𝘊𝘩𝘳𝘪𝘴𝘵𝘮𝘢𝘴 𝘉𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 💕

160 3 7
                                    

𝙒𝙖𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜: 𝙆𝙖𝙚𝙢𝙖𝙠𝙞 (𝙆𝙖𝙚𝙙𝙚 𝙭 𝙈𝙖𝙠𝙞)
𝙉𝙤𝙣 - 𝘿𝙚𝙨𝙥𝙖𝙞𝙧 𝘼𝙐
𝙉𝙤 𝙤𝙣𝙚𝙨 𝙋𝙊𝙑

*𝖪𝖭𝖮𝖢𝖪 𝖪𝖭𝖮𝖢𝖪* 𝖲𝗁𝗎𝗂𝖼𝗁𝗂 𝗌𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗅𝗒 𝗃𝗎𝗆𝗉𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖽𝗎𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗉𝖾𝖺𝖼𝖾𝖿𝗎𝗅 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝖼𝖾 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾.𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂 𝗀𝗂𝗀𝗀𝗅𝖾𝖽 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗋𝗎𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋.

"𝖧𝗂 𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂!𝖧𝗈𝗐 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎?𝖮𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗒 𝖢𝗁𝗋𝗂𝗌𝗍𝗆𝖺𝗌 𝖾𝗏𝖾!" 𝖸𝗎𝗉 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖪𝖺𝖾𝖽𝖾 𝖺𝗅𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍,𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗌𝗈 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝖾𝗇𝖾𝗋𝗀𝗒,𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽 "..𝗁𝗂.." 𝗐𝖺𝗌 𝖬𝖺𝗄𝗂,𝖪𝖺𝖾𝖽𝖾'𝗌 𝗀𝗂𝗋𝗅𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽,𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗉𝗈𝗅𝖺𝗋 𝗈𝗉𝗉𝗈𝗌𝗂𝗍𝖾𝗌 𝗌𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖽𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝖺𝗌 𝗊𝗎𝗂𝗍𝖾 𝖺 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄 𝖻𝗎𝗍 𝗇𝗈𝖻𝗈𝖽𝗒 𝗆𝗂𝗇𝖽𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗋𝖾 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈."𝖨'𝗆 𝗇𝗈𝗍 𝗁𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝖽𝖺𝗒..𝖲𝗁𝗎𝗆𝖺𝗂 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗀𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝗒 𝗉𝖺𝗇𝗍𝖺!" 𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂 𝖻𝗎𝗋𝗌𝗍 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖿𝖺𝗄𝖾 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗌."𝖸𝗈𝗎 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝖺 𝗅𝗂𝖾 𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂" 𝖲𝗁𝗎𝗂𝖼𝗁𝗂 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇𝖾𝖽.𝖴𝗉𝗈𝗇 𝗌𝖾𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖲𝗁𝗎𝗂𝖼𝗁𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾,𝖪𝖺𝖾𝖽𝖾 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗂𝗀𝗀𝖾𝗌𝗍 𝗁𝗎𝗀."𝖲𝗁𝗎𝗂𝖼𝗁𝗂!!" 𝖪𝖺𝖾𝖽𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗒,𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝗈 𝗌𝗎𝗋𝗉𝗋𝗂𝗌𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖪𝖺𝖾𝖽𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖲𝗁𝗎𝗂𝖼𝗁𝗂 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌,𝗂𝗇 𝖿𝖺𝖼𝗍 𝗊𝗎𝗂𝗍𝖾 𝖺 𝗅𝗈𝗍 𝗈𝖿 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝖺𝗌𝗌𝗎𝗆𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖺 𝖼𝗈𝗎𝗉𝗅𝖾 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝖪𝖺𝖾𝖽𝖾 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗌 𝖺 𝗅𝖾𝗌𝖻𝗂𝖺𝗇.

𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗈𝗐 𝖼𝗈𝗅𝖽 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾,𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗒𝗌 𝗂𝗇𝗏𝗂𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾."𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂 𝗐𝗁𝗒 𝖺𝗋𝖾 𝗐𝖾 𝗁𝖾𝗋𝖾?" 𝖬𝖺𝗄𝗂 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖼𝗈𝗅𝖽𝗅𝗒.𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂 𝗁𝖺𝖽 𝗂𝗇𝗏𝗂𝗍𝖾𝖽 𝖪𝖺𝖾𝖽𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖬𝖺𝗄𝗂 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖢𝗁𝗋𝗂𝗌𝗍𝗆𝖺𝗌 𝖾𝗏𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝗇𝗈 𝗈𝗇𝖾 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗐𝗁𝗒.𝖶𝖾𝗅𝗅 𝖺𝗉𝖺𝗋𝗍 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂."𝖨 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝗎𝗋𝖽𝖾𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾!" 𝖪𝗈𝗄𝗂𝖼𝗁𝗂 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗁𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗇𝗈𝖼𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒.

𝘚𝘢𝘪𝘰𝘶𝘮𝘢 / 𝘖𝘶𝘮𝘢𝘴𝘢𝘪 𝘖𝘯𝘦𝘴𝘩𝘰𝘵𝘴 ♡'・ᴗ・'♡Where stories live. Discover now