Ειμαι η Εμιλιανα και 18 χρονων και επειδη δε με παιρνει να πληρωσω 700€ που εχει παει πλεον το νοικι στην Αθήνα μενω ακομα με τον πατερα μου, τη γυναικα του και τη θετη μου αδερφη η οποια ειναι 18 επισης. Οποτε το νοικι το πληρωνει ο μεγαλος.Τι λεει σις; Ρωταει η θετη μου αδερφη Αθηνά. Απο μικρες μαλωναμε παντα αλλα τωρα τελευταια εχει γινει.. καλη;
Δε ξερω τι παει λαθος."Κομπλε, εσυ;" Ρωταω και ερχεται μπροστα μου. Το προσωπο της απεχει χιλιοστα απο το δικο μου και κραταω την ανασα μου απο το αγχος. Θα με φιλησει; Θελω να με φιλησει;
Το χερι της παει πισω απο τη πλατη μου και κλεινω τα ματια μου ενω εκεινη απομακρυνεται με ενα μηλο στο χερι της. Το δαγκωνει κοιτωντας με πονηρα.
"Θες κατι αδερφουλα;" Μου λεει ενω καθεται κοντα στον νιπτηρα απεναντι μου. Εγω εχω στηριξει τη πλατη μου στον παγκο αμα δεν εχετε καταλαβει ακομα.
"Ο-οχι" θελω;; "Μμ" λεει και κανει ενα βημα μπροστα της που σημαινει ερχεται πιο κοντα απο μενα. "Εισαι σιγουρη;" Λεει και αφηνει το μηλο στον νιπτηρα και πλενει τα χερια της και μετα κανει αλλο ενα βημα. Νευω θετικα διστακτικα και εκεινη βαζει τα κρυα δάχτυλα της στο λαιμο μου και κανει κυκλικες κινησεις, πηγαινε πιο κατω ενω ανασαινω βαρια. Τα δαχτυλα της περνανε στο στήθος μου κανοντας δρομακι μεχρι το τελος της μπλουζας μου. Εν τελη βαζει τα κρυα χερια της κατω απο τη μπλουζα μου και τα παει πισω στη μεση μου παιρνοντας με μπροστα ενωνοντας τα κορμια μας. Αφηνω εναν αναστεναγμο αφου δε το περιμενα και παει τα χερια της παλι μπροστα στη κοιλια μου κανοντας σχηματα με τα χερια της. Παει παλι στη πλατη μου, προσπαθει να αγγιξει ολο το σωμα μου. "Δεν εχει ιδεα ποσο καιρο ηθελα να το κανω αυτό" ψιθυριζει στο αυτί μου και ανατριχιαζω. Τα χείλη της πανε αργα στα δικά μου και με φιλαει απαλα και μετα γινεται πιο άγριο. Η γλώσσα της κάνει μάχη με τη δική μου και την αφηνω να παρει το πάνω χερι. Με φιλαει παθιασμενα. Το χερι της παει στο σουτιεν μου ξεκουμπωνοντας το και χωρις να χανει χρονο χουφτωνει τα μεγαλα βυζιά μου κανοντας με να αναστεναξω μεσα στο φιλι.
Αφου μενουμε απο ανασες σταματαμε το φιλί και αφηνει φιλια στο μαγουλο μου και παει προς το αυτί μου. "Κι αυτο δεν εχεις ιδεα ποσο καιρο ηθελα να το κανω" και μου δαγκωνει το λοβο του αυτιού μου ενω παει κατω στο λαιμου.
Μου αφαιρει τη μπλούζα και μενω με ανοιχτό σουτιεν μπροστα της. Οχι για πολύ ομως αφου μου αφαιρει και το σουτιεν ενω φιλαει τα βυζια μου. Παει κατω στο κολαν μου και το αφαιρει κι αυτό. Με σηκωνει πανω στον παγκο και μου ανοιγει τα ποδια μπαινοντας αναμεσα. Το στομα της παει στα μεγαλο βυζι μου και το χερι της στο μουνι μου. Γερνω το κεφαλι πισω απο τη καύλα. Μου βαζει δαχτυλο και αναστεναζω ενω ευχαριστώ τον θεο που οι γονεις μας δεν ειναι εδω. Το ενα δαχτυλο γινεται δυο και βογκαω απο καύλα. Το αλλο χερι της παει στον λαιμο μου πνιγοντας με και ριχνοντας ολο το σωμα μου πισω στον παγκο. Ο παγκος τελειωνει στον αφιενα μου ενω το χερι της συνεχιζει να με πνιγει κανοντας με να βγαλω ηχους πνιγμους.
