Güzel yazdığımı iddia etmiyorum
Yazdıkça güzelleşmesini diliyorum.
Yazım veya noktalama yanlışı varsa lütfen kusuruma bakmayın gözümden kaçmış olabilir.
İyi okumalar...
"KAMU SPOTU: Beğenmediğin bir şey olduğunda ya da sana hitap etmeyecek bir olay yaşandığında yapıcı eleştiri yapmak zor değildir. Bir dene. Çıkıp gitmek ondan da kolay inan bana:)"
&&&&&&&
YER: GARDENYA
YIL: 2524
ZAMAN: BELİRSİZ
Yola çıkalı 5 aydan fazla olmuştu. İşin iyi tarafı neredeyse Gardenya şehrine gelmişlerdi, kötü tarafı ise Lavinia üssünden bu kadar uzak olmak Chae'yi her geçen gün geriyordu. İlk defa evinden bu kadar uzaklardaydı. Boşluk hissine alışamayacağını düşündü. Şans, yol boyunca onlardan yana pek olmamıştı. Havanın kötü olması yoldaki zamanlarını daha da arttırdı. Chae ise kriz geçirdiği o günden sonra günlüğü fazla okumazken mutluydu. Sadece Darren'in gezdiği yerler hakkındaki notlarını okumuştu bu iki ayda. Gardenya şehri hakkında biraz fikir sahibiydi. En azından öyle umuyordu.
Hazal elindeki krakeri kemirirken "Yaşlandım." Diyerek ortaya laf attı. Chae karşısındaki koltukta oturuyordu. Elinde işi ile ilgili raporlar vardı. Dikkati onda olmadığından bir anlığına irkilirken "Hmm?" diye sordu. Öylesine bir soru olduğu ona hala bakmamasından belliydi. Hazal ise konuşacağı başka kimse olmadığından bunu umursamadı ve tekrarladı. "Yaşlandım." Ardından devam etti. "Daha Lavinia üssünden diğer şehre giderken yolda 5 ay geçti. Gezinin bir yıl sürmesi hakkında insaflı davranmışım anlaşılan şimdiden geçen zamanı düşünürsek..." Chae nihayet bakışlarını ona dikerken arkadaşına hak verdiğini düşünüyordu. Yol gereğinden fazla uzamıştı ancak bunun tek sebebi yavaş gitmeleri değildi.
Hava hiç beklemedikleri bir anda o kadar vahşice saldırmıştı ki 2 ayın neredeyse bir ayını hanın birinde geçirmek zorunda kalmışlardı. Geri kalan zamanda da yollar kötü olduğundan yavaş gidildi.
Bakışlarını raporuna geri indirirken rahat hissediyordu. Dışarıdaki dondurucu havaya rağmen at arabasının içi sıcacıktı. Uzun yol pek umurunda değildi. Daha önemli öncelikleri vardı. Bu yüzden kısaca "Varmamıza az kaldı." Demekle yetindi. Hazal'ın bir şey diyeceğini hissetse bile bu asla gerçekleşmedi. Bir sonraki molaya kadar kimse konuşmadı.
Mola vakti gelmişti. Hazal, ağzının içinde mutlu olduğuna dair bir şeyler gevelerken inen ilk kişi oldu. Chae'de onu takip etti. Sıcak araba iyi olsa bile arada hava almak iyi hissetmesini sağlıyordu. 5 ayın ardından etrafta ilgi çekici bir şeyler yoktu. Konuşan insanlara bakmak bile bir süre sonra rutine bağlandığından sıkıcı olmuştu. Her şey aynıydı. Chae ve Hazal'ın arasında geçen konuşmalar bile.
"Vay canına ansiklopedilerde bu kadar bilgi var mı? Gardenya hakkında göreve çıkmadan önce araştırma yapmıştım ancak sendeki bilgi kadar bir şey bulamamıştım. Chae, çok hoş. Hangi kütüphaneden buldun bilgileri? Dönünce ben de bakmak istiyorum." Chae normal başlayan sohbet, hangi aşamada kontrolden çıkmıştı emin değildi ancak Hazal'ın istediği bilgilerin onda olmadığından emindi.
Gardenya hakkında bildiği tüm bilgilere Darren'in günlüğünden ulaşmıştı. Genç adamın övgülerini çaldığı için utanmış hissediyordu. Gerçekleri anlatamayacağı için suçluluk duysa da bunu bastırdı. Günlükten şimdilik kimsenin haberdar olmaması konusunda derin bir kararlılık besliyordu. Ekibin ölümü şaibeli iken günlükten tehlikeli birilerinin haberdar olmasını göze alamazdı. Sonuçta Dan, günlüğü ona verirken General David'den bile sakladığını söylemişti. Bu güvene ihanet etmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VC17
FantasiaBilinen ne varsa bu yeni dünyada hiçbir değeri kalmadı. Yayınlanan önceki hesap @behram_dolunay034