Δεν ειναι βιασμος αν το θελουν και οι δυο

4.3K 26 2
                                    

Γκευυυ, δυο αγορια, οι ομοφοβικοι να διαβαζεται μονο τα στρειτ γι αυτο τα γραφω κιολας.

Ο Παρης θα εμενε στη μανα του σημερα οποτε ημουν μονος μπυ στο δωματιο στη σχολη, αρα καλεσα κατι παιδια να ερθουν να παιξουμε πλειστετιον. Αφου εγω και ο Μητσος τους κερδισαμε οι αλλοι εφυγαν και μειναμε τα δυο μας. Καλο παιδι δε λεω, ο μπαμπας του ειναι παπας και η μανα του φιλολογος, τους ξερω απο μικρος.

«Μητσο» λεει ο Νικος νυσταγμενος «ελα» του λεω ενω αυνεχιζω το παιχνιδι μονος μου. «Ο συγκατοικος σου θα μεινει σπιτι του σημερα;» Ρωταει και λεω ναι εχει παει στη μανα του «θες να κοιμηθεις εδω» ρωταω και του ριχνω μια ματια οτι ειναι ετοιμος να πεσει για υπνο. Ναι λεει και σηκωνω τους ωμους μου ενω λεω «κανενα θεμα»

Μετα απο λιγο βλεπω οτι τον ειχε παρει ο υπνος οποτε κλεινω το πλειστεσιον και συμμαζευω λιγο το μερος. Σκυβω να παρω τα σακουλακια απο τα πατατακια οταν τα ματια μου πεφτουν στο μοριο του, το οποιο εχει βγει λιγο απο τη βερμουδα του. Δεν εισαι γκευ Νικο σκεφτομαι και συνεχιζω να συμμαζεύω και υστερα ξαπλωνω συο κρεβατι μου.

Μετα απο δυο ωρες ακουω βηματα. Βλεπω τον Μητσο να ερχεται προς το κρεβατι μου. «Τι εγινε» ψιθυριζω και εκεινος τριβει τα ματια του. «Δε μπορω να κοιμηθω» λεει και σκαρφαλωνει στο κρεβατι μου. Καθεται πανω στη πλατη μου.. «μητσο τι κανεις, κατεβα» λεω και εκεινος συνεχιζει να ναι πανω στη πλατη μου, το μοριο του χαιδευει τον κωλο μου πανω απο τις βερμουδες μας ενω προσπαθω να φυγω απο το δυνατο του αγγιγμα αλλα δε τα καταφερνω. Νιωθωφια πρωτη φορα κατι υγρο στη κωλοτρυπα μου και μετα το μοριο του μεσα μου. «Μητσο μη ασε με αου ποναω» φωναζω ενω προσπαθω να φυγω. «Θα σαρεσει περιμενε» λεει και νιωθω δακρυα να βγαινουν απο τα ματια μου ενω προσπαθω να τον πεισω να αταματησει. Καθεται καλυτερα πανω μου και μου σηκωνει τον κωλο μου ενω ειμαι πλεον αδυναμος, τον αφηνω να μου κανει οτι θελει μεχρι να τελειωσει αφου δε φευγει.

«Αφεσου και θα σαρεσει» λεει και αυτο κανω και οντως ο πονος μετατραπηκε σε ηδονη και αναστεναζω απο καυλα για ενα δευτερο μονο ενω του ξαναλεω να φυγει μολις θυμαμαι οτι δεν ειμαι αδελφη. Εκεινος παει πιο σιγα και μουγκριζω για να παει πιο γρηγορα. «Νομιζα ηθελες να φυγω» λεει και αφηνει υγρα φιλια στη πλατη μου και ανατριχιαζω. «Αφεσου μωρο μου» λεει και παει παλι πιο γρηγορα κανοντας με να αναστεναξω απο τη καυλα. «Αυτο θα πονεσει λιγο» λεει και τον νιωθω να μπαινει ολος μεσα μου και φωναζω δυνατά απο πονο και ηδονη. Ποσο μεγαλη την εχει γαμωτο μου. «Πολλή» λεει και νιωθω να κοκκινιζω απο ντροπη. Χουφτωνει τα κωλομερια μου και με βαζει στα τεσσερα γαμωντας με πιο ευκολα και καλυτερα. «Το ξερα οτι θα σου αρεσει καριολακι» λεει και ριχνει το κεφαλι μου στο κρεβατι «περιμενα να σε παρω μηνες τωρα, αλλα αυτος ο Παρης...» λεει και χασκογελαει ενω ριχνω ενα γελακι. Τι αρχιδι που ειναι.

«Ελα πουτανακι χυσε για εμενα» λεει και το κανω. Πεφτω στο κρεβατι διπλα του και προσπαθω να βρω τις ανασες μου πισω οταν νιωθω το μοριο μου στο χερι του και κοιταω κατω ενω εκεινος τριβει τα μορια μας μαζι «πρεπει να χυσω κι εγω ξερεις» λεει και χυνει πανω ατη κοιλια μου ενω συνεχιζει να μου τον παιζει μεχρι να χυσω κι εγω. Μετα γλυφει τα χυσια μας και εγω εχω μεινει αναυδος να κοιταω την ολη φαση.

Ενα μικρο κεφ μετα το μεγαλο που ανεβασα ηδη. Γιατι; Γτ οχι!

Οποιος καυλωνει με γκευ στορυς, αμα θελετε μπορειτε να δειτε μια kpop drama σειρα που ειναι γκευ και εχει και action. Name: kinnporsche the series. Δε ξερω ποτε θα βγει η δευτερη σεζον, εχει καλο τελος η πρωτη και γκευ στιγμες. Τσεκαρε την στο τικ τοκ πρωτα αν θελετε.

Τα λεμε συντομα!!

every kind of sex (one shot)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora