Güzel yazdığımı iddia etmiyorum. Yazdıkça güzelleşmesini diliyorum...
Yazım veya noktalama yanlışım varsa lütfen kusuruma bakmayın gözümden kaçmış olabilir.
İyi okumalar dilerim.
&&&&&&&
YER: Lavinia Bölgesi
Araştırma Tesisi
Yıl: 2524
Zaman: Belirsiz
"Cesedin boynunda, kollarında ve bileklerinde daha önceki cesetlerde gördüğümüzle bire bir diş izleri var. Bir insanın diş izlerine benziyor ancak değil. Daha sivri, daha keskin ve daha parçalayıcı. Kayıt altındaki hiçbir hayvanın diş izleriyle de uyuşmamakta. Vücudundaki kan oranına baktığımızda nerdeyse hiç yok. Bu sebepten dolayı vücudu olması gerekenden çok daha yaşlı görünüyor. Dişlerinde ve tırnaklarında kırılmalar olmuş. Devam etmekte. Cesed, diğer olaylardan farklı olarak insan yerleşkelerine daha yakın bir yerde ortaya çıktı. Bulunması üzerinden uzun zaman geçmediğinden önem teşkil ediyor." Chae elindeki kâğıda incelediği cesedin bilgilerini kaydediyordu. Alışkın olduğu bir görüntüydü. Bu yüzden bilgileri yazarken soğuk kanlıydı. Yanındaki asistanları da o bilgileri not ederken bedenin bulunduğu koordinatları not ediyordu. Etraf sessiz ve kasvetliydi. Her zamanki gibi. Evet, turuncu bölgeye hoş geldiniz.
Lavinia üssü 5 aşamadan oluşuyordu. İlk bölge yeşil alandı. Gelen bilgilerin önem derecesine göre ayıklandığı ve gerekirse tepki gösterildiği alandı. Yani arama kurtarma ekibi yeşil alandadır ve önemsiz olayların olduğu durumlarda izin almaksızın göreve çıkabilirler. Bir diğer kısım ise gelen bilgilerin diğer departmanlara yönlendirildiği mavi alandır. Önemli bir alandır ve istihbarat bölümünden sonra üsteki en gizemli alandır. Bilgilerin gizliliği ve doğru yerlere ulaşmaları bu alandan sorumlu olduğu için dikkatin fazla olduğu bir alandır. Bir diğer alan ise daha az önemli olayların incelendiği ya da kaybolmuş teknolojiyi yeniden bulmaya çalışan sarı alandır. Önemli bir alan olmasına rağmen gizlilikte diğer alanların gerisinde kalmaktadır. Onun bir üst alanı istihbaratın olduğu alan olan kırmızı alandır. Turuncu alandan sonraki en önemli alandır ve devletle ilgili özel olaylar bile burada incelenir.
Lavinia üssü, yerin 5 kat aşağısına inşa edilmiş korunaklı bir yapıdır. İlk başta yetkililer bütün üsse renk adının verilmesini gereksiz bulduğu için karşı çıkmıştı ancak o dönemdeki bir yetkili yaşadıkları durumu okuduğu kitaba benzettiğini ve bundan ilham alarak isimlerinin oradaki renk kategorisi gibi olmasını öne sürmüştü. İlk başta bu saçma gelse bile sonrasında kabul edilmişti.
Yapı, ilk bakışta 10 binadan oluşan bir üs gibi görünür ancak bu sadece yanılgıdır. Sınırın ön tarafları askeri yapılanmadır ve özellikle de üssü korumak için kompleks bir yapıda inşa edilmiştir. Arkalarda yiyecek gibi hayati öneme sahip yapıların sevk ve depolanmasına yönelik düzenleme vardır. Sağ ve sol taraflarda üssün yerleşim alanları bulunur. Buraya küçük bir şehir demek bu yüzden daha doğrudur.
Araştırma üssünün asıl binası ise bütün binaların ortasına inşa edilmiştir. Önem derecesi aşağıya indikçe artmaktadır ve buna bağlı olarak güvenlik önlemleri de her kat indikçe artar. Binanın 5. katında ise bu üssün belki de en önemli alanı olan turuncu alan yer alır. Vampirlere dair bütün araştırma ve yürütme bu alana aittir. Bu konuda tamamen bağımsızdırlar ve devlete hesap vermek zorunda değillerdir. Büyük felaketten sonra kurulan bu üssün asıl amacının bu yaratıkları incelemesi düşünüldüğünde turuncu alana bu kadar önem vermeleri kabul edilebilir bir durumdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VC17
FantasyBilinen ne varsa bu yeni dünyada hiçbir değeri kalmadı. Yayınlanan önceki hesap @behram_dolunay034