"Σαρεσει αδερφουλα;" Ρωταει και νευω θετικα. Το χερι της απο τον λαιμο μου, παει σιγα σιγα στα χειλη μου, τα χαιδευει και τα ανοιγω ελαχιστα. Εκεινη βρισκει ευκαιρια και χωνει τα ωραια λεπτα δαχτυλα της στο στομα μου. Χωνει κι αλλο δαχτυλο στο μουνι μου και αναστεναζω ενω γλυφω τα ωραια δαχτυλα της. Τα ρουφαω και τα γλυφω αισθησιακα. Εκεινη αφηνει το μουνι μου και παω να παραπονεθω οταν νιωθω τη ζεστη της γλωσσα να γλυφει τη κλειτοριδα μου. Αναστεναζω δυνατα οταν με ρουφαει και με γλυφει. Το κανει τοσο καλα. Κουνιεμαι στον ρυθμο της ενω αυτη γλυφει πιο γρηγορα και δυνατα. Γιατι πηγαινα με αντρες τοσο καιρο;
Μετα απο λιγο χυνω στο στομα της και τα γλυφει ολα καταπίνοντας τα.
"Τωρα σειρα σου" μου λεει πονηρα παιρνοντας με στους ωμους της και παμε στο διπλο κρεβάτι των γονιών μας. Με αφηνει στο κρεβατι, και ανεβαινει πανω μου φιλοντας με. Της βγαζω τα ρουχα και ανεβαινω εγω από πανω της. Το σώμα της είναι πανέμορφο. Μεγάλα βυζιά με μεγάλες ρόγες, λίγη κοιλιτσα να πιάνω και έναν μεγάλο καλό σχηματισμό κώλο. Με χουφτώνει δυνατά τον κωλο ενώ της κανω τη πιπιλιά. Αφου τελειωνω με τη πιπιλια της λεω "κατσε πανω μου"
Και υπακουει, ξαπλωνω στο κρεβατι και βαζει το μουνι της πανω στο στομα μου, ρουφαω τη γλωσσιτσα της και μετα παω στη κλειτοριδα της. Αρχιζω και γλυφω και ρουφαω ενω νιωθω τα ποδια της να τρεμουν.
Τη κανω να χυσει πανω μου και μετα της τρωω τον ωραιο κωλο της. Ανοιγει τα κωλομερια και τη ρουφαω και τη γλυφω οσο αυτη βογκαει απο τη καυλα. "Πιαστηκα" λεει και την αφηνω να κατεβει απο πανω μου. Τη βαζω στα τεσσερα και συνεχιζω να της τρωω το ωραιο κωλαρακι της οσο εκεινη συνεχιζει να βογκαει απο τη καυλα.
Αφου εχουμε χυσει και εχουμε λερωσει τα σεντονια των γονιων μας, ξαπλωνουμε η μια διπλα στην αλλη. "Ποτε δε το περιμενα αυτο" λεω και συμφωνεί μαζι μου. Εν τελη ενα μηνυμα στο κινητό απο τους γονεις μας, λεγοντας οτι φτανουν σε μιση ωριτσα, μας κανει να σηκωθουμε να αλλαξουμε τα σεντονια και να ντυθουμε.
Αφου αλλαζουμε τα σεντονια μεσα σε 5 λεπτα, μπαινουμε να κνουμε ενα μπανακι μαζι. Και αφου φυσικα τη ξαναπηρα στο ντουζ, ντυθηκαμε και πηγε η καθε μια στα δωματια της οταν οιγονεις ανοιξαν την εξωπορτα.