο οποιος ειναι δουλεια. Εβλεπα κατι βλακειες τενοβελες ενω επινα το κρασακι μου.
Ξαφνικα ανοιγει η πορτα και βλεπω οτι η ωρα εχει ηδη παει 6 που σημαινει οτι εχει ερθεις κομπλέ ωρα.

"Μωρο μου γυρισα" λεει και αφου του απανταω "σαλονι" ερχεται "ειμαι με εναν φι-" δε προλαβε να τελειωσει τη προταση αφου με ειδε να καθομαι γυμνη στον καναπε. Ενα ωραιο παλικαρι απο διπλα του με κοιτουσε με ορθανοιχτα πρασινα ματια καιγοντας ολο το κορμι μου. Τα χειλη του φουσκωτα, μαυρα μαλλια, μαυρο παλικαρι με πολυ ωραια ματια. Ενιωσα το μουνι μου να καιγεται οσο το κοιτουσε.

"Δεν ειδες το μηνυμα μου;" Ρωταει ο αντρας μου αλλα εχω μεινει καγκελο για να του απαντησω. "Ειρηνη" λεει και εν τελη παιρνω τα ματια απο τον θεο κοιτωντας τον Ηλια. "Γκχμ, Οχι, δε ξερω που εχω βαλει το κινητο" απαντω και αυτος με καλυβει με το νυχτικο μου. Αφου ο αλλος εχει δει τα παντα, τα χει επεξεργαστει. Ο ηλιας του λεει να κατσει στον αλλον καναπε για να κραταμε αποστασεις. "Ειρηνη κουζινα, τι θα πιεις Στελιο;" Ρωταει ο ηλιας. "Νερο ειναι ενταξει" λεει και ο Ηλιας νευει θετικα ενω με παιρνει απο το χερι. Μετα πεταει το μονο πραγμα που δε περιμενα να βγουν απο τα χειλη του ποτε, των ποτων, τα ποτα ω πωτε! "Σαρεσει; Θες να κανουμε τριο;" Τον κοιταω σαν μαλακας ενω χωρις να το ξερω νευω θετικα.

Και τωρα ειμαι στα τεσσερα ενω ο Ηλιας μου γαμαει το στομα και ο Στελιος μου εχει χωσει τον τεραστιο μαυρο πουτσο του στη κωλοτρυπα μου ενω μου εχει ανοιξει τα κωλομερια. "Ελα καριολα παρε τον ολο το ηξερα οτι θα σου αρεσει" λεει ο ηλιας ενω τον χωνει ολο μεσα μου κανοντας το λαρύγγι μου να πονέσει.

Ο Στελιος μου εριχνε καμια σφαλιαρα που και που ενω αναστεναζε. "Σαρεσει πως σε γαμαω πουτανα;" Ρωτουσαν μια ο Στελιος μια ο Ηλιας. Και γω απλα τον επαιρνα και απο τους δυο χωρις να φερνω αντιρρήσεις. Ο Στελιος βγαινει απο μεσα μου και χυνει πανω στη τρυπα μου, στη πλατη μπυ στα κωλομερια μου ενω ο αντρας μου μου καλυπτει ολο το προσωπο με τα χυσια του ενω μπυ δινει πουτσοσκαμπυλα. Ο πουτσος του χτυπωντας το μαγουλο μου με κανει να αναβω παραπανω οποτε χυνω κι εγω γεμιζοντας τη κωλοτρυπα μου με τα χυσια μου επισης. 

every kind of sex (one shot)Where stories live. Discover now