𝖲𝗁𝗎𝗂𝖼𝗁𝗂 𝖯𝖮𝖵
𝖶𝖺𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝖺 𝗅𝗈𝗍 𝗈𝖿 𝗌𝖾𝗇𝗌𝖾 😭😭𝖮𝗐.. 𝗐-𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽?𝖶𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗆 𝖨?𝖨 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗂𝗍 𝗁𝗂𝗍 𝗆𝖾,𝖳𝖾𝗇𝗄𝗈 𝗁𝖺𝖽 𝗉𝗎𝗇𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖺𝖼𝖾..𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌𝗇'𝗍 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗉𝗎𝗇𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗆𝖾,𝖨'𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗆𝗈𝗏𝖾𝖽. 𝖨 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖺𝗇𝗍𝗅𝗒 𝗌𝖺𝗍 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗌𝗎𝗋𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀𝗌.𝖨𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗌..𝖧𝗂𝗆𝗂𝗄𝗈𝗌 𝗅𝖺𝖻?(𝖨𝗌 𝗂𝗍 𝖺 𝗅𝖺𝖻? 𝖨 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗐𝗈𝗋𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗎𝗌𝖾𝖽)𝖶𝖺𝗂𝗍 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝖳𝖾𝗇𝗄𝗈 𝖺𝗍𝗍𝖺𝖼𝗄 𝗆𝖾..𝗐𝗁𝗒 𝖺𝗆 𝖨 𝗁𝖾𝗋𝖾?"𝖧𝖾𝗅𝗅𝗈?" 𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽,𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗂𝖿 𝖺𝗇𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗋-𝗐𝖺𝗂𝗍 𝖺 𝗌𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽."𝖴𝗆 𝗁𝖾𝗅𝗅𝗈 𝗂𝗌 𝖺𝗇𝗒𝖻𝗈- 𝖶𝗁𝗒 𝖽𝗈 𝖨 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽" 𝖨 𝗌𝗅𝗈𝗐𝗅𝗒 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾𝖽 𝖨 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗐𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗎𝗌𝗎𝖺𝗅 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 𝗎𝗇𝗂𝖿𝗈𝗋𝗆 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖾𝖺𝖽 𝗇𝗈𝗐 𝗐𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾 𝗈𝗇𝖾.𝖮𝗇𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖻𝖾𝗅𝗈𝗇𝗀𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖺 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖽𝗂𝖼𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂 𝗁𝖺𝖽 𝗍𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗌𝗈 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍.𝖭𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗂𝗍 𝗆𝗒 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂 𝗍𝗈𝗈."𝖶𝖺𝗂𝗍 𝗂𝖿 𝖨 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂 𝖼𝖺𝗇 𝖨..𝖭𝗂𝗌𝗁𝗂𝗌𝗁𝗂~ 𝖧𝖠𝖧𝖠 𝖳𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗌𝗈 𝖿𝗎𝗇 𝗍𝗈 𝖽𝗈" 𝖨 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗐𝗈𝗇𝖽𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗐𝗁𝗒 𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖻𝗎𝗍 𝗇𝗈𝗐 𝖨 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽."𝖧𝖤𝖸!𝖥𝗈𝖼𝗎𝗌 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗂𝗀𝗀𝖾𝗋 𝗌𝗍𝗎𝖿𝖿 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗂𝖽𝗂𝗈𝗍" 𝖨 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝗆𝗒 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝗒𝖾𝗅𝗅 𝖺𝗍 𝗆𝖾.𝖶𝖺𝗂𝗍,𝗆𝗒 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾?𝖨 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗐 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗍 𝗆𝖾."𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗂𝗇 𝗆𝗒 𝖻𝗈𝖽𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖨'𝗆 𝗂𝗇 𝖲𝗁𝗎𝗂𝖼𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝖽𝗒,𝖨'𝗆 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖲𝗁𝗎𝗂𝖼𝗁𝗂?" 𝖧𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.𝖨 𝗌𝗅𝗈𝗐𝗅𝗒 𝗇𝗈𝖽𝖽𝖾𝖽."𝖶𝖺𝗂𝗍,𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂?!?" 𝖨 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽.
