Merhaba burası Mimoza ülkesi. Adını çiçeklerden almış tıpkı şehirlerinin de aldığı gibi. Bir dakika neden yüzün buruştu? Çiçek isimleri sana biraz basit mi göründü?
Bu konuda bir şey söyleyemem zira hayatım boyunca hiç çiçek görmedim ve siz sormadan söyleyeyim 25 yaşındayım. Çiçek görmememin nedeni bu değildi.
Daha çok... Nasıl desem? Buralarda pek çiçek yetişmez. Daha doğrusu yetişemez. Güneş ışınlarının bile uğramadığı bu yerde çiçek gibi nadide bir şeyin yetişmesini bekleyemezdik.
Bu yüzden biz çiçeklere önem veririz çünkü onu kaybettik.
Bu yüzden biz güneşe önem veririz çünkü onu kaybettik.
Bu yüzde biz yaşama önem veririz çünkü onu kaybettik.
Bu yüzden biz özgürlüğe önem veririz çünkü onu kaybettik...
Tipik insan davranışı değil mi? Bir şeyi kaybettiğinde değerini anlamak? Bu konuda da bir şey söyleyemem çünkü onu da kaybediyoruz. Dünya üzerinde yaşayabilen tek insan topluluğu "insan olma" özelliğini de kaybetmek üzere. Tıpkı zamanında sahip olduğu her şeyi kaybettiği gibi.
Açıkçası bütün bunları neden yaşıyoruz bilmiyorum. Tek yaptığım doğmakken ve o bile benim seçimim değilken neden bunları yaşadığımı bilmiyorum. Onların bizden ne istediklerini bilmiyorum. İnsanlardan ne istediklerini...
Ben artık hiçbir şey bilmiyorum...
"Hikâyede çok olmasa bile kan, ölüm ve vahşet gibi tetikleyici unsurlar yer almakta.
Kişi özgürlüğünün ihlal edilmesi gibi olaylar da yer almakta.
Bu konuda bir hassasiyetiniz varsa dikkatli olmanızı ya da başka bir hikâyeye geçmenizi öneriyorum."
KAMU SPOTU: Beğenmediğin bir şey olduğunda ya da sana hitap etmeyecek bir olay yaşandığında yapıcı eleştiri yapmak zor değildir. Bir dene. Çıkıp gitmek ondan da kolay inan bana:)
Eğer bütün bunlara rağmen devam ediyorsan benimle bu yola çıkmışsın demektir. Öncelikle hoş geldin.
İyi okumalar dilerim...
Dolunay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VC17
FantasyBilinen ne varsa bu yeni dünyada hiçbir değeri kalmadı. Yayınlanan önceki hesap @behram_dolunay034