"𝖲𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗎𝗒𝗌 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝗈𝗄𝖾 𝗎𝗉..𝖭𝗒𝖾𝗁 𝗇𝗈𝗐 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝖾𝗑𝗉𝗅𝖺𝗂𝗇 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎,𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖺 𝗉𝖺𝗂𝗇" 𝖶𝖾 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗆𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖾𝖽 𝖧𝗂𝗆𝗂𝗄𝗈 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾."𝖧𝗂𝗆𝗂𝗄𝗈 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗈 𝗎𝗌?" 𝖨 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋."𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗌𝗐𝖺𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗆𝗂𝗇𝖽𝗌 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝖻𝗈𝖽𝗒,𝖨 𝗇𝖾𝖾𝖽𝖾𝖽 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝖾𝗌𝗍 𝗂𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗇𝗒𝗐𝖺𝗒,𝖲𝗁𝗎𝗂𝖼𝗁𝗂 𝗌𝖾𝖾𝗆𝗌 𝗄𝗂𝗇𝖽 𝖽𝗈 𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗇𝗈 𝗈𝗇𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖼𝖺𝗋𝖾𝗌 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂 𝖺𝗇𝗒𝗐𝖺𝗒" 𝖧𝗂𝗆𝗂𝗄𝗈 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗂𝖾𝖽,𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂,𝗈𝗋 𝗋𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖨,𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗌𝖺𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗌𝗉𝗅𝗂𝗍 𝗌𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝖺 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇 "𝖶𝗁𝗒?" 𝖧𝗂𝗆𝗂𝗄𝗈 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗎𝗋𝗉𝗋𝗂𝗌𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝗂𝗌."𝖨𝗌𝗇'𝗍 𝗂𝗍 𝗈𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌?𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾𝗇'𝗍 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗐𝖺𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗆𝗂𝗇𝖽𝗌 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗂𝗆𝗉𝗈𝗋𝗍𝖺𝗇𝗍 𝗆𝖾𝗆𝗈𝗋𝗂𝖾𝗌 𝗍𝗈𝗈 𝖺𝗅𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗋𝗂𝗀𝗂𝗇𝖺𝗅 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋..𝖨𝖿 𝖨 𝗌𝗐𝖺𝗉 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾𝗌 𝗆𝗂𝗇𝖽𝗌,𝖲𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖿𝗂𝗀𝗎𝗋𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝗐𝗁𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗌𝗍𝖾𝗋𝗆𝗂𝗇𝖽 𝗂𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾 𝖼𝖺𝗇 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾!𝖫𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝖺𝗇 𝖾𝗑𝖺𝗆𝗉𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝗉𝗋𝗈𝗏𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌.𝖲𝗁𝗎𝗂𝖼𝗁𝗂 𝗐𝗁𝗈 𝖽𝗈𝖾𝗌 𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝖼𝗋𝗎𝗌𝗁 𝗈𝗇?𝖸𝗈𝗎 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗇𝗈𝗐" 𝖨 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾,𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗐𝗁𝗈 𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂 𝗅𝗂𝗄𝖾𝗌.𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗌𝖾𝖾 𝗁𝗂𝗌 (𝗈𝗋 𝗆𝗒)𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖺𝗇𝗍𝗅𝗒 𝖻𝗎𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 "𝖯-𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝖽𝗈𝗇-" 𝖧𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖨 𝖼𝗎𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝗈𝖿𝖿."𝖨-𝗂𝗍𝗌 𝗆𝖾?!" 𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝗈𝗐 𝗆𝗒 𝗍𝗎𝗋𝗇 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗋𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖺𝖼𝖾.